پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

متفاوت ترین ایده ها برای روز دانشجو 1402

شانزدهم آذرماه روز دانشجوست. هر ساله به همین مناسبت در دانشگاه ها این روز را گرامی داشته و جشن برگزار میکنند. در برخی از دانشگاه ها و موسسات به رسم یادبود هدایایی به دانشجویان تقدیم میکنند. اگر به دنبال خرید هدیه رزو دانشجو هستید؛ توصیه میکنیم خواندن این مطلب را از دست ندهید!

بدترین لحظه در زمان هدیه گرفتن این است که هدیه تکراری بدهید و یا بعدا متوجه بشوید که هدیه به درد گیرنده نمیخورد برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید بهتر است قبل از خرید کادو روز دانشجو ایده های جدید و مختلف را مشاهده کنید و با دید باز اقدام به خرید کنید. برای خرید کادو روز دانشجو انتخاب های زیادی پیش روی شماست؛ بسته به اینکه هدیه برای دانشجو دختر میخواهید یا پسر و یا اینکه میزان بودجه شما چقدر است میتوان انتخاب ها را محدود کنید . هدایایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم هم کاربردی بوده و هم جز جدیدترین هدایای دانشجویی محسوب می شود.

نکات کلیدی درزمان خرید هدیه روز دانشجو

کافیست قبل از خرید این چند نکته را مد نظر داشته باشید تا در هنگام انتخاب دچار اضطراب نشوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • هدیه برای دانشجوی پسر است یا دختر
  • انتخاب هدیه براساس سن دانشجو
  • انتخاب بر اساس رشته تحصیلی
  • در نظر گرفتن علایق دانشجو مثلا برای دانشجوی رشته هنر خرید نرم افزار کامپیوتری اصلا توصیه نمی شود.

هدایای پیشنهادی برای روز دانشجو

هدیه ای مخصوص دانشجویان هنردوست

تقریبا همه هنر دوست هستند اما اگر در پیرامون خود دانشجوی هنردوستی دارید و قصد خرید هدیه برای دانشجوی پسر هم دارید بدون شک ست کیف پول چرمی را به شما پیشنهاد میکنیم. این محصول جزو هدایای نفیس و ارزشمند اریسا است که شامل کیف چرم پالتویی، خودکار خاتم اعلا، جاکارتی چرم که همگی در بسته بندی هاردباکس تقدیم مشتریان عزیز می شود. همه ی اقلام موجود در این پک از کیفیت بالایی برخوردارند و به شکل استاندارد تولید شده اند. خودکار خاتم این هدیه نیز تماما کار دست بوده و از ارزش معنوی بالایی برخوردار است.

هدیه ای کاربردی برای همه دانشجویان

بدون شک هولدر موبایل و اسپیکر بلوتوثی و فلش و پاوربانک و خودکار ترکیبی جذاب و کاربردی برای هر دانشجویی است. اریسا همه ی این هدایا را با طراحی منحصر به فرد و زیبا گردهم آورده و محصول دیجی گیفت اریسا را طراحی و تولید کرده است. فلش و خودکار موجود در این پک خاتم کاری شده و تماما کار دست می باشد. پاور بانک موجود در این پک نیز 10000 میلی آمپر می باشد. بسته بندی این محصول کاملا مناسب هدیه دادن طراحی شده و دیگر نیازی به خرید جعبه هدیه نخواهید داشت.

هدیه ترکیبی؛ ترکیبی از صنایع دستی و دیجیتالی

دیجی گیفت اریسا 4 جز هدایای ماندگار و خاص محسوب میشود که قیمت پایین تری نسبت به پک قبلی دارد چون اقلام موجود در این ست کمتر میباشد. هولدر موبایل، فلش خاتم، خودکار خاتم این سه اقلام این پک هستند که در جعبه طرح چوگان به شما تقدیم میشوند. برای هر یک از این اقلام محفظه ای در این جعبه تعبیه شده که زیبایی آن را دو چندان میکند. خاتم کاری های این اقلام کار دست هنرمندان اصفهانی می باشد.

هدیه مناسب برای دانشجوی دختر

دستبند النگویی فیروزه هدیه ای است که هر خانمی را مجذوب خود میکند خصوصا اینکه در بسته بندی فلوک جلو دکمه قرار گرفته باشد. شما میتوانید در هنگام ثبت سفارش هدیه، جمله و یا لوگو خود را بر روی هدیه مورد نظر درج کنید و هدیه خود را شخصی سازی کنید. اگر قصد خرید هدیه برای دانشجوی دختر را دارید پیشنهاد میکنیم به وب سایت اریسا مراجعه کنید و وارد بخش هدیه برای خانم ها بشوید و هدیه مورد نظر را انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه برای دانشگاه ها

اگر قصد خرید عمده هدیه روز دانشجو را دارید پیشنهاد ما به شما جاکلیدی چرم با پلاک فیروزه کوبی و مس است. این هدیه چند مزیت دارد. اول اینکه هم ماندگار است دوم قیمت مناسب دارد و سوم امکان درج لوگوی دانشگاه و یا سازمان را دارد چهارم قابل استفاده روزمره میباشد آخرین و مهم تر از همه اینکه برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. پلاک فیروزه روی این جاکلیدی به دلیل پوشش چند لایه پلی استر تغییر رنگ ندارد و تا سالیان سال ماندگاری دارد.

پیشنهاد اقتصادی

پیدا کردن هدیه ای که هم زیبا باشد و هم اقتصادی، کار پیچیده ای است. اما اریسا با حذف واسطه ها یک هدیه اقتصادی و در عین حال زیبا را برای دانشجویان عزیز تدارک دیده است. این هدیه دارای یک بشقاب سفالی رنگ آمیزی شده است و رنگ های به کار رفته در آن با ظرافت و بسیار خاص میباشند. این بشقاب ها هم قابل اسفاده هستند و هم به عنوان وسیله دکوری میتوان از آن ها استفاده کرد. جعبه این هدیه با رنگ مشکی طراحی شده و فضای جلویی آن باز بوده که امکان مشاهده بشقاب را فراهم می کند. این هدیه یکی از خوش قیمت ترین بشقاب های صنایع دستی محسوب می شود.

هدیه ای برای دوست داران صنایع دستی

هنر میناکاری تقریبا مورد پسند همگان میباشد و یکی از قدیمی ترین شاخه های صنایع دستی ایرانی محسوب میشود. قاب بشقاب میناکاری محصولی دیگر از شرکت صنایع خلاق اریسا میباشد. که با امکان خوبی که جهت درج لوگو سازمانی دارد یک محصول مناسب برای هدیه روز دانشجو میباشد. این بشقاب به نسبت کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است.

قهوه؛ نوشیدنی همیشگی شب امتحان

اریسا پک قهوه نوش را با اقلامی از قبیل سینی چوبی قهوه خوری، 2 عدد فنجان قهوه خوری سرامیکی، قهوه جوش مسی چکشی دسته چوبی زنجان، جاقهوه مسی را تحت عنوان قهوه نوش 2 به شما عزیزان ارائه میدهد. قهوه جوش این پک کار دست هنرمندان زنجانی بوده و از بهترین مس ساخته شده است برای نگهداری قهوه، یک جاقهوه مسی در این پک تعبیه شده که از آن میتوانید برای نگهداری تنقلات دیگر نیز استفاده کنید. قیمت هر کدام از این اقلام به تنهایی بالا است اما اریسا با حذف واسطه ها قیمتی مناسب را برای این محصول در نظر گرفته است. اگر دانشجوی مد نظر شما اهل قهوه و نوشیدنی هایی از این قبیل است این هدیه بدون شک مناسب ترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

 

ایده خرید هدیه برای دانشجوی پزشکی

پالس اکسی متر، تب سنج غیر تماسی LEPU و دستگاه فشارسنج و دستگاه تست قند خون این ها همگی از ابزارهای مورد نیاز برای هر دانشجوی پزشکی میباشد. چه خوب که این وسایل را در جعبه ای شکیل و در مناسب روز دانشجو به آنها اهدا کنید. با این کارهم از زحمات دانشجویان در این روز قدردانی کرده اید و هم هدیه کاربردی خریداری کرده اید. اگر شما تمایل دارید همراه این هدیه، ساک قلمکار نیز تهیه کنید میتوانید در هنگام ثبت سفارش این اقدام را نیز انجام بدهید.

اگر هدیه ی خود را در لیست بالا پیدا نکردید، پیشنهاد میکنیم از فروشگاه هدایای تبلیغاتی اریسا بازدید فرمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره خرید بهترین هدیه های روز دانشجو، میتوانید با شماره 02152906 و یا 09395005001 تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qtfJTXjK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه