چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر عنوان این مطلب برای شما جالب آمده، پس حتما در فکر خرید فر یا تعویض فر قدیمی خود هستید و می خواهید یک فر با کیفیت و خوب تهیه کنید. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که در حال حاضر بهترین و پرفروش ترین فر توکار در بازار لوازم خانگی از چه برندی می آید و این فرها چه خصوصیات و مشخصاتی دارند که عنوان بهترین را از آن خود کرده اند.

با توجه به بازخورد خریداران و رصد بازار لوازم خانگی، می توانیم فر توکار بوش را به عنوان بهترین و پر فروش ترین فر بازار معرفی کنیم. این فرها علاوه بر آنکه از سوی کارشناسان و متخصصان هنر آشپزی برای زمینه های حرفه ای توصیه می شوند برای مصارف خانگی و استفاده در منازل نیز یکی از کامل ترین و بهترین انتخاب های پیشنهاد شده هستند.

حتما شما هم آوازه محصولات بوش آلمان را زیاد شنیده اید. ظرفشویی توکار بوش، لباسشویی توکار، اسپرسوساز توکار، هود، اجاق صفحه گازی و برقی، مایکروویو ، خشک کن ، کشو گرمکن و یخچال فریزر توکار بوش، از جمله محصولات توکاری این شرکت خوب آلمانی هستند که در آشپزخانه های مدرن امروزی مورد پسند و انتخاب خریداران زیادی قرار می گیرند.

به طور ویژه می خواهیم در اینجا در خصوص بهترین و پرفروش ترین فر توکار در سال 2023، یعنی فر توکار بوش صحبت کنیم و این فرها را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم قصد خرید فر برقی بوش را دارید پس از مطالعه این اطلاعات می توانید با خیال راحت یک مدل مناسب از این فرها را انتخاب نمایید.

بهترین و پرفروش ترین فر توکار خارجی در سال 2023

انواع فر برقی توکار بوش

شاید فکر کنید که تمامی مدل های فر بوش، یک فر برقی ساده با امکانات مختص به خود هستند اما در واقع اینطور نیست. این فرهای برقی مدل های مختلفی را شامل می شوند که هر یک دارای ویژگی های منحصربه فردی هستند. به طور کلی می توان فرهای بوش را به 6 دسته کلی تقسیم کرد.

  1. فر برقی
  2. فر برقی کامپکت
  3. فر مایکروویو
  4. فر مایکروویو کامپکت
  5. فر بخارپز
  6. فر بخارپز کامپکت

فرهای معمولی بوش ابعاد 60×60 سانتی متری دارند، دارای ۵ طبقه هستند و برای کسانی که فضای بیشتری برای پخت و پز نیاز دارند توصیه می شود. اما فرهای کامپکت بوش، دستگاه هایی کوچکتر هستند که ابعاد آنها 60×45 سانتی متر بوده و دارای ۳ طبقه می باشند. معمولا فر کامپکت بوش به کسانی که، فضای کمتری از فر برای آنها کافیست پیشنهاد می شود.

فر مایکروویو توکار بوش چیست؟

فر مایکروویو توکار بوش در واقع یک دستگاه با دو کارایی مختلف است. اگر فضای کافی برای خرید فر و مایکروویو به طور جداگانه ندارید این مدل می تواند هم یک مایکروویو پر قدرت و هم یک فر با کیفیت برای شما باشد.

استفاده دو منظوره از آن، کارها را برای شما راحت خواهد کرد. در زمان هایی که نیاز به سرعت بالا برای گرم کردن غذا دارید از توان های مختلف مایکروویو استفاده کنید و در مواقعی که می خواهید یک خوراک دلچسب را با فر طبخ کنید از قابلیت فر این مدل بهره مند شوید.

فر بخارپز توکار بوش چیست؟

در میان فرهای بوش تعدادی از مدل ها به فر بخارپز اختصاص یافته اند. در این فرها در کنار دیگر امکانات منحصربه فرد، یک مخزن آب نیز تعبیه شده است تا امکان بخارپز کردن مواد غذایی نیز وجود داشته باشد. در فرهای بخارپز بوش، می توانید مواد خوراکی سالم تر با حداقل روغن و چربی را طبخ کنید. همچنین به دلیل پخت با بخار آب، آب میان بافتی موجود در گوشت و سبزیجات کاملا حفظ شده و یک خوراک آبدار، سالم و مغزی در انتهای پخت دریافت خواهید کرد.

فر برقی توکار بوش آلمان

ویژگی ها و امکانات فر برقی توکار بوش آلمان

قطعا این فرها امکانات منحصربه فردی خواهند داشت که به بهترین و پرفروش ترین فر توکار بازار لوازم خانگی مبدل شده اند. آنچه در این ویژگی ها فرهای بوش را از دیگر فرهای موجود در بازار متمایز می کند، کارایی بالای آنها در شرایط مختلف و امکان پخت خوراک های متنوع است. به علاوه کاربری آسان و راحتی که امکان استفاده را برای تمامی افراد در هر سنی محیا کرده است. در ادامه به ویژگی های و امکانات برجسته این فرها خواهیم پرداخت.

ظاهر جذاب با پنل کاربری ساده

فرهای بوش از ظاهر جذابی برخوردار هستند. پنل کاربری این دستگاه در بالای محفظه قرار گرفته و کلیه تنظیمات آن بر روی این پنل قابل مشاهده و تغییر می باشد. در سری های جدید فر بوش، پنل کاربری به صورت لمسی است اما در سری های قدیمی تر آنها، این پنل با ولوم هایی باز شونده و دکمه هایی طراحی شده اند.

چه در مدل های قدیمی و چه در مدل های جدیدتر، همه افراد به سادگی می توانند از این پنل کاربری استفاده کنند و برنامه و تنظیمات مورد نیازشان را انتخاب نمایند.

مصرف بهینه انرژی در فرهای توکار بوش

با محصولات بوش، خیال شما از بابت مصرف انرژی و هزینه برق آسوده باشد چرا اکثر محصولات بوش در بازه سبز مصرف جای می گیرند. فرهای بوش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اکثر آنها از بازه مصرف A برخوردار می باشند.

در واقع شرکت بوش یک شرکت اروپاییست که مدعی می شود در طراحی و تولید محصولاتش، حفاظت از منابع زیست محیطی را سرلوحه قرار داده است. مصرف کنندگان و کاربران بوش نیز این ادعا را تایید و در برخی موارد اذعان داشته اند که پس از استفاده از محصولات بوش از هزینه های آب و برق آنها نیز کاسته شده است.

دماهای پخت مختلف و حالت های گرمایشی متنوع

وجود دما یا حرارت در درجات مختلف کمک می کند تا شما بتوانید هر نوع غذا یا شیرینی را با این دستگاه طبخ کنید. در برخی فرهای بوش حداکثر دمای قابل تنظیم تا 250 درجه و در برخی دیگر تا 300 درجه سانتی گراد می باشد.

همچنین تنظیمات موجود در کنترل پنل این دستگاه به شما این امکان را داده تا مشخص کنید این دما به چه شکلی به محتویات داخل محفظه فر منتقل شود. برای مثال آیا گرمایش از طریق فن به تمامی قسمت های محفظه انتقال یابد یا تنها المنت های بالا و پایین حرارت را تامین نمایند. همه این قابلیت ها را می توانید با توجه به نوع خوراک خود تنظیم کنید تا بهترین نتیجه را از پخت داشته باشید.

در این فرها برخی از برنامه های آماده نیز وجود دارد برای مثال برنامه پخت پیتزا، گوشت یا سبزیجات برنامه هایی هستند که به طور پیش فرض دما و نوع گرمایش آنها تنظیم شده است. در این قابلیت تنها کافیست برنامه مورد نیازتان را انتخاب کنید، بدون آنکه نیازی به تنظیم دما و نوع گرمایش باشد، عمل پخت آغاز خواهد شد.

فن کانوکشن و پختی سریع و یکنواخت

وجود فن کانوکشن در فرهای بوش یک ویژگی برجسته در آنهاست. فن کمک می کند تا حرارت تولید شده از المنت های فر، به طور یکنواخت به تمامی قسمت های محفظه فر منتقل شود. با این قابلیت ضمن آنکه پختی یکنواخت و یک دست را شاهد خواهیم بود، سرعت طبخ نیز بالاتر خواهد رفت.

خرید فر توکار بوش از مرجع فروش محصولات توکار بوش

تمیزی خودکار در فر برقی بوش (Eco Clean)

شاید یکی از سخت ترین کارها، تمیز کردن جداره داخلی یا محفظه فر باشد. چربی ها و ذرات مواد غذایی که در طی پخت به این جداره چسبیده اند و به راحتی با یک دستمال تمیز نمی شوند.

طراحان بوش با در نظر داشتن این نکته، قابلیت Eco Clean یا تمیزی خودکار را در اکثر مدل های این دستگاه قرار داده اند. محفظه فرهای بوش از جنس لعابی است و ذرات سرامیکی موجود در بدنه، به سختی چربی و ذرات مواد غذایی را جذب می کنند.

در سیستم نظافت خودکار فرهای بوش، ذرات چسبیده به دیواره از طریق اکسیداسیون تجزیه می شوند. با وجود این سیستم، فرهای بوش تقریبا به هیچ نظافتی نیاز نخواهند داشت چرا که پس از اتمام برنامه Clean می توان با یک دستمال نم دار ذرات تجزیه شده را از کف و دیواره فر به سادگی پاک کرد.

سنسورهای کارآمد در فرهای بوش

  • سیستم DishAssis: تنظیم خودکار بهترین دما، نوع حرات و زمان پخت.
  • سیستم Perfect Bake: حسگری اتوماتیک برای تنظیم میزان دما، حرارت و فرآیند پخت.
  • سنسور Perfect Rost: تنظیم دما و حرات مناسب برای پخت انواع گوشت
  • قابلیت Sabat: خاموشی خودکار پس از اتمام پخت یا خاموشی در صورت عدم استفاده از فر

خرید فر توکار بوش از مرجع فروش محصولات توکار بوش

کمتر فروشگاهی را می توانید پیدا کنید که به طور تخصصی در زمینه فروش محصولات توکاری بوش فعالیت کند اما در اینجا می خواهیم یکی از بهترین مرجع ها برای خرید محصولات توکار بوش را به شما معرفی کنیم. فروشگاه بوش دیزاین، با سال ها سابقه در بازار لوازم خانگی، اکنون فروشنده تخصصی محصولات توکار بوش در تهران است.

در بوش دیزاین به نشانی boschdesign.com کلکسیون کاملی از محصولات توکار بوش را مشاهده کنید و از کارشناسان فروش این فروشگاه برای یک خرید مطمئن و مناسب کمک بگیرید. جدیدترین و بهترین مدل های فر توکار بوش، ظرفشویی، لباسشویی، هود، گاز رومیزی و غیره از برند محبوب بوش را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بوش دیزاین سفارش دهید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OATDkktT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه