پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هزینه حمل بار از چین به ایران

7 ماه پیش ( 1402/8/30 )
 

هزینه حمل بار از چین به ایران

هزینه حمل با ر از چین به ایران و کاهش هزینه ترخیص کالا از گمرک سال هاست که ذهن افرادی که قصد تجارت از این قطب برزگ اقتصادی را دارند درگیر خود کرده است. کالا های چینی در تمامی کشور های دنیا دیده می شود، همین امر باعث می شود یکی از امن ترین نقاط برای تجارت و واردات کالا به کشور باشد. در این مقاله قصد بر آشنایی شما با راه های حمل بار از چین به ایران، کاهش هزینه واردات و پر فروش ترین کالا های وارداتی از چین می باشد.

راه های حمل بار از چین به ایران

راه های حمل بار از چین به ایران

خوشبخانه راه های حمل بار از چین به ایران بسیار ساده می باشد. هوایی، دریایی و زمینی راه هایست شما می توانید کالای وارداتی خود را به ایران وارد و آن را دریافت کنید. در ادامه تمامی شرایط این راه ها را برای شما آورده ایم.

1.     هوایی

اگر شما برای رسیدن بار خود عجله دارید روش هوایی بسیار برای شما موثر می باشد. شما از طریق روش هوایی کالای خریداری شده خود را بعد از 20 روز کاری می توانید از گمرک دریافت کنید.

2.     زمینی

واردات زمینی زمان بسیار زیادی را از شما می گیرد. واردات زمینی از چین به ایران در دو مرحله صورت می گیرد. ابتدا بار شما از طریق مرز های آبی وارد کشور، سپس توسط قطار های باری به شهر مورد نظر شما می رسد. این روش در بهترین شرایط آب و هوایی بین 50 تا 60 روز زمان می برد.

3.     دریایی

یکی از امن ترین روش های واردات از چین به ایران روش دریایی می باشد. حمل دریایی بار از چین بین 20 تا 40 روز زمان می برد.

کاهش هزینه حمل بار از چین به ایران

کاهش هزینه حمل بار از چین به ایران

یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه حمل بار از چین به ایران روش دریایی می باشد. واردات دریایی به دلیل میزان بار زیادی که توسط کشتی های باربری حمل می شود بسیار کمتر از واردات زمینی و هوایی می باشد. از این رو اگر شما قصد کاهش هزینه واردات از چین به ایران را دارید حمل دریایی می تواند بسیار موثر باشد.

پر فروش ترین کالا های چینی در ایران

یکی از اساسی ترین مسئله برای کسانی که قصد واردات کالا از چین به ایران را دارند فروش محصولات وارداتی می باشد. به صورت کلی پر سود ترین محصولات وارداتی از چین به ایران لپ تاپ، گوشی، قطعات خوردو، پوشاک و لوازم جانبی موبایل می باشد که در ادامه به طور کامل به آنها پرداخته ایم.

1.     لپ تاپ

امروزه تمامی مشاغل نیاز به لپ تاپ و یا کامپیوتر دارند. واردات این دو محصول می تواند برای شما سود چشم گیری داشته باشد. همچنین شما می توانید لپ تاپ های استوک با بهترین کیفیت را از چین وارد کنید که همین امر می تواند سود شما را بسیار افزایش دهد.

2.     گوشی

چین دوتا از بزرگترین کمپانی های گوشی سازی در دنیا را دارد. سامسونگ و شیاومی که هر دو این برند ها در سال های اخیر بسیار فروش بالایی داشتند. همچنین با توجه به دنیای ارتباطات و سرعت پیشرفت تکنولوژی واردات گوشی هایی که توسط گمرک مجاز هستند می تواند برای شما سود بسیار خوبی داشته باشد.

3.     قطعات خودرو

قطعات خودرو یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات وارداتی می باشد. با توجه به قیمت های بالا های ماشین واردات قطعات خوردو می تواند سود شما را دو چندان کند. شما می توانید با وارد کردن قطعات خودرو های خاص یا کم یاب در این عرصه از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید.

4.     لوازم جانبی گوشی

تلفن همراه یکی از جدایی ناپذیر ترین لوازم در زندگی حال حاظر مردم شده. قیمت های نجومی ال سی دی و لوازم گوشی می تواند توجیه بسیار خوبی برای واردات لوازم جانبی مانند قاب و گلس باشد. همچنین واردات قاب های خاص می تواند توجه بسیار از عموم را جلب و فروش شما را بیشتر کند.

بهترین گمرک ها برای واردات از چین

از بهترین گمرک ها برای واردات کالا از چین به ایران می توان نام برد به شرح زیر است.

  • گمرک امام خمینی
  • گمرک منطقه ویژه شهید رجایی
  • گمرک بوشهر
  • فرودگاه امام خمینی

گمرک های ذکر شده در بالا از بهترین مناطقی هستند که شما می توانید کالاهای وارداتی از چین خودرا ترخیص کنید. از مزایا این گمرک ها می توان به هزینه مناسب آنها، خدمات 24 ساعته، انبار های مطمئن و مسقف و قابل دسترس تر بود آنها اشاره کرد.

سخن پایانی

هزینه حمل بار از چیم به ایران و کاهش هزینه های گمرکی سال ها فکر افرادی که قصد واردات کالا از این کشور را داند درگیر کرده. چین یکی از بزرگترین قطب های تجاری جهان محسوب می شود. از راه های واردات کالا از چین به ایران می توان به هوایی، زمینی و دریایی اشاره کرد که در بین این ها راه دریایی از نظر قیمتی و کاهش هزینه های شما از دو راه دیگر بسیار بهتر می باشد. از کالا های پرسودی که می توان به قوانونی و بدون هیچ مشکلی به ایران وارد کرد می توان به لپ تاپ، گوشی موبایل، قطعات خودرو، لوازم جانبی موبایل و پوشاک اشاره کرد که در بین آنها قطعات خودرو خاص و لوازم جانبی موبایل از بهترین و پر سود ترین واردات ها محسوب می شود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aGCGSvG1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه