یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، افزایش نسبی قیمت دلار و طلای جهانی در روز جاری منجر به رشد قیمت طلا و انواع قطعات سکه تا پایان دادوستدهای امروز شد. آیا این روند صعودی برای طلا و سکه همچنان ادامه خواهد داشت؟ آیا جهش طلای جهانی در آغاز هفته معاملاتی، بازار طلا را تکان می دهد؟

روز گذشته معاملات بازار طلا در مسیر نزولی قیمت بازگشایی شد. قیمت طلا و انواع قطعات سکه تا نیمه های دیروز کاهشی بود اما به محض اینکه معاملات پشت خطی، قیمت دلار را در روند افزایشی قرار داد، قیمت فلز گران بها هم صعودی شد. این روند به ویژه با رشد قیمت طلای جهانی در آغاز هفته معاملاتی در بازارهای بین المللی تقویت شد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار

بر همین اساس، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تا پایان معاملات روز گذشته به دو میلیون و ۴۴۱ هزار تومان رسید و قیمت مثقال طلای ۱۸ عیار هم در سطح ۱۰ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان قرار گرفت.

گفتنی است قیمت طلای جهانی در آغاز به کار بازارهای بین المللی، با صعود به پله دو هزار و ۱۳ دلاری، روندی افزایشی را طی می کند. در همین حال بررسی معاملات پشت خطی دلار هم حاکی از تلاش افزایشی ها برای بالا بردن قیمت دلار است. بر همین اساس کارشناسان بازار طلا و ارز پیش بینی می کنند  در صورتی که این دو بال پرواز قیمت طلا و سکه همچنان صعودی باشند، دیدگاه سرمایه گذاری را تقویت کرده و موجب رشد تقاضا در بازار طلا و سکه خواهند شد. از همین رو برای فردا و روزهای پیش رو باید چشم به دلار و طلای جهانی دوخت.

در پایان معاملات روز گذشته بازار طلا، قیمت سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۹۶۲ هزار تومان رسید. قیمت سکه بهار آزادی هم ۲۵ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان شد. قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد و قیمت ربع سکه طلا ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شده است. قیمت سکه گرمی هم پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xq69nn9e
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه