شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، بالا رفتن ارزش دلار قیمت طلا را در روز دوشنبه پایین آورده است. از طرف دیگر، سرمایه گذاران منتظر نتیجه اجلاس بانک های مرکزی بزرگ دنیا در مورد نرخ بهره و همچنین اطلاعات تورم آمریکا هستند که قرار است این هفته منتشر شود.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.33 درصد کاهش به 1998 دلار و 15 سنت رسید. طلا 3.3 درصد کاهش قیمت در هفته گذشته داشت که بدترین عملکرد آن طی دو ماه گذشته بود.

اطلاعات اشتغال آمریکا که در روز جمعه منتشر شد تا حدی انتظارها در مورد سیاست نرخ بهره فدرال رزرو را در سال آینده میلادی تغییر داد و ارزش دلار و اوراق قرضه خزانه داری این کشور را بالا برد. بنابراین طلا تحت فشار قرار گرفت.

طبق اطلاعات اقتصادی آمریکا لیست حقوق بگیران بخش غیر کشاورزی این کشور 199 هزار در ماه گذشته میلادی افزایش یافته که بالاتر از انتظار اقتصاددان ها بوده است. بنابراین تاجران تا حدی از احتمال کاهش نرخ بهره در ماه مارس عقب نشینی کردند.

سرمایه گذاران منتظر گزارش قیمت مصرف کننده در آمریکا در ماه نوامبر هستند که قرار است در روز سه شنبه منتشر شود و سرنخ های جدیدی در مورد سیاست فدرال رزرو در آستانه سخنرانی پاول در روز چهارشنبه ارائه دهد.

تا حد زیادی انتظار می رود فدرال رزرو نرخ بهره را در این هفته روی 5.25 تا 5.50 درصد ثابت نگه دارد. اجلاس بانک های مرکزی اروپا، انگلیس، بانک نورگس نروژ و بانک ملی سوئیس هم در روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

پایین آمدن نرخ بهره از سرمایه های غیر سوددهی مثل طلا حمایت خواهد کرد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.18 کاهش به 23 دلار و 24 سنت رسید و پلاتین با 0.02 درصد کاهش 920 دلار و 48 سنت معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1bAZ1cuR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه