چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی هتل های تهران مناسب برای اقامت بلند مدت

معرفی هتل های تهران مناسب برای اقامت بلند مدت

اگر بخواهید برای یک مدت طولانی در تهران بمانید، کدام هتل تهران را انتخاب می کنید؟ پاسخ به این سوال کاملا به سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد. گاهی انتخاب میان ارزان ترین هاست و گاهی نیز توجه به امکانات و خدمات در اولویت قرار می گیرد. در هر صورت در این موقعیت، انتخاب هر فردی متفاوت است. در این مطلب می خواهیم به سراغ هتل هایی در شهر تهران برویم که می توانند انتخاب مناسبی برای اقامت های طولانی مدت باشند.

اقامت در هتل های جذاب شهرهای جنوبی

بهترین هتل برای اقامت طولانی مدت در تهران

هتل های اقامت طولانی، برای افرادی که برای مدت زیادتری در یک هتل اقامت می کنند و اهمیت خدمات هتل برای آنها مهم نیست، مناسب هستند. این نوع هتل ها در جهان شایع است. اما در ایران اگرچه اقامتگاه های خاصی به این منظور ساخته نشده، اما در برخی از هتل ها فرم های جداگانه ای ارائه می شود که مربوط به اقامت طولانی مدت است. اگر شما هم قصد دارید به تهران سفر کرده و اقامت طولانی را در آنجا داشته باشید، بهتر است اسامی هتل های زیر را در ذهن خود بسپارید:

هتل آپارتمان ونک تهران

هتل آپارتمان ونک تهران در سال 1372 تاسیس شد و در سال 1397 یک بازسازی کلی روی آن صورت گرفت و البته کیفیت خدمات آن نیز بهبود پیدا کرد. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته و به راحتی شما را به اماکن تفریحی و گردشگری می رساند. در این میان می توانیم به پل طبیعت، کاخ سعد آباد، موزه موسیقی و باغ موزه نگارستان اشاره کنیم. ساختمان هتل آپارتمان ونک دارای 4 طبقه و 21 اتاق است و پرسنل مجرب و آموزش دیده آن آماده پذیرایی از مسافران هستند.

  • آدرس هتل آپارتمان ونک:میدان ونک، برزیل شرقی، جنب وزارت کشاورزی، پلاک 31

هتل آرمان تهران

هتل آرمان تهران نیز یک هتل دو ستاره بوده و برای اقامت در آن نیازمند پرداخت هزینه زیادی نخواهید بود. در این هتل، مسافران می توانند از خدماتی مانند رستوران و کافی شاپ، صبحانه رایگان، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و... استفاده کنند. شما می توانید با توجه به تعداد نفرات خود، اتاق های مختلف این مجموعه را رزرو کنید و از تجهیزاتی مانند حمام، کمد، مبلمان و لوازم بهداشتی بهره مند شوید.

  • آدرس هتل آرمان تهران:خیابان سعدی، خیابان اکباتان، نرسیده به مترو ملت

هتل اوین تهران

هتل اوین تهران یکی از بهترین هتل ها، به ویژه برای سفرهای کاری محسوب می شود. خدمات عالی و مناسب آن باعث شده که مورد توجه مسافران زیادی قرار بگیرد. این هتل با سابقه طولانی در صنعت هتلداری، به علاوه موقعیت خوب خارج از ترافیک و آلودگی هوا، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و بسیاری از مسافران آن را برای اقامت طولانی مدت خود انتخاب می کنند.

  • آدرس هتل اوین تهران:بزرگراه چمران شمال، تقاطع یادگار

بهترین هتل برای اقامت طولانی مدت در تهران

هتل آتانا تهران

هتل آتانا تهران با 4 ستاره و کادری مجرب، آماده خدمت رسانی به مسافران است. این مجموعه نسبت به سایر هتل های هم رده خود، بسیار مناسب و با صرفه به نظر می رسد و به همین دلیل نام آن در لیست ما قرار گرفته است. دسترسی آسان به مناطق گردشگری و تجاری نیز از مزایای این هتل است که باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد. همچنین امکانات هتل شامل رستوران، مجموعه آبی، ترانسفر، خدمات ویژه معلولین، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، سالن ورزشی، پارکینگ و خدمات تهیه بلیط هستند.

  • آدرس هتل آتانا تهران:خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی غربی، پلاک 401

هتل مهر تهران

هتل مهر، یک گزینه مناسب برای اقامت طولانی مدت در تهران بوده که در نزدیکی خیابان بهارستان و سرچشمه واقع شده است. این هتل به ویژه برای کسانی که سفرهای تجاری و کاری دارند، مناسب خواهد بود. در هتل مهر تهران اتاق ها به صورت دو تخته توئین، دبل، سه تخته و یک تخته بوده و امکاناتی مانند رستوران، روم سرویس، صبحانه رایگان، اینترنت، اتاق چمدان، حمام، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی نیز وجود دارد.

  • آدرس هتل مهر تهران:خیابان امیرکبیر، کوچه سراج الملک، پلاک 1

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران از موقعیت جغرافیایی ویژه ای برخوردار بوده و برای افرادی که به منظور سفر کاری به تهران می آیند، انتخاب ایده آلی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و وسایل حمل ونقل عمومی قرار گرفته است و امکاناتی مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و امکانات تفریحی از جمله استخر، اسپا، ماساژ، سونا و جکوزی را هم می توانید در مدت زمان اقامت خود در آن داشته باشید.

  • آدرس هتل بزرگ تهران:خیابان ولیعصر، ابتدای مطهری، شماره 391

هتل بولوار تهران

هتل بولوار، یک هتل سه ستاره در مرکز شهر تهران است که به راحتی به مراکز تفریحی و تجاری دسترسی دارد. این هتل با فضای آرام و دلنشین خود و ارائه غذاهای ایرانی و فرنگی، بهترین خدمات را برای مسافران فراهم می کند. در نزدیکی هتل پارک لاله و مکان های دیدنی نزدیک شامل موزه فرش ایران، کلیسای سرکیس مقدس، پارک دانشجو، موزه آبگینه، رستوران خانه کوچک، موزه عبرت و موزه جواهرات ملی را هم می توانید ببینید.

  • آدرس هتل بولوار تهران:بولوار کشاورز، روبروی پارک لاله، نبش کوچه جلالیه، پلاک 262

هتل تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران، یکی از بهترین ها در تهران است. اگر قصد سفر به تهران با تردد زیاد به مناطق شمالی شهر را دارید، این هتل برای اقامت شما مناسب است. با اقامت در تاج محل، شما با مشکلات ترافیک و فاصله از وسایل نقلیه عمومی مواجه نخواهید شد.

این هتل آپارتمان پنج ستاره در منطقه ونک واقع در خیابان ملاصدرا قرار گرفته است و اقامتی عالی را برای شما فراهم می کند. رستوران معروف آن غذاهای هندی تند و خوشمزه را سرو کرده و اقامت شما را خاطره انگیز خواهد کرد.

  • آدرس هتل تاج محل تهران:میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29

رزرو آنلاین هتل های تهران برای اقامت طولانی

رزرو آنلاین هتل های تهران برای اقامت طولانی

در تهران، انواع هتل ها با امکانات و شرایط متفاوت وجود دارند و هرکس می تواند بر اساس نیاز، سلیقه و بودجه خود اقامتگاه مناسبی را انتخاب کند. هتل های لوکس خدمات بیشتر و در عین حال قیمت بالاتر و هتل های معمولی خدماتی با کیفیت پایین تر و قیمت ارزان تری دارند. به همین دلیل اغلب افراد ترجیح می دهند، هتل هایی را برای اقامت طولانی مدت خود انتخاب کنند که از نظر هزینه به صرفه تر باشد.

در این مطلب به معرفی هتل های لوکس، هتل های معمولی و هتل آپارتمان ها پرداختیم که هر کدام می توانند انتخاب خوبی برای اقامت شما در تهران باشند. این اطلاعات و مشخصات مربوط به دیگر هتل ها، در سایت اسنپ تریپ به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را قبل از رسیدن به مقصد داشته باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BFEB1R51
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه