یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه هفته نخست آذر را با بازدهی مثبت پشت سر گذاشت و روند بازار فلز زرد در دو روز پایانی هفته همواره افزایشی بود. این بازار به تبعیت از افزایش قابل توجه قیمت طلای جهانی نوسانات رو به بالا داشت. 

تحلیلگران بازارهای مالی با اشاره به تحرکات افزایشی طلای جهانی می گویند حرکت انس از منطقه ۱۸۱۴ دلاری شروع شده و در هفته جاری توانست سقف مقاومت ۲۰۱۴ دلاری را بشکند. آنها محدوده مقاومت بعدی را منطقه ۲۰۵۰ دلار عنوان می کنند و معتقدند طلای جهانی در حال اصلاح است و برگشت به قیمت ۲۰۱۷ یا ۲۰۲۰ دلاری می تواند برای انس جهانی محتمل باشد. تحلیلگران بازارها فتح محدوده هایی مثل ۲۰۷۰ دلار را نیز قابل انتظار می دانند و معتقدند در صورت قدرتمند بودن حرکت، انس به سمت کانال ۲۰۹۶ دلاری نیز حرکت خواهد کرد. 

پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار امروز

ارزندگی محدود قیمت ها در بازار طلا

اقتصادی نیز تحرکات بازار سککارشناسان ه و طلای داخلی را متاثر از انس جهانی می دانند. آنها سقف قیمت سکه امامی را منطقه ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و کف آن را محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عنوان می کنند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند محدوده فعلی قیمت ها در بازار طلا ارزندگی بسیار زیادی ندارد اما منطقه ای است که به عنوان ناحیه تصمیم گیری می توان از آن یاد کرد. آنها با توجه به مفروضات فعلی یعنی قیمت دلار و انس جهانی طلا، قیمت طلا و سکه را زیر میانگین تعادلی یا منطقه ارزشی سکه در نظر می گیرند.

رشد محدود قیمت در خانواده سکه ها

روز کاری گذشته نهم آذر ۱۴۰۲ قیمت سکه امامی با رقم ۲۹ میلیون و ۲۰۲ هزار تومان معامله شد. روز گذشته سکه بهار با قیمت ۲۵ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان معامله شد.

در آخرین معامله این هفته قیمت نیم سکه رشد ۵۰ هزار تومانی داشت و با رقم ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز با همین مقدار افزایش به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی با رشد محدود پنج هزار تومانی روی رقم پنج میلیون و ۸۵۵ هزار تومانی ایستاد.

قیمت طلا نیز افزایش محدودی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۹ هزار تومانی با رقم ۱۰ میلیون ۷۳۸ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز رشد دو هزار تومانی داشت و به رقم دو میلیون و ۴۷۹ هزار تومان رسید. قیمت طلای دست دوم نیز افزایش داشت و به دو میلیون و ۴۴۵ هزار تومان رسید.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4qQGGdVZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه