پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دستگاه تستر ایسیو یکی از اصلی ترین تجهیزات مکانیکی ها و باتری سازی ها می باشد که وظیفه اصلی آن شناسایی ایرادات و خطا های ایسیو خودرو می باشد. همانطور که می دانید تقریبا تمامی ماشین های امروزی دارای کامپیوتر مرکزی یا همان ایسیو هستند و همین موضوع باعث شده تا اهمیت این دستگاه بسیار بیشتر از گذشته احساس شود. در این گزارش قصد داریم تا بهترین و کاربردی ترین دستگاه های تستر ایسیو خودرو را مورد بررسی قرار دهیم لذا درصورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید توصیه میشود حتما تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

بررسی کامل دستگاه تستر ایسیو و راهنمای خرید

ایسیو خودرو چیست؟

ایسیو در واقع همان کامپیور یا به عبارتی مغز متفکر خودرو است که تمامی قسمت ها اعم از سنسور ها و عملگر های ماشین به این قسمت متصل هستند و در صورتی که ایراد یا مشکلی در هر کدام از این قسمت های وجود داشته باشد، ایسیو به سرعت متوجه این مشکل شده و آنرا به مکانیک نشان می دهد.

در گذشته خودرو ها فاقد ایسیو یا همان کامپیوتر بودند لذا اگر ایرادی در خودرو به وجود می آمد، مکانیک باید ساعت ها زمان برای پیدا کردن این مشکل صرف می کرد ولی امروزه به لطف وجود این قسمت بسیار تخصصی در خودرو ها فرآیند عیب یابی بسیار آسان شده است. اما این قطعه بی عیب نبوده و در گذشت زمان دچار خرابی هایی خواهد شد، لذا اینجاست که به اهمیت دستگاه تستر ایسیو پی خواهیم برد؛ در ادامه به طور کامل در مورد این قطعه توضیح داده شده است و بهترین دستگاه ها معرفی شده اند.

 

تستر ایسیو چیست؟

همانطور که گفتیم ecu در گذر زمان دچار خرابی و برخی مشکلات جزئی می شود لذا دستگاهی که برای عیب یابی ایسیو مورد استفاده قرار می گیرد، تستر ایسیو نام دارد. دستگاه تستر ایسیو یک دستگاه حرفه ای و تخصصی برای عیب یابی کامپیوتر مرکزی ماشین می باشد که در مکانیکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه حرفه ای باعث شده است که فرآیند عیب یابی کامپیوتر ماشین بسیار ساده و سریع باشد.

تستر ایسیو در واقع یک شبیه ساز خودرو برای تست کردن ایسیو بدون حضور خودرو می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان، عملکرد سنسور های مختلف خودرو را در شرایط مختلف تست و بررسی کرد و توسط آن به خطاها و مشکلات ایسیو ماشین پی برد. با این دستگاه می توان به یافته دست پیدا کردن که ایسیو در شرایط مختلف چه عملکردی از خود نشان می دهد.

کاربرد های دستگاه تستر ایسیو

با توجه به موارد گفته شده حتما به کاربرد های دستگاه تستر ایسیو پی برده اید، اما در ادامه به طور خلاصه برخی از اصلی ترین کاربرد های دستگاه تستر ecu ذکر شده است که توصیه می شود حتما مطالعه فرمایید.

  • بررسی تمامی سنسور های خودرو
  • بررسی حجم و فشار سوخت پاشش شده از انژکتور ها
  • بررسی عملکرد کوئل خودرو
  • بررسی دمای آب
  • بررسی عملکرد فن خودرو
  • تست و بررسی عملکرد سنسور دریچه گاز
  • و ....

بهترین دستگاه تستر ایسیو

برند های مختلفی از دستگاه تستر ایسیو در بازار موجود است که هر کدام از این دستگاه ها قابلیت های مختلفی دارد که در ادامه دو مورد از بهترین دستگاه های تستر موجود در بازار ایران که قابلیت های مختلف در کنار قیمت مناسب دارند را معرفی کرده ایم.

تستر ایسیو موتور آزما

  • موتور آزما یکی از بهترین و معتبر ترین برند ها در زمینه تولید تجهیزات تعمیرگاهی می باشد که سالیان سال است در این زمینه فعالیت دارد. تستر ایسیو یکی از پر فروش ترین دستگاه های این شرکت است. لازم به توضیح است که تستر ایسیو موتور آزما ثمین یکی از پر فروش ترین تستر های بازار است که قابلیت های فراوانی دارد. در ادامه برخی از مهمترین قابلیت های این دستگاه ذکر شده است.
  • امکان تغییر وضعیت کلید ورله کولر
  • قابلیت تغییر میزان دور موتور
  • قابلیت تغییر سرعت خودرو
  • دارای کلید انتخاب نوع سوخت
  • قابلیت شبیه سازی سنسور اکسیژن
  • امکان راه اندازی رله اصلی و رله پمپ بنزین به صورت دستی
  • امکان ارتباط با ایموبیلایزر جهت تعریف کلید سیستم ضد سرقت و عیب یابی
  • امکان تغییر میزان سنسور دریچه گاز، سنسورمپ، سنسور دمای آب و دمای هوا
  • امکان تغییر میزان سنسور فشار ریل گاز، فشارمخزن گاز و دمای ریل گاز
  • و ...

تستر ایسیو نگار خودرو

تستر ایسیو نگار خودرو

نگار خودرو از دیگر شرکت های معتبر در زمینه فروش تجهیزات تعمیرگاهی می باشد که محصولات مختلفی را روانه بازار کرده است. تستر ایسیو نگار خودرو یکی از تستر های پر فروش بازار می باشد که قابلیت های مختلفی را به شما ارائه می دهد. در ادامه برخی از ویژگی های این دستگاه ذکر شده است.

  • آپدیت و به روز رسانی نرم افزار به صورت اینترنتی
  • تست مدار فعال شدن کولر و تست خروجی کولر از ایسیو
  • قابلیت تعریف سوئیچ بر روی دستگاه
  • قابلیت تست شیر برقی کنیستر
  • قابلیت تعریف ایموبیلایزر و تعریف سوئیچ
  • قابلیت تست خروجی سنسور دور موتور
  • تست قطعی پایه های منفی ایسیو
  • مشاهده تغییرات ولتاژ سنسور اکسیژن
  • تست سنسور دمای آب و قابلیت تغییرات آن توسط ولوم و فعال نمودن دمای آب توسط ولوم

موارد ذکر شده تنها برخی از ویژگی های این تستر ایسیو می باشد. لازم به توضیح است که با استفاده از این دستگاه می توان ایسیو انواع خودرو های ایرانی و خارجی را مورد تست و بررسی قرار داد. برخی از خودرو هایی که می توان ایسیو آنها را با استفاده از تستر نگار خودرو مورد بررسی قرار داد عبارت اند از:

خودرو های شرکت سایپا همانند: پراید، تیبا، کوییک، ساینا و ...

خودرو های پژو: پژو 405، پژو 206، پژو 207 و سایر مدل ها

خودرو های شرکت ایران خودرو شامل: سمند، رانا، دنا و ...

 

خرید دستگاه تستر ایسیو

اگر مکانیک هستید و به دنبال خرید دستگاه تستر ایسیو می باشد باید به موارد مختلفی از جلمه: فروشنده دستگاه، خدمات پس از فروش، قیمت فروشگاه و ... دقت داشته باشید. حتما می دانید که تستر ایسیو در بیشتر شرکت های تامین تجهیزات تعمیرگاهی موجود می باشد بنابراین همین موضوع کمی کار را برای خریداران سخت و دشوار کرده است. در ادامه برخی از موارد مهم برای خرید دستگاه تستر ایسیو که باید توجه داشته باشید عنوان شده است.

قیمت محصول

قیمت دستگاه تستر ایسیو در فروشگاه های مختلف با هم تفاوت دارد لذا باید قبل از خرید حتما قیمت محصول مورد نظر را از فروشگاه های مختلف استعلام بگیریم تا بتوانیم بهترین دستگاه تستر با قیمت مناسب را خریداری کنیم.

گارانتی دستگاه

همیشه قیمت پایین تر به معنی بهتر بودن فروشگاه نیست لذا باید به سایر موارد در کنار قیمت دقت کنید. گارانتی یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما به آن دقت داشته باشید. زیرا اگر در اینده دستگاه شما دچار مشکل شود و گارانتی معتبر نداشته باشد دچار مشکلات جدی خواهید شد، لذا حتما توجه داشته باشید که دستگاه شما دارای گارانتی معتبر باشد.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش از دیگر موارد مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید. مطمئناً تمامی دستگاه ها در آینده دچار مشکلات متعدد می شوند، لذا داشتن خدمات پس از فروش موردی است که باید به آن توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که برخی از فروشگاه ها دارای خدمات پس از فروش نمی باشند و همین موضوع خریداران را در آینده دچار مشکل کرده است.

اعتبار فروشگاه

در نهایت باید به فروشگاهی که قصد خرید تجهیزات از آن را دارید دقت داشته باشید، بهتر است حتما خرید خود را از فروشگاه هایی انجام دهید که اعتبار بالایی دارند تا در آینده دچار مشکل نشوید. فروشگاه یگانه صنعت تهران یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین فروشگاه ها در زمینه فروش تجهیزات تعمیرگاهی با گارانتی معتبر است که می توانید خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید.

کلام پایانی

در این گزارش به طور کامل در مورد دستگاه تستر ایسیو و قابلیت های آن توضیح داده شد، همانطور که گفته شد این دستگاه یکی از اصلی ترین تجهیزات موجود در تعمیرگاه ها است که قابلیت های فراوانی برای تست و عیب یابی ایسیو خودرو دارد. امید است با مطالعه این مقاله توانسته باشیم به سوالات شما در مورد تستر ایسیو به درستی پاسخ داده باشیم.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ukMI4GTH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه