چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

صندلی ایمنی کودکان، محافظان کوچکی هستند که در سفرهای خانوادگی به همراه داریم. این صندلی ها مثل فرشتگان نگهبانی هستند که در صورت بروز حادثه، فرزندانمان را در آغوش گرفته و از آسیب دیدنشان جلوگیری می کنند. پس هنگام خرید صندلی ماشین کودک، بهتر است نهایت دقت را به خرج داد. در ادامه با نکات مهم در انتخاب صندلی مناسب کودک آشنا خواهیم شد.

صندلی ماشین کودک

معرفی صندلی ماشین کودک

صندلی ماشین کودک یکی از ملزومات اصلی برای حفاظت و ایمنی کودکان در هنگام سفر با وسایل نقلیه موتوری است. این صندلی جایگزین ایمنی برای صندلی های معمولی خودرو بوده و ویژگی های خاصی برای محافظت هرچه بیشتر کودک دارد. صندلی های ماشین کودک با توجه به سن و وزن کودک طراحی می شوند و انواع مختلفی دارند.

کریر یا صندلی نوزاد، مناسب ترین گزینه برای نوزادان تازه متولد شده تا 9 کیلوگرم است که حتما باید به صورت رو به عقب نصب شود. صندلی های ترکیبی رو به عقب و جلو نیز برای کودکان تا 36 کیلو گرم مناسب است. بوسترها هم برای کمک به ارتقای ایمنی کودکان بالای 4 سال تا رسیدن به قد و وزن مناسب استفاده می شوند.

از ویژگی های مهم یک صندلی ماشین کودک می توان به داشتن استانداردهای لازم، سازگاری با خودرو، سهولت نصب، قابلیت تنظیم زاویه نشستن و پشتی، داشتن حالت خواب و ضربه گیر، کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره کرد. البته نکته مهم این است که صندلی ماشین باید کاملا متناسب با وزن، قد و سن کودک باشد تا بتواند بیشترین ایمنی را در اختیار او قرار دهد. هنگام خرید صندلی ماشین کودک حتما به برچسب ها و گواهی های استاندارد توجه کنید تا مطمئن شوید محصول انتخابی تان ایمنی لازم را دارد. همچنین پیشنهاد می شود صندلی را از برندهای معتبر و فروشگاه های مجاز خریداری کنید.

انواع صندلی کودک

انواع صندلی ماشین کودک بر اساس ساختار و کاربرد به چهار دسته مختلف تقسیم می شود. این دسته بندی ها را در ادامه توضیح می دهیم و کاربرد هر کدام را توضیح خواهیم داد.

صندلی نوزاد یا کریر

این صندلی برای نوزادان تازه متولد شده تا حداکثر ۱۳ کیلوگرم مناسب است. صندلی نوزاد حتما باید به صورت رو به عقب نصب شود تا ایمن ترین حالت ممکن را برای نوزاد فراهم کند.

صندلی ترکیبی رو به عقب و جلو

این صندلی ها قابلیت تنظیم در دو جهت جلو و عقب را دارند و معمولا تا سن ۴ سالگی و وزن ۱۸ کیلوگرم قابل استفاده هستند. البته برخی مدل ها تا وزن ۳۶ کیلوگرم را پوشش می دهند.

بوستر

بوسترها برای افزایش ارتفاع نشستن و استفاده از کمربند ایمنی بزرگسال به کار می روند و معمولا برای کودکان بالای ۴ سال مناسب اند. بوسترها دارای انواع مختلفی هستند.

صندلی خودروی کودک

این صندلی ها که معمولا با عنوان صندلی بزرگ کودک هم شناخته می شوند، ویژه کودکان بالای ۸ سال و تا وزن ۳۶ کیلوگرم طراحی شده اند. این صندلی ها دیگر پشتی ثابت ندارند و کودک مستقیما روی صندلی خودرو می نشیند.

خرید حضوری صندلی ماشین کودک

صندلی های ماشین کودک از نظر شیوه نصب به خودرو

  • صندلی های غیرایزوفیکس:این صندلی ها با استفاده از کمربند ایمنی سه نقطه ای خودرو بسته می شوند و نیاز به نقاط اتصال ایزوفیکس ندارند.
  • صندلی های ایزوفیکس:این دسته از صندلی های کودک با استفاده از سیستم ایزوفیکس به صندلی خودرو متصل می شوند که راحت تر و ایمن تر است. البته باید خودرو ایزوفیکس داشته باشد.

در کنار این تقسیم بندی های اصلی، ویژگی های دیگری مثل سبک بودن، قابلیت حمل راحت تر و ... نیز ملاک انتخاب برخی مدل های خاص صندلی کودک است.

مزایای خرید حضوری صندلی ماشین کودک

خرید حضوری صندلی ماشین کودک از مزایای زیادی برخوردار است؛ از جمله اینکه مشتری می تواند به صورت زنده محصول مورد نظر خود را مشاهده کرده و از نزدیک بررسی کند. با دیدن و لمس کردن مستقیم صندلی، می توان بهتر در مورد کیفیت آن قضاوت کرد. همچنین در خرید حضوری امکان مشاوره با فروشندگان مجرب در خصوص مزایا و معایب هر محصول وجود دارد تا مشتری بتواند تصمیم بهتری بگیرد.

از دیگر مزایای خرید حضوری می توان به امکان مقایسه و آزمایش چندین محصول مختلف در کنار هم و همچنین دریافت تخفیف های ویژه فروشگاهی اشاره کرد. خرید حضوری به ویژه برای خرید اولین صندلی ماشین می تواند گزینه مناسبی باشد تا خانواده ها بتوانند با خیال راحت تری نسبت به انتخاب صندلی مناسب برای فرزندشان اقدام کنند. البته پس از آشنایی با انواع محصولات، خرید آنلاین نیز گزینه ای مقرون به صرفه و در دسترس خواهد بود.

مزایای خرید آنلاین صندلی ماشین کودک

خرید آنلاین کالاها به ویژه محصولاتی همچون صندلی ماشین کودک که تنوع زیادی دارند، دارای مزایای زیادی نسبت به خرید حضوری است. از جمله این مزایا می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کرد؛ چرا که خریدار نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه ها ندارد. علاوه بر این، امکان مقایسه قیمت و مشخصات انواع مختلف محصولات و برندهای موجود، به راحتی و با جزییات بیشتر فراهم است علاوه بر این دو فروشگاه فیزیکی در ارومیه و تهران و به زودی در اکثر شهرهای ایران افتتاح خواهد کرد.

در خرید آنلاین امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد. همچنین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی خدمات ارزش افزوده ای همچون ارائه ضمانت نامه، امکان تحویل رایگان، پشتیبانی 24 ساعته و شرایط خاص برگشت کالا ارائه می دهند که خرید را برای مشتریان راحت تر می سازد. در نهایت اینکه با خرید آنلاین امکان ذخیره سازی مستقیم سفارش ها نیز فراهم است که باعث صرفه جویی در وقت می شود.

معرفی فروشگاه آنلاین کارن ماما

فروشگاه اینترنتی کارن ماما یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین فروشگاه های آنلاین حوزه لوازم کودک و نوزاد در ایران است. این سایت که در سال 1397 تأسیس شده، انواع محصولات باکیفیت و مورد نیاز اولین روزهای زندگی یک نوزاد از جمله انواع کالسکه، صندلی ماشین کودک، صندلی غذای کودک، تشک بازی هانگر، صندلی ماشین کیکابو، صندلی ماشین کاپلا، تختخواب و اسپند، لباس و پتوی نوزاد و ... را عرضه می کند.

کارن ماما با بهره مندی از مشاوران و کارشناسان مجرب، ضمن ارائه محصولاتی با برندهای معتبر جهانی، خدمات مشاوره ای ویژه ای را نیز برای مشتریان فراهم کرده است. این سایت با دارا بودن امکاناتی نظیر پرداخت آنلاین، تحویل اکسپرس، ضمانت بازگشت وجه و انبارهای مرکزی در تهران، یکی از بهترین تجارب خرید آنلاین را برای خانواده های ایرانی فراهم می کند.

خرید آنلاین صندلی ماشین کودک از فروشگاه آنلاین کارن ماما

سخن پایانی

صندلی مناسب و ایمن برای کودک، از مهم ترین وسایلی است که خانواده ها در ابتدای زندگی فرزندشان باید تهیه کنند. این صندلی ها نقش به سزایی در محافظت از جان کودک در هنگام تصادفات احتمالی داشته و می توانند آسیب های جبران ناپذیری را از وی دور کنند؛ بنابراین پیشنهاد می شود خانواده ها هنگام خرید صندلی ماشین کودک، حتما به مواردی همچون سن و وزن فرزند، کیفیت و استانداردهای لازم، برند معتبر تولیدکننده و سازگاری با خودرو دقت کرده و محصولی را انتخاب کنند که بتواند بالاترین سطح ایمنی را در اختیار فرزندشان قرار دهد. این انتخاب مهم ترین سرمایه گذاری برای حفظ جان یک کودک به شمار می رود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rZm7jrBj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه