پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مشهد در قلب استان خراسان رضوی به عنوان یکی از مقاصد زیارتی و گردشگری ایران شناخته شده است. دومین شهر بزرگ کشورمان، به عنوان پایتخت معنوی ایران، شهرت خود را مدیون وجود حرم مطهر امام رضا (ع) است. این شهر تاریخی و مذهبی سالانه پذیرای میلیون ها بازدیدکننده داخلی و بین المللی است که برای زیارت و گردش در مشهد به این شهر می آیند، به همین دلیل برای تأمین نیاز این گردشگران، مراکز خرید متعددی در شهر مشهد تأسیس شده اند.

در این مقاله به معرفی 9 مورد از بهترین مراکز خرید مشهد پرداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

 

۱. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

یکی از بهترین مراکز خرید مشهد، مجتمع تجاری الماس شرق است که در منطقه تجاری گردشگری سپاد واقع شده است به عنوان یکی از مدرن ترین مراکز خرید شهر معرفی می شود. این مجموعه شش طبقه با معماری چشمگیر و منحصر به فرد که به شکل الماس در گنبدش دیده می شود، دارای 950 واحد تجاری است که طیف متنوعی از کالاها را ارائه می دهند.

علاوه بر پوشاک و لوازم الکترونیکی، بازدیدکنندگان می توانند لوازم آرایشی، لوازم خانگی و موارد دیگر را در این مکان پیدا کنند. پیشنهاد می کنیم اگر برای رفت وبرگشت با بلیط قطار مشهد سفر می کنید حتماً سری به این مرکز خرید بزنید؛ چراکه در سفر با قطار محدود بار ندارید و می توانید لوازم الکترونیکی یا لوازم خانگی خریداری شده را بدون مشکل با خود ببرید.

این مجتمع، مجموعه ای از امکانات رفاهی ازجمله رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فود، سالن های اجتماعات و حتی امکانات سرگرمی مانند سینمای 6 بعدی و شهربازی را نیز در خود جای داده است.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

۲. مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ با 34 طبقه و معماری باشکوهش همه ی نظرها را به خود جلب می کند. بخش های تجاری از طبقه منفی تا مثبت طبقه سوم، طیف گسترده ای از کالاها را ارائه می دهد. فروشگاه های لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، هایپرمارکت ها و کافی شاپ در طبقه منفی اول قرار گرفتند. در طبقه همکف نیز مجموعه ای از فروشگاه های عطر، لباس، جواهرات و عینک خدمات ارائه می دهند. طبقات فوقانی کالاهای متنوعی ازجمله مبلمان، دکوراسیون منزل، محصولات کودکان و غیره را به فروش می رسانند. علاوه بر این، این مرکز از بازدیدکنندگان دعوت می کند تا پس از خرید و گشت وگذار در فروشگاه ها، در رستوران ها، کافی شاپ ها و فودکورت های آن استراحت کنند.

 

۳. مجتمع تجاری وصال

در مجاورت مجتمع تجاری الماس شرق، معماری خیره کننده مجتمع تجاری وصال بازدیدکنندگان را برای کاوش در شش طبقه و 400 واحد تجاری آن ترغیب می کند. این مجتمع، مجموعه وسیعی از کالاها از برندهای معتبر را به نمایش می گذارد. از وسایل چوبی خانه گرفته تا انواع پوشاک، لوازم آرایشی و کفش، این مجموعه یک تجربه خرید جامع را ارائه می دهد. امکانات رفاهی ازجمله رستوران ها، آسانسورها، پارکینگ وسیع و مجموعه علمی و تفریحی جذابیت این مرکز خرید مدرن را بیشتر کرده است.

 

4. مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما یکی دیگر از مراکز خرید مشهد است که در سال 1392 تأسیس شد. این مجموعه به عنوان یکی از مشهورترین مراکز خرید مشهد با وسعت 25000 مترمربع شناخته می شود. این مرکز با 4 طبقه و 250 واحد تجاری، انواع ساعت ها، عطرها، ادکلن ها و برندهای برتر پوشاک را به نمایش می گذارد.

در این مجتمع، مجموعه ای از امکانات رفاهی و سرگرمی، ازجمله شهربازی، بیلیارد، بولینگ، پارکینگ، سوپرمارکت و فودکورت برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. یک ویژگی عالی مرکز خرید پروما، نزدیکی آن به ایستگاه راه آهن مشهد است. این مرکز خرید تنها حدود بیست دقیقه با ایستگاه راه آهن فاصله دارد؛ به همین دلیل انتخابی عالی برای خریدهای لحظه آخری کسانی است که بلیط قطار مشهد تهران رجا را خریداری کرده اند.

 

5. مجتمع کیان سنتر

مجموعه کیان سنتر یکی دیگر از مراکز خرید مشهد است که بسیار لوکس و مدرن است. این مجتمع تجاری شامل دو شعبه کیان سنتر 1 و 2 است که نوید یک تجربه خرید عالی را می دهد که نیازهای متنوع را برآورده می کند.

مجتمع کیان سنتر

6. مجتمع تجاری سیتی سنتر

سیتی سنتر با شش طبقه و 83 واحد تجاری، خود گنجینه ای از انواع پوشاک، لوازم آرایشی و غیره را ارائه می دهد. از سوی دیگر، سیتی سنتر 2، در پنج طبقه، 150 واحد تجاری را در سه طبقه اول خود جا داده است. بازدیدکنندگان می توانند از محصولات لوکس و کاربردی، ازجمله لباس، مبلمان، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی لذت ببرند که همگی باکیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می شوند.

علاوه بر این، در طبقه پنجم مجتمع یک فودکورت جذاب است که منظره زیبایی دارد. در این فودکورت دو صفحه سینما برای نمایش فیلم و مسابقات فوتبال قرار دارد. این مجموعه بازدیدکنندگان را به گشت وگذار در یک هایپرمارکت، شهربازی، سینما، سالن بیلیارد، بولینگ، بازی های رایانه ای و انواع غذاخوری ها دعوت می کند.

روز آخر گشت وگذار در مشهد را به این مرکز خرید ایده آل اختصاص دهید. در این مجموعه شما می توانید خرید کنید، در حین استراحت فیلم تماشا کنید، وعده غذایی خوشمزه ای میل کنید و از تفریحات مجموعه استفاده کنید. در آخر بعد از یک گردش هیجان انگیز بلیط مشهد تهران را گرفته و به مقصد خود بازگردید.

 

7. بازار رضا

بازار رضا در میان سایر مراکز خرید مشهد، به عنوان یک بازار نمادین و تاریخی معرفی می شود. این بازار دوطبقه دارد که مجموعه متنوعی از سوغاتی ها ازجمله مهر، حصیر، زعفران و غیره در آن به فروش می رسند. در طبقه دوم بازار کارگاه های تخصصی انگشترسازی، صنایع دستی، گلدوزی و تذهیب وجود دارد. این بازار با معماری سنتی جذاب شامل دو راهرو پر از مغازه های متعدد، تجربه تاریخی غنی و فرصت خرید لذت بخشی را ارائه می دهد و آن را به مقصدی مهم برای زائران و مسافران تبدیل می کند.

بازار بزرگ مرکزی مشهد

8. بازار بزرگ مرکزی مشهد

بازار بزرگ مرکزی، در نزدیکی میدان شهدا و در محدوده غربی حرم مطهر قرار دارد. این بنا همچنان یک مرکز شلوغ است که زائرانی را که مشتاق به دست آوردن سوغاتی های جذاب هستند را به خود جذب می کند. فاز اول بازار دارای شکوه و جلال معماری سنتی است، با راهروهای قدیمی مسحورکننده که در دوطبقه قرار دارند. در این بازار بازدیدکنندگان با مجموعه ای از سوغاتی ها، از لباس و تسبیح گرفته تا زرشک، زعفران، انگشتر عقیق و فیروزه، بدلیجات و فرش مواجه می شوند. طبقه دوم نیز دارای مغازه های عمده فروشی است.

 

9. بازار گوهرشاد

بازار گوهرشاد، یک بازار مشهور در بین مراکز خرید مشهد است که با ده دقیقه پیاده روی از حرم مطهر می توان به آن رسید. در این بازار، انواع کالاها و مواد غذایی باکیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد. این بازار با 84 مغازه، تنوع بالایی از کالاها را ارائه می دهد و تجربه خرید رضایت بخشی را برای هر بازدیدکننده ایجاد می کند. محصولات متنوع آن، از لباس گرفته تا مبلمان و لوازم خانگی، آن را به مقصدی جذاب تبدیل کرده است که نویدبخش یک خرید دلپذیر است.

 

کلام آخر

بازارها و مراکز خرید مشهد بسیار متنوع، پرجنب وجوش و نویدبخش تجربه خرید لذت بخش و جذابی هستند. کاوش و گشت وگذار در مراکز خرید مشهد از پاساژ های لوکس گرفته تا بازارهای محلی شهر بسیار جذاب است. حتماً در سفر مشهد به یکی از این مراکز سر بزنید و بعد با رزرو بلیط قطار مشهد تهران رجا یا سایر روش های دیگر مثل خرید بلیط هواپیما و اتوبوس به مقصد خود بازگردید. ما تنها چند مورد از بهترین مراکز خرید را معرفی کرده ایم. مراکز خرید متنوع مشهد سلیقه ها و ترجیحات مختلفی را برآورده می کند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/maTAiMb8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه