چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شستشوی فرش و قالی یکی از کارهایی است که ایرانیان حداقل سالی یک بار آن را انجام داده و به دلیل زندگی آپارتمان نشینی در تهران، این کار عمدتا بر عهده قالیشویی ها خواهد بود. به دلیل اهمیت و قیمت بالای فرش، پیدا کردن یک قالیشویی معتبر بسیار اهمیت دارد.

معتبر ترین قالیشویی های تهران

با وجود تنوع بسیار زیاد قالیشویی ها در تهران، تنها برخی از این مراکز از کیفیت شستشوی بالایی برخوردار بوده و بهتر است در خصوص فرش و قالیچه های خود، تنها به این مراکز اعتماد کنید.

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

قالیشویی بانو

قالیشویی بانو یکی از معتبرترین مراکز شستشوی فرش در پایتخت بوده و نشانه اصلی برای اثبات این حرف، وجود شعب مختلف در سراسر شهر تهران است. قالیشویی بانو دارای شعب متعدد در کلیه مناطق شمال، مرکز، جنوب، غرب و شرق تهران بوده و می تواند سریع ترین خدمات دهی را به شما عرضه کند.

فرقی نمی کند که به صورت تلفنی و یا آنلاین نوبت گرفته باشید، در تاریخ مشخص شده تیم حمل و نقل قالیشویی بانو به سرعت جنس مورد نظر را گرفته و در زمان توافق شده آن را برای شما بر می گردانند. یکی دیگر از برتری های این مجموعه، کیفیت بالای کار و تجربه نیروی متخصص در شستشوی انواع فرش است. به دلیل حساسیت بالا در تمیز کردن منسوجات و مبلمان، تنها برترین نیروی خدماتی برای این سمت انتخاب شده و مطمئن خواهید بود که اجناس شما در دستان افراد قابل اعتمادی قرار دارد.

حتی در صورتی که نیاز به شستشوی فرش یا مبلمان در خانه داشته باشید، تیمی مجهز به بهترین دستگاه های روز دنیا به محل شما اعزام شده و در کمترین زمان اقدام به تمیز کردن فرش مورد نظر می کنند. حتی لازم نیست نگران کیفیت شستشو باشید، زیرا تمام دستگاه های اتوماسیون شستشوی فرش به روز بوده و تنها در مواد شوینده باکیفیت و مواد خارجی برای تمیز کردن وسایل شما استفاده خواهد شد.

خدمات برتر قالیشویی بانو

  • شستشوی تمام فرش های دستبافت و ایرانی با بالاترین کیفیت ممکن
  • شستشوی مبلمان منزل و اداری در قالیشویی یا در محل
  • شستشوی موکت های چسبیده در محل با بهترین دستگاه ها
  • شستشوی پرده های خانه، ادارات و مدارس
  • ثبت سفارش رزرو به صورت تلفنی و آنلاین
  • پاسخگویی و مشاوره تلفنی در خصوص شستشوی فرش و...

قالیشویی ادیب

این قالیشویی یکی از قدیمی ترین قالیشویی هایی است که در ایران مشغول به کار بوده و با کمک تجهیزات و تکنولوژي روز توانسته سابقه درخشانی از خود در ذهن مشتریان بسازد. در صورتی که ساکن تهران، البرز یا تبریز هستید، می توانید به سادگی سفارشات خود را به قالیشویی ادیب سپرده و خیالتان از بابت کیفیت نهایی راحت باشد. این مجموعه علاوه بر شستشوی فرش و موکت، رزرو شستن انواع مبل، پرده یا تشک خوشخواب را نیز قبول می کند.

قالیشویی نوین

قطعا یکی از مهم ترین دلایل انتخاب و اعتماد به یک قالیشویی، اطمینان از وجود نیروی کار ماهر است که می توانند هر نوع کثیفی را پاک کرده و در کار خود دقت کافی به خرج می دهند. قالیشویی نوین وسواس خاصی روی انتخاب کارگران خود داشته و می توان دید که تمام افراد به شکلی منظم گلچین شده اند. از ترکیب چنین تیم خوبی با ماشین آلات صنعتی شستشوی فرش، می توان نتیجه گرفت که این مجموعه سطح بالایی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

قالیشویی چهارفصل

در بسیاری از موارد ممکن است که بخواهید در کنار شستشوی فرش خود، قسمت های آسیب دیده را رفو کرده و دوباره همانند روز اول از دیدن آن لذت ببرید. قالیشویی چهارفصل در این خصوص بسیار تخصصی عمل کرده و با دعوت از متخصصان حوزه فرش و جذب نیروی ماهر، تمام عملیات های رفوگری، ترمیم، مرمت و رنگ بری را انجام می دهد. اگر از فرش های ابریشمی یا گل ابریشم استفاده می کنید، این مرکز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

قالیشویی ایرانیان

در این قالیشویی خدمات برتر به مشتریان حرف اول را زده و تمام برنامه ها به شکلی تنظیم می شوند تا بتوانید به خوبی به این مجموعه اعتماد کنید. بهترین مواد شیمیایی شستشوی فرش به قالیشویی ایرانیان آمده و در نتیجه تمامی مبلمان، موکت و فرش های شسته در این مرکز، به شکل عجیبی تمیزتر از حالت عادی هستند. صداقت در معامله، فعالیت چند دهه کار در این صنعت و همینطور شهرت بالای مرکز ایرانیان، آن را به انتخابی فوق العاده تبدیل کرده است.

قالیشویی همشهری

این مرکز سعی داشته تا الگو قرار دادن طهارت اسلامی، تمام فرش و موکت ها را با آب کر شسته و در نتیجه خیال مومنین تهرانی را از بابت نجاسات راحت کند. در صورتی که می خواهید وسایل شما به شکلی درست و مناسب تمیز شوند و ابهامی در خصوص نجاست آن ها باقی نماند، بهتر است به مرکز قالیشویی همشهری مراجعه کنید. همچنین اگر دچار مشکلی در خانه بوده و نمی توانید مشکل نجاست را در لحظه برطرف کنید، این مرکز تیمی کامل از افراد را برای کمک ارسال کرده و عملیات شستشوی موکت، فرش، مبل یا تشک تخت را در محل انجام می دهند.

قالیشویی اقدسیه

این مجموعه در تمامی مناطق شهرداری تهران شعبه دارد و از این رو می تواند خدمات بسیار سریعی را به شما عرضه کند. از طرفی این قالیشویی قیمت های اقتصادی داشته و برای شستشوی فرش و موکت خود می توانید روی آن حساب کنید. با مراجعه به سایت قالیشویی اقدسیه می توانید لیست هزینه های کامل را مشاهده کرده و در صورت نیاز به هر کدام از این خدمات، در تاریخ مورد نظر، سفارش خود را رزرو کنید.

بهترین قالیشویی تهران

در این مقاله سعی کردیم تا اکثر قالیشویی ها مطرح تهران را با یکدیگر بررسی کرده و نقاط قوت هر کدام را پیدا کنیم. در صورتی که قصد شستشوی فرش یا قالی داشته باشید، می توانید با خیالی جمع با هر کدام از این مجموعه ها تماس گرفته و زمان مورد نظر خود را رزرو کنید.

با این حال اگر بخواهیم معتبرترین قالیشویی را از میان این جمع معرفی کنیم، قالیشویی بانو از سطح کیفی بالاتری برخوردار است و می تواند خدمات ویژه ای را به شما ارائه دهد. برای رزرو آنلاین می توانید به آدرس اینترنتی ghalishooiebanoo.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 1443 تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/giBNe9WT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه