جمعه, ۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 28 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

همانطور که می دانید پوست صورت یکی از حساس ترین نقاط بدن می باشد که علاوه بر زیبایی، تاثیر زیادی در اعتماد به نفس شما دارد. بنابراین برای این که به خوبی از پوست خود مراقبت کنید، می بایست به نکاتی توجه داشته باشید. حتما هزاران بار در شبکه های اجتماعی شنیده اید که استفاده از ضد آفتاب برای مراقبت پوست جزو ملزومات می باشد.

حالا در این مطلب قرار است برای هزارو یکمین بار این نکته را گوشزد کنیم. به این نکته هم توجه داشته باشید که منظورمان از استفاده کرم ضد آفتاب، ضد آفتاب خوب و مناسب پوست شما است. برای مثال چنانچه پوست خشک و کم آبی دارید، توصیه می کنیم از کرم های ضد آفتاب مناسب با پوست خشک و دهیدراته استفاده نمایید.

نکته بعدی برند ضد آفتاب است چرا که امروزه برندهای مختلف با ویژگی های متفاوت وارد بازار شده اند که وظیفه شما تحقیق در مورد هریک از آن ها و انتخاب بهترین ها می باشد.

تقریبا چند سال طول کشید که با تحقیق های مداوم، متوجه شده ایم کرم ضد آفتاب بایودرما اصل جزو کرم های ضد آفتاب استاندارد موجود در بازار و مورد تایید متخصصان پوست میباشد. پس تصمیم گرفتیم نتایج این تحقیق را با شما هم به اشتراک بگذاریم.

از آنجایی که بعد از ورود یک جنس پرطرفدار و باکیفیت، دیگر تولید کنندگان سعی دارند مانند همان جنس با همان برند تولید کنند، تصمیم داریم در این مطلب، راه های تشخیص ضد آفتاب بیودرما اصل از تقلبی را ذکر کنیم.

چگونه کرم ضد آفتاب بایودرما اصل را از فیک تشخیص دهیم؟

تشخیص ضد آفتاب بایودرما اصل از تقلبی

منبع عکس: کمدا

رسیده ایم به جذاب ترین قسمت و تشخیص ضد آفتاب بیودرما اصل از تقلبی!

  1. معمولا اولین چیزی که شما در نگاه اول با آن مواجه خواهید شد، بسته بندی کالا است. پس تبریک میگوییم چرا که اولین راه تشخیص ضد آفتاب بیودرما اصل از تقلبی، رنگ بسته بندی این کرم است. رنگ کرم ضد آفتاب بیودرما زرد خورشیدی بوده که یک دایره سفید بر روی آن طراحی شده است.
  2. دومین راه تشخیص نوع باز شدن درب محصول می باشد. کرم ضد آفتاب بیودرما تقلبی به صورت پیچی اما کرم اصلی به جز مدل های درمانی از بالای تیوپ باز می شود.
  3. در روی کرم ضد آفتاب بیودرما اصلی، بارکد لیزری حک شده و این بارکد ۱۰ رقمی است.
  4. در کنار جعبه کرم اصلی برجستگی های مخصوص نابینایان وجود دارد. در مدل فیک خبری از این موضوع نیست.

برای خرید این کالا توصیه می کنیم فروشگاه هایی را انتخاب کنید که مطمئن بوده و رضایت مشتری اولویت کارشان باشد.

 

مهم ترین ویژگی های کرم ضد آفتاب بایودرما اصل

مهم ترین ویژگی های کرم ضد آفتاب بایودرما اصل

بهتر است قبل از این که درمورد راه های تشخیص ضد آفتاب بیودرما اصل از تقلبی صحبت کنیم، می بایست بدانیم چرا اصلا باید اصل این کرم را خریداری کنیم؟

اول از همه اصالت یک کالا نشان دهنده کیفیت آن است، بنابراین قبل از خرید کالای فیک و تقلبی به زیبایی پوست خود احترام بگذارید و همیشه به دنبال بهترین ها باشید.

کرم بیودرما اصل، فاقد چربی در برابر هرگونه تعریق بوده و از کاور نسبتا بالایی برخوردار است. با این تفاسیر بعد از خرید این ضد آفتاب می توانید به راحتی کرم پودر را از کیف آرایش خود حذف کنید. کمپلکس اختصاصی موجود در این کرم موجب جلوگیری از پیری زودرس شده یا به عبارتی به صورت عمقی از پوست شما محافظت می کند. خیالتان از لکه ها و چین و چروک های پوستی هم راحت باشد چرا که کرم ضد آفتاب بیودرما اصل کار خود را به خوبی بلد است.

کسانی که از خواص شیرین بیان مطلع هستند، این پاراگراف را به خوبی درک خواهند کرد. در این کرم ضد آفتاب، تمامی عناصر تنظیم کننده رنگدانه های پوستی با شیرین بیان ترکیب شده و یک محصول معجزه آسایی به وجود آمده است. شیرین بیان با وجود مقادیر بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی به درمان آکنه و جوش های صورت کمک شایانی می کند. اما برای اطمینان از صحت این اطلاعات، کافیست ویژگی های شیرین بیان را در گوگل سرچ کنید.

به طور کلی همه این نکات را گفتیم تا حواستان را بیشتر جمع کرده و حساسیت بیشتری برای تشخیص ضد آفتاب بیودرما اصل از تقلبی به خرج دهید.

نکته جالب درمورد انواع spf در کرم ضد آفتاب بیودرما اصل

جالب است بدانید که شرکت اصلی بیودرما شرکت فرانسوی بوده که کرم های خود را با سه SPF مختلف نظیر:

  • SPF 30
  • SPF 50
  • SPF 100

تولید می کند که شما بسته به نیاز پوست خود می توانید آن را تهیه نمایید.

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب بیودرما اصل

در این قسمت برای راحتی کار شما یک لیست کامل از مزایای کرم ضد آفتاب بیودرما اصل آماده کرده ایم که این مزایا عبارتند از:

  • فاقد پارابن
  • جلوگیری از به وجود آمدن لک های پوستی
  • محافظت عمیق از پوست
  • دارای عصاره شیرین بیان
  • از بین بردن جای جوش
  • فاقد چربی
  • ضد آب
  • ضد تعریق
  • کاور بالا و سبک
  • افزایش قدرت ایمنی پوست
  • فاقد رایحه
  • دارای ویتامین و مواد معدنی

بهترین ضد آفتاب های بایودرما اصل

ضد آفتاب بایودرما برای پوست چرب و جوشدار

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ فتودرم آکنه مت بایودرما

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ فتودرم آکنه مت بایودرما برای پوست های چرب و جوشدار مناسب میباشد. بافت این ضدآفتاب سبک و زود جذب بوده و با کنترل ترشح چربی پوست از بروز جوش در پوست های چرب و مختلط جلوگیری می کند. این ضد آفتاب بواسطه فیلترهای قوی از پوست در برابر اشعه های UV محافظت بالایی نموده و با تقویت سد دفاعی پوست، از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

  1. SPF 30
  2. بی رنگ
  3. مات کننده
  4. کنترل کننده چربی پوست
  5. ضد آکنه

ضد آفتاب بایودرما برای پوست لک دار و مستعد آکنه

ضدآفتاب فتودرم اسپات ایج +SPF50 بی رنگ بایودرما

ضدآفتاب فتودرم اسپات ایج +SPF50 بی رنگ بایودرما علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب، لک های ناشی از آفتاب سوختگی و بالا رفتن سن را از بین می برد. این ضد آفتاب بافت سبکی دارد و از آسیب هایی از جمله قرمزی پوست، لک و پیری زودرس جلوگیری میکند. پوست های حساس و چرب و مستعد لک و جای جوش توصیه می شود.

  1. SPF+50
  2. بی رنگ
  3. حاوی آنتی اکسیدان
  4. کاهش لک های صورت
  5. رفع چین و چروک های پوست

خرید ضد آفتاب بایودرما اصل با قیمت عالی

همانطور که ابتدای مقاله ذکر کردیم، برخورداری از یک پوست سالم و فاقد جوش و لک، تاثیر نسبتا زیادی در زیبایی و اعتماد به نفس دارد. از آنجایی که کرم ضد آفتاب بیودرما اصل می تواند مشکلات پوستی شما را کاهش دهد، پس توصیه می کنیم از همین حالا به فکر خرید آن باشید. توصیه ما این است به دنبال فروشگاه هایی باشید که علاوه کیفیت، اجناس خود را با قیمت مناسب ارائه دهد. حال که از راه های تشخیص ضد آفتاب بیودرما اصل از تقلبی مطلع شده اید، قطعا خرید آسان تری خواهید داشت.

سایت های فروشگاهی آرایشی و بهداشتی همچون خانومی، امیلی و سوراو از جمله فروشگاه هایی هستند که تا به امروز رضایت مشتریان خود را جلب کرده اند. بنابراین شما می توانید برای آگاهی از قیمت کرم ضد آفتاب بیودرما اصل و خرید آن به یکی از این فروشگاه ها مراجعه کرده و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

 

دوست عزیزم لطفا مراقب زیبایی هات باش!

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/e7747UJD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپور
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه