چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در ساختمان های چند طبقه و مرتفع جهت انتقال زباله به بیرون از ساختمان، از سیستم شوتینگ زباله استفاده می شود. سیستم شوت زباله یکی از بهترین راه ها جهت جمع آوری و انتقال زباله به خارج از ساختمان است و میتواند در وقت افراد صرفه جویی زیادی نماید. با این حال این سیستم مزایای دیگری هم دارد که بهتر است به آنها توجه شود.

سیستم شوتینگ زباله

سیستم شوتینگ زباله چیست؟

شوتینگ زباله یک سیستم کاربردی است که از آن برای دور انداختن زباله در ساختمان های مرتفع استفاده می شود. این سیستم شامل یک کانال استوانه ای شکل هم ارتفاع با ساختمان است که از بالاترین تا پایین ترین نقطه ساختمان کشیده می شود. کانال شوتینگ در هر طبقه به یک دریچه منتهی می شود که ساکنین میتوانند از طریق دریچه اقدام به خروج زباله های خود نمایند.

سیستم شوتینگ زباله بر اساس موقعیت نصب به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شود. شوتینگ زباله داخلی، سیستمی است که در داخل ساختمان نصب می شود. در صورتی که در زمان ساخت ساختمان محل مناسبی برای اجرای شوت زباله در نظر گرفته شود، میتوان سیستم را در داخل ساختمان راه اندازی کرد. در حال حاضر این سیستم ها از کاربرد بیشتری برخوردار هستند و متداول تر می باشند. اما شوتینگ زباله خارجی در بیرون از فضای ساختمان نصب و اجرا می شود. اگر پس از احداث و ساخت ساختمان نیاز به نصب شوتینگ زباله باشد، باید به سراغ شوت زباله خارجی رفته و آن را در بیرون از ساختمان نصب کرد.

مزایای نصب شوتینگ زباله

نصب سیستم شوتینگ زباله با مزایای زیادی همراه است. از جمله:

خرید سیستم شوتینگ زباله

  • مهمترین مزیت سیستم شوتینگ زباله، دفع و خروج راحت زباله ها است. در حالت عادی ساکنین ساختمان مجبور به خروج دستی زباله هستند. خروج دستی زباله در ساختمان های چندین طبقه با چند مشکل همراه است. یکی از مشکلات مربوط به صرف زمان زیاد جهت استفاده از آسانسور است. همچنین در زمان خروج دستی زباله ها امکان نشتی و خروج شیرابه از کیسه زباله وجود دارد. این موضوع سبب کثیف شدن فضای ساختمان و کاهش میزان بهداشت آن می شود.
  • خروج زباله از طریق سیستم شوتینگ، منجر به کاهش استهلاک آسانسور و کاهش مصرف برق می شود. چرا که دیگر نیازی به استفاده از آسانسور برای خروج دستی زباله ها نمی باشد.
  • با سیستم شوتینگ زباله بهداشت ساختمان بیشتر می شود و ساختمان کمتر به نظافت نیاز پیدا می کند. از سوی دیگر وجود سیستم شوت زباله به افراد امکان می دهد تا زباله های خود را در هر ساعتی از شبانه روز به مخزن جمع آوری زباله در پایین ساختمان انتقال دهند و از پخش بوی نامطبوع زباله در فضای ساختمان جلوگیری نمایند.

در صورتی که سیستم شوتینگ زباله مجهز به کامپکتور، تهویه هوا، سیستم شستشو و جداکننده زباله باشد، بهترین کارایی را در پی دارد. شوتینگ های مجهز به جدا کننده زباله میتوانند زباله های تر و خشک را از هم تفکیک کرده و از این طریق به وارد شدن سریع زباله به چرخه بازیافت کمک نمایند. همچنین اگر این سیستم مجهز به کمپکتور باشد، حجم زباله های جمع آوری شده به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و از خروج چند باره آنها جلوگیری می شود. شوتینگ های مجهز به سیستم شستشو هم از پخش بوی بد زباله جلوگیری کرده و منجر به بهبود کارایی سیستم می شوند. برای همین جهت سفارش سیستم شوتینگ زباله باید به سراغ شرکتی بروید که امکان طراحی و راه اندازی شوت زباله با چنین سیستم هایی را داشته باشد.

سفارش و خرید بهترین سیستم شوتینگ زباله از سبلان تهویه برودت

طراحی، تولید و اجرای سیستم شوتینگ زباله را میتوانید به مجریان شرکت سبلان تهویه برودت بسپارید. شرکت سبلان تهویه برودت از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات تهویه و همچنین سیستم های شوتینگ است. این شرکت سیستم های شوتینگ زباله را به صورت کاملا مدرن و منطبق با جدیدترین دانش و تکنولوژی های روز دنیا طراحی می نماید.

سفارش و خرید بهترین سیستم شوتینگ زباله از سبلان تهویه برودت

سیستم های شوتینگ زباله سبلان تهویه برودت با استفاده از بهترین متریال تولید می شوند. در ساخت اجزای مهم این سیستم نظیر کانال و دریچه شوتینگ از استنلس استیل 304 نگیر مات استفاده می شود. این متریال کیفیت بالایی دارند و میتوانند درجه حرارت 120 درجه سانتی گراد را به مدت 30 دقیقه تحمل نمایند. برای همین سیستم های شوت زباله این شرکت کیفیت و کارایی زیادی دارند و میتوانند مدت زمان بیشتری عمر کنند. جهت سفارش و خرید سیستم شوتینگ زباله مجهز به کامپکتور، تهویه هوا و سیستم شستشو با شماره های شرکت سبلان تهویه برودت تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RO1UMZzB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه