پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هنر قلمکاری اصفهان در برند دوپود

هنر قلمکاری یکی از هنرهای تزئینی ایران است که ریشه آن به شهر اصفهان برمی گردد و از قدیمی ترین صنایع نساجی کشورمان به شمار می رود. امروز نیز برند ایرانی دوپود سعی کرده تا با الهام از طرح های اصیل چاپ قلمکار، به تجدید این هنر قدیمی در بستری مدرن و به روز دست زند. تجلی این هنر جدید و زیبا تولید محصولاتی کم نظیر شامل انواع لباس و پوشاک، صنایع دستی، اکسسوری منزل و ... است.

هنر قلمکاری چیست؟

هنر قلمکاری چیست؟

 هنر قلمکار با استفاده از چاپ باتیک (مهرهای چوبی که در رنگ زده می شوند) روی کتان، طرح های متنوعی را ایجاد می کند؛ طرح هایی شامل طراحی انواع اسلیمی و خطایی، گل و مرغ، کاروان شتر و حیوانات، صحنه های زندگی روزمره، داستان های شاهنامه و روایات خمسه نظامی و...

در گذشته، هنر قلمکار برای تزئین لباس ها، خانه ها، پنجره ها، چادرهای مجلسی، عمارت ها و باغ ها زیاد مورد استفاده قرار می گرفت. این هنر نمادی از شهرت و شکوه صنایع نساجی اصفهان است و همچنان در زندگی ایرانیان حضور چشمگیری دارد.

در ادامه، به بررسی برند دوپود و استفاده آن از هنر قلمکار در محصولات خود می پردازیم. همان طور که اشاره کردیم برند ایرانی دوپود با تلفیق هنر سنتی قلمکار و طرح های مدرن، محصولاتی خلاقانه و منحصربه فرد در زمینه پوشاک و لباس زنانه و مردانه، لوازم خانه و انواع اکسسوری دکوری منزل ارائه می دهد.

تلفیق هنر سنتی قلمکار و هنر جدید در بحث اکسسوری و لباس مد روز

تلفیق هنر سنتی قلمکار و هنر جدید در بحث اکسسوری و لباس مد روز

برند دوپود به عنوان یک پیشرو در استفاده از هنر قلمکار در محصولات خود، توانسته است ادغامی منحصربه فرد از هنر سنتی و مدرن را به ارمغان بیاورد. تلفیق نقوش طراحان و هنرمندان دوپود نه تنها بسیار مدرن هستند، بلکه از گذشته و نقش های اصیل هم الهام می گیرند. محصولات دوپود دارای ویژگی های منحصربه فردی هستند که آن ها را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند. برخی از ویژگی های محصولات دوپود عبارتند از:

  • ترکیب تاریخ و فرهنگ ایران: طرح های دوپود از ترکیب تاریخ و فرهنگ ایران زمین الهام گرفته اند. این طرح ها به صورت هنری و زیبا، نمادها، قصه ها و المان های فرهنگی ایران را به تصویر می کشند و به این ترتیب، ارتباط نزدیکی با تاریخ و فرهنگ کشورمان برقرار می کنند.
  • جذابیت و زیبایی: طرح های دوپود با استفاده از هنر قلمکاری اصفهان، زیبایی خاصی را به وجود می آورند. جزئیات دقیق و خطوط زیبا در این طرح ها، آن ها را به چشم علاقه مندان به هنر و زیبایی جذاب می سازد.
  • مدرن بودن: علاوه بر ارتباط با تاریخ و فرهنگ، طرح های دوپود از زبان طراحی معاصر بهره می برند. این طرح ها با حفظ ارتباط با گذشته، کاملاً مدرن هستند و با ترندهای روز همخوانی دارند.
  • کیفیت بالای متریال: پارچه های استفاده شده در محصولات دوپود غالباً از نوع نخی پنبه ای بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این امر باعث افزایش دوام و طول عمر آن ها می شود.
  • ثبات رنگ: رنگ های استفاده شده در محصولات دوپود معمولاً گیاهی بوده و دارای ثبات و ماندگاری بالایی هستند. حتی پس از شستشو و استفاده مکرر، رنگ این محصولات همچنان پایدار می ماند و زیبایی و جذابیت آن ها حفظ می شود.
  • قیمت مناسب: محصولات دوپود کیفیت بسیار مناسبی در مقابل قیمت خود ارائه می دهند. با توجه به این کیفیت بالا، طراحی منحصربه فرد و استفاده از مواد اولیه مرغوب، قیمت محصولات دوپود به طور عمومی مناسب، مقرون به صرفه و منصفانه تلقی می شود.

دوپود با پژوهش های خود در حوزه هنر و صنعت قلمکار، گنجینه ای از طرح ها و نقش های قدیمی و موزه ای را بازیابی کرده است. این برند تلاش می کند تا نقوش از بین رفته و تاریخی قلمکار را در محصولات خود به کار ببرد و به این شکل، ارتباطی مستقیم با تاریخ و فرهنگ ایران ایجاد کند. برند دوپود در طراحی محصولات خود، همواره به ترندهای روز و نیازهای بازار توجه کرده و محصولات متنوعی را در زمینه پوشاک برای هر دو بخش مردانه و زنانه و نیز اکسسوری منزل ارائه می دهد.

محصولات دوپود

محصولات دوپود

برند دوپود با تنوع محصولات خود، شامل اکسسوری خانه، اکسسوری شخصی، پوشاک و لباس و لوازم ورزشی یوگا و پیلاتس تلاش می کند تا اصالت و ریشه های هنر قلمکاری را در طرح های مدرن خود حفظ کند.

در اکسسوری خانه دوپود از چاپ قلمکار در رانر، رومیزی، پرده ها، کوسن، آباژور، پاف، روتختی و پتو و همچنین لوازم آشپزخانه ای مانند زیربشقابی استفاده می کند. این طرح های قلمکار روحی جدید به دکوراسیون داخلی خانه شما می بخشند و فضایی منحصربه فرد ایجاد می کنند.

در اکسسوری شخصی برند دوپود محصولات متنوعی را با استفاده از چاپ قلمکار طراحی می کند. این محصولات شامل بند عینک، ماسک، کیف، تت بگ و صندل هستند. هنر قلمکار در این محصولات به صورت خلاقانه به کار رفته است و با ترکیب طرح های سنتی قلمکار با سبک مدرن، ارزش و زیبایی بیشتری به این اکسسوری ها می بخشد.

پوشاک و لباس زنانه و مردانه دوپود: تلفیق هنر دیروز با مدهای امروز

در بخش پوشاک و لباس، دوپود محصولاتی را برای بخش مردانه و زنانه طراحی می کند. با استفاده از چاپ قلمکاری در الگوها و طرح های لباس ها، این برند توانسته است ترکیبی بین ترندهای روز و نیازهای بازار با هنر سنتی قلمکار را به اجرا درآورد. انواع لباس های برند دوپود شامل موارد زیر می شود:

  • دامن و دامن شلواری: انواع مدل دامن های قلمکار را می توانید هم در مهمانی ها و هم بیرون از خانه در زیر مانتو بپوشید.
  • مانتو: مانتو های دوپود دارای طراحی منصربه فردی هستند. پارچه به کار رفته در این مانتو شامل انواع پارچه های سنتی مانند سوزن دوزی بلوچی، کوک دوزی و... هستند. همچنین اکثر مانتو ها به طرح های چاپی بسیار زیبای قلمکار منقوش شده اند.
  • کت و پالتو: مدل های متنوع پالتو و کت های قلمکار برند ایرانی دوپود را می توانید در موقعیت های روزمره، رسمی و یا مجالس بر تن کنید. مطمئناً تمام حضار از دیدن این کت های زیبا بر تن شما غافلگیر خواهند شد!
  • شال و روسری: انواع مدل شال و روسری در دوپود را می توانید هم بر سر کنید و هم به عنوان یک اکسسوری شخصی مانند شال گردن استفاده کنید.
  • تاپ و بلوز زنانه: انواع مدل لباس زنانه در دوپود دارای تنوع بالایی ست. در این میان بلوز ها و تاپ های دوپود با ظاهری رنگارنگ می توانند یکی از زیباترین لباس هایی باشند که تابه حال در کمد لباسی خود داشته اید. همچنین اگر قصد هدیه دادن بلوز به دوست یا مادرتان را دارید، فروشگاه دوپود را از یاد نبرید!
  • انواع وست و جلیقه: این روزها جلیقه های رنگی و قلمکار تبدیل به یکی از ترندهای روز شده اند. دوپود یکی از پیشگامان طراحی جلیقه و وست زنانه است.
  • شلوار و شلوارک: شلوارک ها و شلوارهای زنانه دوپود تلفیقی از پارچه های ساده با پارچه های چاپ قلمکار است.
  • شومیز: شومیزهای دوپود قابلیت پوشیدن در مهمانی ها و مجالس رسمی و دوستانه شما را دارند. این شومیزها تنوع بالایی داشته و همواره مورد توجه علاقه مندان به صنعت مد و فشن قرار گرفته است.
  • صندل: صندل های رنگی دوپود همگی از چرم باکیفیت تولید شده اند. بر روی این صندل ها اغلب طرح های زیبای قلمکاری شامل گل ها و گیاهان نقش بسته اند. شما می توانید این صندل ها را با انواع لباس ست کرده و در مجالس بدرخشید.
  • پیراهن و بیلر بلند: پیراهن ها و بیلرهای تابستانی دوپود را می توانید هم به صورت تکی و هم زیر مانتو مانند پیراهن ساحلی بپوشید و لذت ببرید!
  • کیف و تت بگ: کیف های دوپود بسیار ساده و شیک هستند. این کیف ها را می توانید به صورت روزمره و دم دستی به کار ببرید. همچنین تت بگ های دوپود را می توانید به عنوان کیف خرید با خود حمل کنید.

لوازم ورزشی یوگای دوپود

در بخش لوازم ورزشی، دوپود از چاپ قلمکار در مت ورزشی و کاور مت یوگا استفاده می کند. این طرح های قلمکار به لوازم ورزشی جلوه ی خاصی می بخشند و با ترکیب خلاقانه هنر سنتی و طراحی مدرن، ارزش بیشتری به این محصولات اضافه می کنند. این مت ها می توانند به ورزش شما کیفیت داده و روحیه شما را حین ورزش تغییر دهند. فراموش نکنید طرح های سنتی و قلمکار با رنگ های سبز و آبی نقش اساسی در بهبود خلق و خو و حس زیباشناسانه شما بازی خواهند کرد.

اکسسوری منزل: چطور خانه خود را پیش چشم همه، منحصربه فرد کنیم؟

اصلی ترین بخش تولیدات دوپود پس از پوشاک و لباس، بخش اکسسوری منزل است. این اکسسوری با استفاده از پارچه های باکیفیت نخی پنبه ای و نقش های جذاب قلمکار درست شده اند. اصلی ترین تولیدات دوپود در زمینه اکسسوری منزل شامل موراد زیر می شود:

رومیزی: رومیزی های دوپود دارای طرح های بسیار زیبایی هستند. این طرح ها تنوع بی نظیری دارند و می توانند تکمیل کننده هر چیدمان خلاقانه ای در منزل شما باشند. همچنین برای شب یلدا یا عید نوروز می توانید رومیزی با طرح مناسبتی دوپود را از نظر بگذرانید.

رانر: رانرهای دوپود از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات این برند ایرانی هستند. این رانرها بعضاً با متریال هایی همچون چرم و جاجیم ترکیب شده اند.

کوسن: اگر بخواهیم یکی از محصولات دوپود با تنوعی بی نظیر را مثال بزنیم، باید به سراغ کوسن ها برویم. کوسن های دوپود می توانند هر فضایی را متحول کنند.

پاف نشیمن: پاف های نشیمن دوپود شامل دو نوع می شوند: پاف های بالشی و پاف های پایه دار. این پاف ها نشیمن بسیار راحتی دارند و می توانند به عنوان یک اکسسوری دکوری نیز در خانه شما نقش ایفا کنند.

کالای خواب: کالای خواب در دوپود شامل انواع پتو و روتختی می شود. این محصولات بسیار زیبا و خاص هستند و می توان به عنوان سرویس خواب عروس نیز مورد استفاده قرار گیرد.

پرده: پرده های زیبا و قلمکار دوپود به خانه شما جان دوباره ای می بخشند. این پرده ها دارای رنگ های متنوعی بوده و قابل سایزبندی نسبت به سفارش شما هستند. اگر به تازگی به خانه جدید رفته اید، حتما سری به فروشگاه دوپود بزنید.

آباژور: دوپود در بخش روشنایی، آباژورهای رومیزی بسیار زیبایی با بدنه شیشه ای و سفالی دارد. شید این آباژورها از جنس پارچه قلمکار بوده و دارای رنگ بندی و طرح های اصیل بسیار زیبایی است. همچنین شید و بدنه این آباژورها را می توانید به صورت جداگانه سفارش دهید.

زیر بشقابی: در بخش آشپزخانه دوپود، مدل های زیبایی از زیربشقابی پارچه ای وجود دارد. این زیربشقابی ها را می توانید به صورت تکی یا تعدادی تهیه کنید.

صابون دستساز: محصول جدیدی که این روزها دوپود تولید کرده و البته ربطی هم به صنعت چاپ قلمکار ندارد، صابون های دستساز ارگانیک است. این صابون ها از مواد طبیعی و گیاهی همچون آلوئه ورا، بابونه، گل انار، ذغال فعال، شراب، جلبک و... درست شده اند.

اکسسوری شخصی با رنگ و بوی قلمکار

در بخش تولیدات اکسسوری شخصی نیز دوپود اقدام به تولید انواع ماسک پارچه ای و بهداشتی و بند عینک های متنوع کرده است. این محصولات می توانند با جزئیات کوچک و زیبای خود استایل ظاهری شما را تک و نمونه کنند. همچنین در آینده قرار است تولیدات جذاب دیگری به بخش اکسسوری شخصی افزوده شود.

خرید محصولات قلمکار؛ با تعهد و تضمین کیفیت

همان طور که گفتیم طراحی های منحصربه فرد، کیفیت بالا، ثبات رنگ، قیمت مناسب و تنوع زیاد اکسسوری ها و لباس ها از مزایای اصلی محصولات دوپود محسوب می شوند. با توجه به این موارد، خرید از فروشگاه اینترنتی دوپود می تواند یک گزینه جذاب برای افرادی با سلیقه های هنری و علاقه مندان به زیبایی و فرهنگ ایران زمین باشد. محصولات دوپود همگی دارای ضمانت نامه بوده و تاکید می شود که در صورت شستشو با آب سرد و شوینده های ملایم صابونی ثبات رنگی آنها تا سال ها کاملاً حفظ شود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7pfjtq9S
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه