پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کولر گازی گری

8 ماه پیش ( 1402/8/11 )
 

خرید کولر گازی گری از فروشگاه خانه سفید

در صورتی که گرما در طبیعت افزایش یافت نگران نباشید کولر گازی گری قدرت لازم را برای سرد نگه داشتن محیط در تمام طول سال به شما هدیه می دهد.

کولر گری به شما این امکان را می دهد یک یا چند اتاق را به راحتی خنک کنید .

بایستی بدانید از کولر گازی تنها در فصل تابستان برای خنک کردن استفاده نمی شود بلکه می توانید در فصل زمستان نیز از گرمایش آن بهره ببرید .

یکی از معتبرترین برند ها در زمینه سرمایش و گرمایش و راحتی در منزل و محیط کار گری می باشد و تنها دلیل آن بکارگیری فناوری روز و آزمایش شده و مواد با کیفیت و با دوام در ساخت کولر گازی می باشد بنابر این در هر کشوری زندگی می کنید گری کولر گازی را با کمپرسور متناسب با اقلیم شما طراحی کرده است .

اینورتر :

وجود بورد دی سی اینورتر در کولر گازی موجب مصرف پایین آن می شود زیرا که مانع از روشن شدن تکراری کولر گازی می شود و موجب می شود کولر گازی با سرعت متغیر کار کند و بطور دایم شما از کولر گازی سرما دریافت می کنید .

بطور میانگین کولر گازی اینورتر گری 30 درصد مصرف پایین تری نسبت به کولر گازی بدون اینورتر دارد.

لازم بذکر است کولر گازی اینورتر از دوام و طول عمر بالاتری نسبت به کولر گازی های بدون اینورتر برخوردار است و همین موجب شده که خریداران زیادی را به خود جلب کند.

در کولر گازی گری معمولی مدام موتور خاموش و روشن می شود و با گرم شدن محیط این روشن و خاموش شدن ها بیشتر می شود و موجب مصرف بالای کولر گازی می شود و همچنین دمای ثابتی را در محیط نداریم . برعکس بدلیل مدام روشن بودن کولر گازی اینورتر گری محیط دمای ثابتی را همیشه در محیط شاهد هستیم.

کولر گازی اینورتر گری

پرتاب باد هوشمند :

گری بطور هوشمندانه پرتاب سه بعدی را برای کولر گازی طراحی کرده است که به محض روشن شدن کل محیط را یکدست خنک می کند و هوای گرم را به سمت پایین و هوای گرم را به سمت بالا هدایت می کند و کل جریان همرفتی را بهم می زند و موجب توزیع متناسب هوای سرد در کل محیط می شود و مانع از سردی شدید یا گرمی زیاد در محیط و در یک منطقه مخصوص می شود.

پره های طلایی :

گری کولر گازی خود را با پره های ضد زنگ تولید کرده و در اختیار کاربران قرار داده است .

که حتی در مقابل بارندگی و باران و برف کاملا مقاوم و همچنین در رطوبت بالای هشتاد درصد زنگ نمی زند و همچنین به قطعات الکتریکی داخل نیز آسیب نمی رسد. 

خرید کولر گازی گری

تصفیه هوا :

کولر گازی اینورتر گری بطور دایم ذرات ریز و درشت و انواع بوها را می گیرد و هوای سالم و تمیزی را در اختیار شما خریداران قرار می دهد و همچنین برای افرادی که دارای ناراحتی اسمی و قلبی هستند خیالتون راحت می شود .

در فروشگاه خانه سفید با خرید کولر گازی گری می توانید یک عمر محیط منزل را کاملا" خنک کنید و از داشتن چنین کولر گازی خرسند شوید .

فروشگاه خانه سفید کولر گازی های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارایه می دهد و خریداران دیگر خیالشون از بابت خرید راحت می شود .

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8MGxFhEE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه