لیست هشتگ های پربازدید اینستاگرام خارجی در سال 2023 و 2024 (آپدیت لحظه ای) به همراه لیست هشتگ های پرکاربرد در زبان فارسی.
هشتگ به جهت دسته بندی محتواهای اینستاگرام به وجود آمده است. با دنبال کردن هشتگ ها می توانید محتوا های مورد علاقه خود را از پیج هایی که آن ها را فالو ندارید ، مشاهده کنید !
اگر پیج طنز دارید ، استفاده از هشتگ #طنز باعث می شود از کسانی که این هشتگ را فالو کرده اند بازدید کسب کنید. حال در این مقاله محبوب ترین هشتگ ها که باعث افزایش بازدید اینستاگرام و جذب فالوور اینستاگرام می شود را معرفی کرده ایم. با استفاده صحیح از این هشتگ ها ، هزاران یا میلیون ها بازدید جذب کنید.
هشدار مهم : تحت هیچ شرایطی از هشتگ های خارجی با مرتبط با پست خود استفاده نکنید ! اگر پست ترسناک منتشر می کنید، از هشتگ هایی مانند #lol یا #fun استفاده نکنید ! چرا که نه تنها باعث افزایش بازدید نخواهد شد ، بلکه در لیست قرار قرار می گیرید و شانس ورود به اکسپلور را از دست خواهید داد!
همچنین اینستاگرام از هوش مصنوعی استفاده می کند و کاملا متوجه ثانیه به ثانیه محتوای شما می شود و در سال ۲۰۲۴ دیگر تشخیص تصاویر عجیب و سخت نیست ! پس ریسک مخفی کردن لحظه ای تصاویر در لا به لای ویدئو های خود را نکنید.
اگر پیج لباس یا کیف و کفش دارید، اگر کفش پست کردید، از هشتگ لباس استفاده نکنید ! یا برعکس ، اگر لباس پست کردید ، از هشتگ کیف یا کفش استفاده نکنید ! مرتبط بودن هشتگ و پست بسیار مهم است!
استفاده از هشتگ های مرتبط با پست، تاثیر بسیاری در افزایش فالوور اینستاگرام خواهد داشت. پس حتما قبل از انتشار پست ها ، لیست کاملی از هشتگ های مرتبط با فعالیت خود را جمع آوری کنید و در جایی ذخیره کنید تا با کپی کردن یکجای آن هشتگ ها ، بهترین پاسخ را بگیرید.
اگر شما محصولی با عنوان آیفون 13 پرو رنگ قرمز دارید ، پیشنهاد میشود از هشتگ های طولانی مانند #آیفون_13_پرو_رنگ_قرمز استفاده کنید تا اگر کاربری از بخش جستجوی اینستاگرام ، عنوان مورد نظر را سرچ کرد و مرتبط با هشتگ بود ، پست شما به آن شخص نشان داده شود !
استفاده از اعداد در هشتگ بسیار مهم است ! هشتگ #آیفون15 بسیار کمتر از هشتگ # آیفون۱۵ ویو دارد ! چرا که اعداد فارسی بیشتر از اعداد انگلیسی در زبان فارسی جستجو دارد ! پس از هر دو هشتگ اعداد فارسی و انگلیسی استفاده کنید !
با توجه به آمار هشتگ های اینستاگرام لایک خور، می توان متوجه شد که بهترین موضوع برای ایجاد پیچ اینستاگرام چیست !
|
1 |
#عشق |
2 |
#تهران |
3 |
#ایران |
4 |
#کرونا |
5 |
#تتلو |
6 |
#iran |
7 |
#love |
8 |
#خنده |
9 |
#زندگی |
10 |
#art |
11 |
#هنر |
12 |
#کلیپ |
13 |
#عاشقانه |
14 |
#photography |
15 |
#لاکچری |
16 |
#دختر |
17 |
#زیبایی |
18 |
#اصفهان |
19 |
#پرسپولیس |
20 |
#عکاسی |
21 |
#رفیق |
22 |
#طنز |
23 |
#طراحی |
24 |
#موزیک |
25 |
#عکس |
26 |
#خدا |
27 |
|
28 |
#شیراز |
29 |
#music |
30 |
#استقلال |
31 |
#مشهد |
32 |
#tataloo |
33 |
#طبیعت |
34 |
#موفقیت |
35 |
#خاص |
36 |
#موسیقی |
37 |
#tehran |
38 |
#دخترونه |
39 |
#اینستاگرام |
40 |
#فوتبال |
41 |
#نقاشی |
42 |
#فیلم |
43 |
#fashion |
44 |
#زیبا |
45 |
#تبریز |
46 |
#غمگین |
47 |
#ورزش |
48 |
#photo |
49 |
#آموزش |
50 |
#فان |
51 |
#لباس |
52 |
#دکوراسیون_داخلی |
53 |
#style |
54 |
#مدل |
55 |
#استایل |
56 |
#پسر |
57 |
#instagood |
58 |
#اهواز |
59 |
#کرونا_را_شکست_میدهیم |
60 |
#artist |
61 |
#مدلینگ |
62 |
#کرج |
63 |
#گل |
64 |
#ایرانی |
65 |
#آهنگ |
66 |
#design |
67 |
#مد |
68 |
#سلامتی |
69 |
#دلتنگی |
70 |
#هنرمند |
71 |
#تنهایی |
72 |
#شعر |
73 |
#شیک |
74 |
#model |
75 |
#انگیزشی |
76 |
#رقص |
77 |
#خواننده |
78 |
#تولد |
79 |
#در_خانه_بمانیم |
80 |
#مازندران |
81 |
#عروس |
82 |
#آرامش |
83 |
#عشقولانه |
84 |
#پاییز |
85 |
#beautiful |
86 |
#رشت |
87 |
#معماری |
88 |
#چالش |
89 |
#قرنطینه |
90 |
#ماشین |
91 |
#شمال |
92 |
#مادر |
93 |
#fitness |
94 |
#دکوراسیون |
95 |
#گیلان |
96 |
#هدیه |
97 |
#اکسپلور |
98 |
#تتلیتی |
99 |
#دابسمش |
100 |
#explore |
۱. بدون فاصله یا نشان های ویژه: یک هشتگ نمی تواند شامل فواصل یا نشان های ویژه باشد. می توانید از حروف و اعداد استفاده کنید، اما از نشانگان و فاصله ها خودداری کنید.
۲. بدون زیرخط: اگرچه زیرخط (_) در گذشته در هشتگ ها مجاز بود، به طور کلی بهتر است که با حروف و اعداد کار کنید. الگوریتم اینستاگرام ممکن است زیرخط ها را به عنوان جداکننده های کلمات شناسایی نکند.
۳. بدون نشانگان یا نمادها: هشتگ ها فقط باید حاوی حروف و اعداد باشند. استفاده از نمادها یا علائم نگارش هشتگ را خراب می کند.علائمی مانند ! $%^&*()<>?”|:;\’
۴. بدون محتوای توهین آمیز: همیشه به رهنمودهای جامعه اینستاگرام پایبند باشید. از استفاده از هشتگ های ترویج سخنان نفرت انگیز، خشونت یا هر گونه تبعیض پرهیز کنید.
۵. ارتباط با محتوا: از هشتگ های مرتبط با پست خود استفاده کنید. این کمک می کند تا محتوای شما به مخاطبانی که به موضوعاتی که شما به اشتراک می گذارید علاقه مند هستند، برسد.
۶. استفاده هوشمندانه از هشتگ: هرچند که می توانید تا ۳۰ هشتگ در هر پست استفاده کنید، بهتر است از آنها به دورهم و به صورت کوتاه استفاده کنید. بر روی کیفیت به جای تعداد تمرکز کنید و از هشتگ های واقعاً مرتبط با محتوایتان استفاده کنید.
۷. ترکیب هشتگ های محبوب و خاص: استفاده از هشتگ های محبوب می تواند محتوای شما را به یک مخاطب بزرگتر ارائه دهد، اما همچنین در نظر داشته باشید که از هشتگ های خاص یا خاص برای رسیدن به مخاطبان هدف در زمینه خود استفاده کنید.
۸. ساخت هشتگ برند شده: در نظر بگیرید یک هشتگ منحصر به فرد برای برند یا کمپین خود ایجاد کنید. به دنبال این باشید که پیروانتان از آن استفاده کنند، که می تواند به ساخت یک احساس اجتماعی درباره برند شما کمک کند.