چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آموزش تقلید صدا با هوش مصنوعی و همینطور تغییر صدای شما به همراه معرفی بهترین سایت تغییر صدای خواننده که در ادامه ابزار آن را معرفی می کنیم.

به گزارش دیجیاتک – تغییر و تقلید صدا به لطف ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، بسیار آسان تر از گذشته شده است.

 

تغییر صدا با هوش مصنوعی

 

ابزارهای هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی تقلید صدا می توانند به تولیدکنندگان محتوا کمک کنند تا آسان تر از گذشته ویدیو و پادکست بسازند. البته بعضی از کاربران هم جهت سرگرمی به سراغ چنین سرویس هایی می روند. در ادامه به معرفی بهترین هوش مصنوعی برای تقلید صدا که جزو فناوری جدید این روزها محسوب می شود خواهیم پرداخت.

هوش مصنوعی تقلید صدا چیست؟

هوش مصنوعی می تواند با در اختیار داشتن نمونه ای از صدای یک فرد، اقدام به بازسازی آن کند.

این بازسازی ممکن است در قالب تبدیل صدایی به صدای دیگر یا خواندن یک متن با صدای مورد نظر باشد.

البته با وجود پیشرفت های صورت گرفته در زمینه AI، هنوز ابزارهای موجود نمی توانند صدایی بی نقص و کاملاً مشابه را پدید آورند؛ اما هم چنان به عنوان گزینه ای ساده و بی دردسر، کاربرد بسیاری دارند.

امروزه هوش مصنوعی کاربردهای فراوانی را در عرصه های مختلف داشته و کاربران با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی قادرند تصاویری جذاب خلق نموده و یا نسبت به تولید محتوای متنی و ویدیویی اقدام کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی از طریق وبسایت و برنامه های مختلف و به صورت رایگان و پولی در اختیار افراد قرار می گیرد.

یکی از کاربردهای هوش مصنوعی، کمک به فرآیند تغییر صدا بوده و کاربران با استفاده از هوش مصنوعی می توانند هر صدایی را شبیه سازی کرده و برای خواندن کتاب های صوتی و یا دوبله از آن استفاده نمایند.

اشخاص با استفاده از قابلیت تغییر صدا با هوش مصنوعی می توانند صداهای مختلف را شبیه سازی کرده و برای دوبله یک فیلم یا انیمیشن از صداهای مختلفی استفاده کنند.

بدین ترتیب استودیوهای فیلم سازی دیگر بدون نیاز به استخدام صداپیشگان می توانند برای دوبله فیلم و انیمیشن اقدام کنند.

از دیگر قابلیت های تغییر صدا می توان به تقلید صدای خواننده حرفه ای اشاره کرد و افراد می توانند اقدام به ساخت موزیک با صدای خوانندگان مورد علاقه خود نمایند.

افراد همچنین با تکنولوژی تغییر صدای هوش مصنوعی می توانند صدای خود را از مرد به زن و بالعکس تغییر داده و یا برای سرگرمی صدای دختر را بر روی یک مرد قرار دهند.

بنابراین هوش مصنوعی باعث تحول صنعت سرگرمی در دنیای امروزه می شود.

افراد می توانند با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و از طریق وبسایت ها و برنامه های مختلف، صدای خود را به صدای ربات، شخصیت های کارتونی، سلبریتی های مشهور و یا سیاستمداران تغییر داده و در جمع دوستان خود بقیه را شگفت زده نمایند.پ

در ادامه با چند تا از این ابزار آشنا خواهیم شد.

۱. سرویس Murf.ai

Murf.ai یکی از بهترین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در زمینه ارائه خدمات صوتی است که می توان از آن برای تقلید صدا با هوش مصنوعی نیز کمک گرفت.

از دیگر قابلیت های آن باید به تبدیل صدا، تبدیل متن به صوت و امکان شخصی سازی صداهای کلون شده، اشاره نمود.

همچنین اعضای تیم ها می توانند در قالب پروژه های مشترک روی فایل ها کار کنند و از صدای HD هم پشتیبانی به عمل می آورد.

 

سرویس Murf.ai

 

با آپلودکردن نمونه های صدای مورد نظر در Murf.ai می توانید سمپل کلون شده اختصاصی در اختیار داشته باشید و حتی آن را ذخیره کنید تا در استفاده های آتی، دیگر نیازی به بارگذاری نمونه ها وجود نداشته باشد.

شایان ذکر است که طرح رایگان در این سرویس قابل دسترس است؛

اما اغلب امکانات و قابلیت های پیشرفته و کاربردی آن، تنها با اشتراک پولی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

۲. هوش مصنوعی تقلید صدا Descript

سرویس Descript به عنوان یک ابزار ویرایش صدا و ویدیو فعالیت دارد که می تواند با استفاده از نمونه های صوتی آپلودشده، اقدام به تبدیل متن به صدا کند.

همچنین کاربران با استفاده از قابلیت Overdub می توانند سمپل صدای خود را درون این سرویس ذخیره کنند تا در استفاده های بعدی، اقدام به خوانش متن ها با همان صدا نمایند.

 

هوش مصنوعی تقلید صدا Descript

 

کاربران می توانند در طرح رایگان، از برخی امکانات Descript بدون پرداخت هزینه استفاده کنند؛ اما برای بهره مندی از ویژگی های کامل، باید به سراغ طرح پولی رفت.

۳. هوش مصنوعی تقلید صدا Fliki

سرویس Fliki نیز مانند عنوان قبلی، قادر به تبدیل متن به صدای دلخواه کاربران است و از آپلود نمونه صدا جهت دستیابی به صوت دلخواه پشتیبانی می کند.

بیش از ۱۸۰۰ صدا با لحن مشابه انسان، پشتیبانی از ۷۵ زبان و ۱۰۰ گویش از دیگر ویژگی هایی هستند که موجب شده است تا این سرویس به گزینه ای محبوب برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شود.

از دیگر کاربردهای Fliki می توان به ابزار جامع برای ویرایش ویدیوها اشاره کرد.

شایان ذکر است که در طرح رایگان این سرویس، امکان تقلید صدا با استفاده از هوش مصنوعی وجود ندارد و تنها کاربران طرح پولی می توانند به قابلیت گفته شده دسترسی داشته باشند.

۴. سرویس Play.HT

استودیوی صوتی مجازی Play.HT، امکانات متنوع و پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهد که هوش مصنوعی کلون کردن صوت نیز در میان آنها به چشم می خورد.

بانک صدا با بیش از ۹۰۷ نمونه بسیار واقعی در کنار پشتیبانی از لحن و احساسات، در میان مهم ترین ویژگی های سرویس مذکور قرار دارند.

کاربران با آپلودکردن نمونه ای از صدای خود، می توانند سمپل اختصاصی در Play.HT داشته باشند.

در شروع کار، استفاده از این ابزار هزینه ای در پی نخواهد داشت؛ اما برای ادامه باید به سراغ طرح های پولی ارائه شده بروید.

۵. هوش مصنوعی تقلید صدا Voice.ai

سرویس Voice.ai که در گذشته در مطلب «بهترین ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی؛ صداتو تغییر بده!» نیز به آن پرداخته بودیم، یکی از بهترین گزینه ها برای تقلید صدا با هوش مصنوعی به صدای افراد مشهور در بازی ها و پلتفرم های ارتباطی به شمار می رود.

استفاده از Voice.ai بسیار آسان است و خبری از تبدیل متن به صوت نیست؛ بلکه به شکل مستقیم، تبدیل صوت به صوت دلخواه را انجام می دهد.

ناگفته نماند که شروع استفاده از این سرویس رایگان است؛ اما برای ادامه باید اقدام به پرداخت هزینه کنید.

۶. سرویس Voicemod

آخرین گزینه در این لیست، هوش مصنوعی تقلید صدا Voicemod است که مانند عنوان قبلی، می توان از آن به عنوان یک هوش مصنوعی تقلید صدای افراد معروف نیز بهره گرفت.

در این هوش مصنوعی یک بانک غنی از صداهای آماده وجود دارد که می توان از آنها در استریم ها و بازی ها بهره گرفت.

سوالات متداول

بهترین هوش مصنوعی تقلید صدا چیست؟

سرویس های Murf.ai در کنار Voice.ai و Voicdemod از بهترین گزینه های فعلی محسوب می شوند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WmqiLsSg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه