پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راپل به طنابی گفته می شود که افراد متبحر با کمک آن به ارتفاع می روند. اگرچه راپل برای کوهنوردی و بالا رفتن از قسمت های سخت کوه و صخره مورد استفاده بوده، ولی امروزه برای کار در ارتفاع ساختمان ها نیز بکار می رود. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، از نظر بدنی توان کافی دارند. این افراد دوره های حرفه ای در این زمینه را گذرانده اند. فعالیت های زیادی مانند سنگ کاری و یا شستشوی نما با کمک راپل انجام می شود. تفاوت هایی بین استفاده از طناب برای بالارفتن از صخره و ساختمان وجود دارد، به همین دلیل شرکت خدماتی برای انجام این فعالیت ها افراد حرفه ای را برای کار در طبقات بالایی ساختمان ها بکار می گیرند.

راپل کار علاوه بر بالارفتن از ساختمان قدرت انجام کارهای متفاوت در ارتفاع را نیز دارد. نیروی با تجربه ای که بر اثرکار زیاد فعالیت هایی مانند تعمیر و یا نصب سنگ نما و یا شستشوی نما را به سادگی انجام می دهد. نیروهای خدماتی حرفه ای با قدرت بدنی مناسب، برای این حرفه پذیرفته می شوند. امروزه تنوع و پیشرفت های زیادی در ابزار کار با راپل به بازار آمده است. در مقایسه با روش های سنتی و استفاده از داربست راپل کار در مدت زمان کوتاه تر و با هزینه کمتر خدمات رسانی را برای مناطق شهری انجام می دهد.

 

بهترین راپل کار چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

ارائه لیست کاملی از خدمات راپل

 

خدمات راپل در ابتدا شامل فعالیت های اندکی بود و با توجه به مزیت های این روش لیست خدمات با طناب در ارتفاع افزایش یافت. یکی از فعالیت های مهمی که برای اکثر ساختمان ها با ارتفاع های مختلف انجام می دهند سنگ کاری است. این کار با پیچ و رول پلاک انجام می شود. برای اتصال پیچ و رول پلاک راپل کار به ارتفاع می رود و با دقت زیاد این کار را انجام می دهد. ممکن است نما دچار خرابی شود و بخشی از آن نیاز به تعمیر داشته باشد که با کمک طناب و اتصالات محکم به محل مورد نظر رفته و تعمیر انجام خواهد شد.

خدمات راپل شامل رنگ کردن و شستشوی نما هم می شود. با کمک طناب و بالا رفتن در هر ارتفاعی شستشوی قسمت هایی که دسترسی به آن سخت است به سادگی امکان پذیر خواهد شد. تعمیر و یا تعویض پنجره و یا هر تغییری در ارتفاع ساختمان از طریق بالا رفتن با طناب انجام می شود. افرادی که تسلط کافی برای کار در ارتفاع را دارند به راحتی فعالیت های مربوط به نصب یا تعویض قطعات را خواهند داشت. لیست خدمات و هزینه انجام آن در جهان راپل موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرایط مناسب پرداخت هزینه خدمات، با مشاورین شرکت در تماس باشید.

 

ارائه لیست کاملی از خدمات راپل

 

 

 

آشنایی با انواع طناب و ابزارجانبی برای کار در ارتفاع

 

طناب راپل دارای جنس و کیفیت های مختلفی است و آشنایی راپل کار با این ابزار ضروری است. طناب ها به دو دسته دینامیک و استاتیک تقسیم می شود. انواع دینامیک به دلیل حالت کشسانی که دارد از سقوط فرد جلوگیری می کند. قبل از آغاز کار این افراد باید طناب را به خوبی بررسی کنند تا خرابی نداشته باشد. علاوه بر طناب که بخش مهم کار در ارتفاع را به عهده دارد، ابزار جانبی برای اتصالات طناب موجود است که شامل انواع حلقه، تسمه و ... می باشد.

کسانی که در ارتفاع ساختمان ها فعالیت می کنند، ابزار ایمنی مانند کلاه از لوازم اصلی کار آنها است. اتصال طناب قبل از شروع فعالیت کاملا چک می شود. استفاده از طناب برای کارهای ساختمانی متداول شده و بهترین نتایج کاری را ایجاد نموده است. زمانی که با شرکت معتبر جهان راپل برای اجرای کار در ارتفاع با کمک راپل کار قرارداد تهیه می کنید، نگرانی بابت کیفیت انجام کار نداشته باشید. اصول و استاندارد های لازم برای ایمنی افراد و بالا رفتن کیفیت کار در ارتفاع توسط این شرکت رعایت می شود.

 

 

چرا راپل جایگزین داربست شد؟

 

در بسیاری از پروژه های ساختمانی استفاده از خدمات راپل جایگزین استفاده از داربست شده است. با مقایسه کوتاهی متوجه برتری های این ابزار نسبت به داربست های فلزی خواهید شد. افرادی که دارای مهارت بالارفتن با طناب از ساختمان با ارتفاع زیاد را دارند، دارای دقت و سرعت عمل بیشتری می باشند. استفاده از داربست مدت زمان بسیار زیادی نیاز دارد و هزینه سنگینی را به همراه خواهد داشت.

با کمک راپل، ایمنی افراد بیشتر رعایت می گردد، ولی در داربست امکان خطر بسیار زیاد است. دسترسی به بخش هایی از ساختمان در ارتفاع سخت است ولی با استفاده از طناب این کار به سهولت انجام می شود. زمان بسیار زیادی برای نصب داربست صرف می شود. مسدود شدن مسیرها و سخت شدن رفت و آمد نیز از مشکلات کار با داربست است. در صورتی که طناب کار با کمترین هزینه و امکانات، بدون بستن مسیر رفت و آمد خدمات مربوط به ساختمان را انجام می دهد.

 

چرا راپل جایگزین داربست شد؟

 

 

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

 

 کمترین هزینه کار در ارتفاع با شرایط مناسب پرداخت

انواع کار در ارتفاع مرتبط با ساختمان در لیست خدمات راپل موجود است. با توجه به شغل سخت طناب کار هزینه دریافتی این افراد بسیار مقرون به صرفه است. با این روش دقت در کاری که در ارتفاع انجام می شود، افزایش می یابد و دوباره کاری به حداقل می رسد. لیست خدمات کار با طناب در ارتفاع با هزینه های آن در سایت جهان راپل موجود است با این وجود فاکتور نهایی با توجه به مدت زمان و سختی کار مشخص می گردد. هزینه نهایی به ابزار بکار رفته در پروژه نیز بستگی دارد.

زمانی که راپل کار برای تمیزکاری، شستشوی نما و یا نصب پیچ و رول پلاک به ارتفاع ساختمان می رود، هزینه متفاوتی با زمانی دارد که برای نصب بنر از طناب استفاده می کند. با توجه به نوع کار و مساحت نما هزینه ها تعیین می گردد. قبل از شروع کار با شرکت خدماتی تماس گرفته و نوع کار و نشانی ساختمان را اعلام می کنید. بعد از بررسی و اعلام نظرکارشناسی نیروی طناب کار حرفه ای به محل اعزام می شود. خدمات راپل برای تمام نقاط شهر تهران انجام می شود. پشتیبانی شرکت از طریق سایت و راه های ارتباطی در طول شبانه روز پاسخگوی افراد می باشد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BtlRUuCP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه