پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تمیزی و زیبایی محیط، مورد توجه و پسند همه است و حس خوبی برای افرادی که در آن مکان حضور دارد به وجود می آورد. برای دستیابی به این شرایط، نیاز به جمع آوری منظم زباله ها و شستشوی دقیق سطوح است. با بزرگ تر شدن اماکن تجاری و اداری، ابزارهای سنتی مانند جارو و تی دیگر نمی توانند کیفیت و کارایی مناسبی ارائه دهند و زمان زیادی را هم از افراد برای نظافت می گیرند. اکنون با پیشرفت تکنولوژی، ابزارها و تجهیزات جدیدی وارد بازار شده اند که امر نظافت را بسیار با کیفیت تر و سریع تر انجام می دهند. تجهیزاتی مثل اسکرابر صنعتی، واترجت صنعتی، جاروبرقی و مکنده های صنعتی، پولیشر، اسپری وک و... که از جمله تجهیزات و دستگاه های کاربردی در نظافت بشمار می روند. هر کدام از این دستگاه ها به نوبه خود کمک بزرگی در راستای بهبود و ارتقای کیفیت نظافت محیط ایجاد کرده اند. در ادامه سه مورد از کاربردی ترین تجهیزات نظافت صنعتی را به شما معرفی می کنیم:

معرفی دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه نظافتی مدرن، برای تمیز کردن حرفه ای انواع سطوح کف در محیط های مختلف تجاری، صنعتی، اداری، بیمارستان ها، پایانه ها و... به کار می رود. این دستگاه نه تنها هزینه های نظافت شما را کاهش می دهد بلکه مزایای فراوانی نسبت به روش های سنتی شستشو دارد. اسکرابر شامل یک مخزن آب تمیز و آب کثیف، برس های چرخنده شستشو، تی خشک کن، موتور مکش و اهرم ها و کلیدهای کنترلی است. منبع تغذیه این دستگاه ها می تواند از طریق برق، باتری و در برخی مدل ها از سوخت فسیلی تأمین شود. کاربران برای هدایت مدل های دستی اسکرابر در پشت دستگاه ایستاده و برای هدایت اسکرابر خودرویی، بر روی صندلی نشسته و آن را هدایت می کنند. عملیات شستشو با پاشش آب و مواد شوینده و برس زنی سطح شروع می شود و پس از آن، عملیات خشک کردن توسط تی خشک کن و موتور مکش دستگاه انجام می شود.

در ادامه شما را با انواع اسکرابر صنعتی آشنا می کنیم:

دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر دستی

اسکرابر دستی یکی از انواع اسکرابر های صنعتی است. در این مدل اسکرابرها اپراتور پشت دستگاه کف شوی ایستاده و همزمان با حرکت خود، دستگاه را به سمت جلو هدایت می کند. طراحی منسجم و سهولت کاربری این دستگاه، کف شوی دستی صنعتی را به یکی از پرکاربردترین دستگاه های نظافت صنعتی تبدیل نموده است که می تواند سطح زمین را به نحو موثر شستشو داده و انواع لکه و آلودگی را پاک نماید.

کف شوی صنعتی دستی در دو نوع باتری دار و کابلی طراحی و تولید می شود. در مدل های باتری دار بدون نگرانی از بابت نبود پریز برق در محل نظافت، می توان از دستگاه کف شوی استفاده نمود. اسکرابر دستی باتری دار بسته به ظرفیت باتری خود، به راحتی و بعد از هر بار شارژ تا چندین ساعت عملیات نظافت و شستشوی سطوح کف را انجام می دهد. در مدل های برقی، اسکرابر دستی مستقیما به کمک کابل به برق شهری متصل می گردد. این نوع کف شوی دستی برای استفاده در مکان هایی که پریز برق در آنها به راحتی در دسترس است، مناسب می باشد.

اسکرابر خودرویی

دستگاه اسکرابر خودرویی توسط کاربر و همانند یک خودرو هدایت می شود. کفشوی سرنشین دار ابعاد بزرگ تری نسبت به مدل های دستی دارد و برای شستشوی محیط های وسیع و با قدرت مانور بالا مورد استفاده قرار می گیرد. کفشوی سرنشین دار در اندازه های گوناگون طراحی و ساخته شده اند. بزرگ تر شدن دستگاه کفشوی به معنای افزایش پهنای شستشو و افزایش ظرفیت مخازن آن است. این دستگاه به وسیله باتری تغذیه می شود و بنابراین به راحتی وارد فضاهای مورد نظر شده و با شارژ شدن باتری ها تا چندین ساعت عملیات شستشو را انجام دهد.

معرفی دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتی یا همان کارواش صنعتی یک دستگاه کارآمد برای نظافت محیط، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی است که آب را با فشار بسیار بالا پاشش می کند و می تواند انواع آلاینده ها و چربی ها را از بین ببرد. واترجت ها معمولا در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند چرا که این آلاینده ها متفاوت و سخت تر هستند. البته مدل های ضعیف تر واترجت برای نظافت ماشین در کارواش ها مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه در بسیاری از مراکز صنعتی، نیمه صنعتی، تجاری و … دستگاه های واترجت شناخته شده ترین و کارآمدترین شیوه برای شستشوی سطوح مختلف با آلودگی های بالا به شمار می آیند.

دستگاه واترجت صنعتی

این دستگاه ها به راحتی قابل حمل می باشند و در همه محیط های تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این رده از دستگاه ها مصرف آب و مواد شوینده را به حداقل می رساند و برای شستشوی نمای ساختمان، محوطه، قطعات صنعتی، وسایل نقلیه، تأسیسات کارخانه، مخازن صنعتی و تمامی سطوح مقاوم به آب دارای کاربردهای ویژه هستند.

در ادامه شما را با انواع واترجت صنعتی آشنا می کنیم:

واترجت آب سرد

واترجت صنعتی آب سرد با بهره گیری از آب تحت فشار، جهت از بین بردن کثیفی و سایر آلودگی ها از سطوح استفاده می شود. اثربخشی این دستگاه در نظافت از طریق فشار قوی آب حاصل می شود. فشار آب با واحد پوند بر اینچ مربع (PSI) اندازه گیری می شود، هرچه مقدار PSI بیشتر باشد، فشار واترجت افزایش می یابد. اکثر سیستم های آب سرد دارای فشار PSI میان 1500 تا 3000 می باشند.

واترجت آب گرم

دستگاه واترجت آب گرم ترکیبی از فشار و دمای بالا می باشد و از همین رو سبب افزایش سرعت شستشو و تمیزی می گردد. جریان آب با فشار و حرارت بالا سخت ترین آلودگی ها را از سطوح مختلف جدا ساخته و به طور کامل آن ها را حذف می ‎گرداند. در کارخانه ها، پالایشگاه ها و سایر سایت های صنعتی احتمال تولید حجم وسیعی از آلودگی های چرب و الکترواستاتیک بالا بوده و جهت شستشوی سطوح، قطعات و تأسیسات آغشته به این مواد هیچ ابزار دیگری به غیر از واترجت آب گرم کارآمد نخواهد بود.

معرفی دستگاه جاروبرقی صنعتی

جارو برقی صنعتی یا مکنده صنعتی دستگاهی است که به وسیله یک پمپ درون مخزن خلا به وجود آورده و سبب مکش مواد به داخل آن می گردد. می توان گفت بدون این مدل جاروبرقی ها نمی توان کار نظافت محیط های صنعتی و نیمه صنعتی را به درستی انجام داد چرا که کارایی جاروبرقی صنعتی در امر نظافت این محیط ها بسیار مهم و حیاتی است و قابل مقایسه با روش های دستی و سنتی برای تمیز کردن یک محیط نیست. در ادامه به چند مدل کاربردی از جاروبرقی های صنعتی و نیمه صنعتی می پردازیم:

دستگاه جاروبرقی صنعتی

جارو برقی آب و خاک

همانطور که از نامش پیداست، علاوه بر جمع آوری مواد جامد و گرد و غبار قابلیت جمع آوری مایعات درون مخزنی مجزا را نیز داشته و به همین علت به جارو برقی دو کاره نیز معروف است. از جمله کاربرد جارو برقی آب و خاک به نظافت سطوح سرامیکی و نظافت پسماندهای صنعتی اعم از مایعات و جامدات می توان اشاره نمود.

جارو برقی دائم کار

جاروبرقی صنعتی دائم کار، یکی از انواع جاروبرقی صنعتی است که برای نظافت کارخانه ها و واحدهای صنعتی بزرگ مناسب است. این نوع جاروبرقی با استفاده از برق سه فاز کارگاهی عمل می کند و قابلیت اجرای مداوم و بدون وقفه و 24 ساعت را داراست. جاروبرقی صنعتی سه فاز دائم کار، برای کاربردهای طولانی مناسب بوده و از ویژگی های این دستگاه می توان به داشتن فیلتر برای جلوگیری از عبور ذرات ریز، سیستم تکاننده فیلتر دستی و موتور قدرتمند با توان 5.5 تا 7.5 کیلووات اشاره کرد.

جارو برقی صنعتی سه موتوره

در طراحی جاروبرقی صنعتی سه موتوره، از سه موتور قدرتمند با قابلیت مکش همزمان مایعات و آلاینده های خشک استفاده می شود. این نوع جاروبرقی به دلیل ایجاد فشار و خلاء بیشتر در مخزن خود، دارای ظرفیت بیشتری برای نگهداری زباله ها نسبت به جاروبرقی صنعتی دو موتوره است. جاروبرقی صنعتی سه موتوره به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای نظافت محیط های صنعتی مانند کارخانه ها و واحدهای تولیدی شناخته می شود و قادر به پوشش نظافت محیطی با مساحت بالای ۴۰۰ متر مربع می باشد.

شرکت فرنام صنعت پاکسا

فرنام صنعت پاکسا با بیش از 15 سال سابقه از معتبرترین شرکت های ارائه کننده تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی است. این شرکت با ارائه محصولات نظافتی از برندهای معتبر اروپایی (ایتالیا و آلمان) آماده مشاوره و تجهیز مجموعه ها به دستگاه های نظافت صنعتی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق وبسایت farnamsanat.com یا تماس با شماره 02158453000 از کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eWGJfDPQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه