دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پس از اینکه نگرانی ها در مورد مناقشه خاورمیانه قیمت دارایی های امن را در ماه گذشته به بالای ۲۰۰۰ دلار در هر اونس رساند، طلا ماه نوامبر را با شرایط ملایم تری آغاز کرد و سرمایه گذاران منتظر تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده بودند که قرار است منتشر شود.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۶.۸ درصد کاهش به ۱۹۷۶ دلار و ۵۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۳۴ درصد افزایش به ۱۹۷۷ دلار و ۵۰ سنت رسید.

کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی

طلای جهانی در ماه اکتبر جهش ۷.۳ درصدی را ثبت کرد و قیمت ها در هفته گذشته به بالاترین سطح پنج ماهه خود یعنی ۲۰۰۹ دلار و ۲۹ سنت رسید.

کریستوفر وونگ، مدیر اجرایی و استراتژیست FX در این باره گفت: بازار قیمت ها را به بالای ۲۰۰۰ دلار رساند اما دوباره پایین آمد و تلاش کرد دوباره به سمت بالا حرکت کند اما به طور قابل ملاحظه ای بالاتر حرکت نکرد که نشان دهنده ضعف در بازار است. وی افزود: عامل اصلی بازار، مناقشه خاورمیانه و تشدید تنش با سایر طرف های درگیر در جنگ است.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به یک اردوگاه پرجمعیت پناهجویان در نوار غزه منجر به شهید شدن دست کم ۵۰ فلسطینی و یک فرمانده حماس شد. بازارها اکنون منتظر نتیجه نشست سیاست پولی فدرال رزرو در اواخر روز هستند و به دنبال آن گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده که در روز جمعه منتشر می شود.

طبق گزارش رویترز، تولیدکنندگان آسیایی در ماه اکتبر با کاهش فعالیت کارخانه ها در چین با فشارهای بدتری مواجه شدند که چشم انداز بازیابی را برای صادرکنندگان منطقه تحت فشار قرار داده که به دلیل کاهش تقاضای جهانی و قیمت های بالاتر است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با یک درصد کاهش به ۲۲.۶۶۲ دلار رسید، پلاتین با ۰.۶ درصد کاهش به ۹۲۷ دلار و ۷۷ سنت رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۱۱۲۰ دلار و ۹۱ سنت رسید.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fdEA86k9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه