پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بسیاری از مسافران، تاجران و دانشجویانی که در خارج از کشور حضور دارند، برای دسترسی به سایت های داخلی با مشکل مواجه هستند. زیرا بر طبق سیاست های داخلی، وبسایت های ایرانی آی پی های خارجی را مسدود کرده و به همین دلیل امکان اتصال به این وب سایت ها وجود ندارد. راه حل این مشکل تغییر آی پی به IP ایران و انجام امور مختلف از طریق آن است. در ادامه این مطلب قصد داریم روش تغییر آی پی به آی پی ایران از طریق خرید وی پی ان ایران را توضیح دهیم.

خرید وی پی ان ایران

منظور از IP ایران و استفاده از آن چیست؟

تمامی دستگاه هایی که از طریق اینترنت به آن متصل می شوند، دارای یک آدرس آی پی هستند که از طریق آن رهگیری شده و با آن شناخته می شوند. منظور از آی پی ایران در وب سایت ها نیز همان آدرس آی پی ای است که در داخل ایران به کاربران تعلق می گیرد. اما در صورتی که به عنوان مسافر در خارج از کشور حضور داشته باشید، به دلیل تغییرات جغرافیایی، سایت های ایرانی آی پی شما را به عنوان آی پی خارجی تشخیص داده و به همین دلیل امکان ورود به این وب سایت ها وجود ندارد. تغییر جغرافیایی باعث می شود تا شما آی پی منطقه ای که در آن حضور دارید دریافت کرده و سایت های داخلی ایران نیز این آی پی را به صورت هوشمند تشخیص می دهند. از طرفی به دلیل حفظ امنیت، کاربران مقیم خارج نمی توانند به سایت های داخلی وارد شوند.

چرا امکان ورود به بانک صنعت و معدن در خارج از کشور با آی پی خارجی وجود ندارد؟

سایت های داخلی با هدف استفاده توسط آی پی های ایرانی طراحی شده اند و به همین دلیل در صورتی که با آی پی آدرس خارجی قصد داشته باشید به این وب سایت ها وارد شوید، شما را به عنوان یک ناشناس تشخیص می دهند و از ورود شما جلوگیری می شود. آی پی به عنوان یک مشخصه جهت ارتباط با صفحات وب بر اساس مکان جغرافیایی شناسایی خواهد شد. بنابراین برای استفاده اینترنت بانک صنعت و معدن در خارج از کشور نیاز دارید تا با تغییر آی پی با IP ایران از خارج کشور این مشکل را برطرف کنید.

تغییر ip به آی پی ایران از خارج کشور و فعالسازی اینترنت بانک ایران

برای فعال سازی اینترنت بانک ایران در خارج از کشور نیاز است تا آی پی خود را به آی پی ایران تغییر دهید. این امر نیز از طرق مختلف امکان پذیر است که یکی از آن ها خرید وی پی ان ایرانی است. در واقع با خرید وی پی ان ایرانی امکان تغییر ip به آی پی ایران از خارج کشور وجود داشته و به راحتی می توان به وب سایت های مورد نظر دسترسی پیدا کرد.

مزایای خرید وی پی ان ایرانی و دسترسی به IP ایران

استفاده از وی پی ان ایرانی به کاربران خارج از کشور امکان می دهد تا به راحتی اینترنت بانک را فعال کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. همچنین استفاده از وی پی ان دارای مزایای زیر خواهد بود.

  • حفظ امنیت در فضای مجازی از طریق استفاده از وی پی ان ایرانی
  • حفظ اطلاعات کاربر در وب سایت ها بر اساس آی پی ایرانی و عدم دسترسی افراد دیگر به اطلاعات همراه بانک صنعت و معدن در خارج از کشور
  • نصب وی پی ان ایرانی روی یک سیستم و عدم امکان استفاده از آن به طور همزمان بر روی گوشی یا لپ تاپ
  • حفظ امنیت اطلاعات کاربر هنگام استفاده از اینترنت بانک در فضای مجازی با استفاده از وی پی ان ایرانی

تغییر ip به آی پی ایران از خارج کشور

روش های دریافت آی پی ایران کدام است؟

علاوه بر استفاده از وی پی ان، روش های دیگری نیز برای دسترسی به آی پی ایران وجود دارد. روش دیگر برای دریافت آی پی ایران جهت استفاده از خدمات بانکداری سیستم دامنه هوشمند نام دارد. در این سیستم اطلاعات کاربران بدون رمزگذاری منتقل شده و از نظر امنیتی چندان مورد قبول نیست. کاربران می توانند تنها از این روش برای دیدن محتوای صوتی و تصویری برخی از سایت های ایرانی استفاده کنند.

استفاده از پروکسی

روش دیگر در دریافت IP ایران، روش پروکسی است که نسبت به روش های قبلی از امنیت بسیار پایین تری برخوردار است. البته با این روش می توان به بسیاری از وب سایت های ایرانی متصل شد. اما در صورتی که قصد دارید از همراه بانک ایرانی در خارج از کشور بهره مند شوید، بهتر است روش های امن از قبیل تهیه وی پی ان ایرانی را امتحان کنید. بانک های داخلی با هدف جلوگیری از حملات سایبری از طریق آی پی های خارجی دسترسی آن ها را به اطلاعات و محتوای سایت مسدود کرده اند.

خرید وی پی ان ایرانی و دسترسی به IP ایران

حرف آخر

در این مطلب تلاش شد تا راهکار های مناسبی برای حل مشکل افراد مقیم خارج از کشور در زمینه اتصال به خدمات بانکداری الکترونیکی داخل کشور ارائه شود. همانطور که پیش از این گفته شد امکان استفاده از همراه بانک ایرانی در خارج از کشور وجود داشته و با تغییر ip به آی پی ایران از خارج کشور به راحتی می توان از مزایای اینترنت بانک در هر کجای جهان استفاده کرد. در حال حاضر بسیاری از بانک های داخلی خدمات متنوعی را از طریق اینترنت به کاربران ارائه می کنند. این سایت ها برای امنیت بیشتر کاربران در خارج از کشور اتصال از طریق آی پی ایران را مد نظر قرار داده و آی پی های سایر کشور ها را مسدود کرده اند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/J1oZITgK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه