پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

Hetzner Cloud یک ارائه دهنده میزبانی ابری معروف در سطح دنیا می باشد. می توانید سرورهایی را در هتزنر اجاره کنید و از آنها برای میزبانی وب سایت، برنامه وب، برنامه سرور ایمیل، اساساً هر کاری که نیاز دارید با وب سرور خود انجام دهید، استفاده کنید. انواع مختلفی از سرورهای اختصاصی وجود دارد که می توانید از Hetzner دریافت کنید. همچنین اگر به VPS علاقه دارید، می توانید برای خرید اکانت هتزنر اقدام کنید و با پرداخت سایت Hetzner ، از خدمات این سایت فوق العاده بهره مند شوید. فقط کافی است برای ساخت اکانت هتزنر اقدام کنید.

حتی جالب بدانید اکثر سایت های ایرانی ارائه دهند هاست و سرور از این مجموعه سرویس خریداری و با افزودن کارمزدی به مشتریان ایرانی میفروشند که در حال حاضر به راحتی مستقیم می توانید از ارائه دهندگان سرویس های هاستینگ در دنیا هر سرویسی که نیاز دارید خریداری کنید.

پرداخت سایت Hetzner

روش های پرداخت هتزنر

برای آنکه بتوانید هزینه فاکتور هتزنر را پرداخت کنید، می توانید از روش های پرداخت آنلاین پی پال یا کارت های اعتباری ارزی استفاده نمایید. نکته ای که باید در اینجا در نظر داشته باشید هزینه های راه اندازی است که متناسب با نوع خدماتی که از هتزنر دریافت می کنید، این هزینه ها محاسبه خواهد شد. از جمله شرایط فروش این سایت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

بدون راه اندازی فروش

Hetzner گاهی اوقات فروش بدون راه اندازی را ارائه می کند. در چنین شرایطی، هتزنر اطلاع رسانی های لازم را برای کاربران خواهد داشت. بنابراین، تا زمانی که مشتریان ثبت سفارش خود را قبل از پایان مهلت فروش بدون راه اندازی تکمیل کنند، همچنان هیچ هزینه ای برای راه اندازی پرداخت نخواهند کرد.

سرورها و نمونه های ابری

هیچ هزینه راه اندازی برای سرورها و نمونه های ابری در هتزنر وجود ندارد. علاوه بر این، اگر فقط برای مدت زمان کوتاهی به نمونه ها نیاز دارید، می توانید به صورت ساعتی پرداخت سایتHetzner را انجام دهید.

هزینه سرورهای اختصاصی

هزینه های راه اندازی سرورهای اختصاصی از مدلی به مدل دیگر تفاوت دارد و ممکن است در طول زمان تغییر کند. قیمتی که در زمان خرید سرور خود در وب سایت مشاهده می کنید قیمت راه اندازی معتبر است. اما اگر امکان پرداخت ارزی خرید اکانت هتزنر را ندارید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. کارشناسان ابتدا برای ساخت اکانت هتزنر اقدام کرده و پرداخت فاکتور هتزنر را انجام می دهند.

ربات ثبت دامنه

هزینه راه اندازی برای استفاده از ربات ثبت دامنه وجود ندارد. فقط هزینه سالانه برای هر دامنه جداگانه در نظر گرفته می شود. از سویی دیگر، به عنوان یک قاعده کلی، جعبه های ذخیره سازی هیچ هزینه راه اندازی ندارند.

خدمات ارائه شده در هتزنر

محصولات مدیریت شده در سایتHetzner شامل میزبانی وب، سرورهای مدیریت شده، ذخیره سازی خواهد شد. هزینه های این خدمات دارای شرایط ذیل است:

  • میزبانی وب: اگر خدمات بیشتری درخواست دهید، قیمت راه اندازی برای این محصولات افزایش خواهد داشت.
  • سرورهای مدیریت شده: قیمت ها از سروری به سرور دیگر تغییر می کند.
  • ذخیره سازی: ذخیره سازی هزینه راه اندازی ندارند.
  • گواهینامه های SSL : هیچ هزینه راه اندازی ندارند.

راه حل های سفارشی

هزینه های خاصی برای سفارشات یا راه حل های سفارشی اعمال می شود. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص باید ابتدا اکانت خود را در هتزنر بسازید و از کارشناسان این برنامه، راه حل های مناسب را دریافت کنید.

خرید اکانت هتزنر

صدور فاکتور و پرداخت سایت هتزنر

صورت حساب خودکار برای همه سرورهای اختصاصی و محصولات، در یک روز مشخص در هر ماه انجام می شود. هنگامی که اولین سفارش خود را انجام می دهید، یک روز پس از دریافت محصول خود فاکتور را دریافت خواهید کرد.

اگر برای اولین بار است که محصولات را سفارش می دهید، دوره صورتحساب از روز اول ماه شروع می شود و در آخرین روز ماه به پایان می رسد. چند روز پس از ارائه فاکتور، پرداخت ها را به طور خودکار از حساب بانکی یا کارت اعتباری شما برداشت می کنند.

بنابراین باید هنگام خرید اکانت هتزنر، روش پرداخت ارزی خود را نیز در نظر داشته باشید. بهتر است در این خصوص، از طریق 20پیمنت اقدامات لازم را انجام دهید. اگر با استفاده از PayPal پرداخت می کنید، باید پس از دریافت فاکتور، می توانید داخل سایت بیست پیمنت سفارش ثبت نمایید و در کمترین زمان با مناسب ترین کارمزد فاکتور هتزنر شما پرداخت گردد.

انجام ناموفق پرداخت فاکتور

اگر صورت حساب خودکار ناموفق باشد، از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهند داد. سپس می توانید پرداخت را مجدداً با کارت اعتباری ارزی مانند مسترکارت یا ویزا یا پی پال را انجام دهید. برای انجام این کار، باید وارد حساب های Hetzner شوید. این شما را به صفحه اصلی حساب های Hetzner می برد.

هنگامی که در صفحه اصلی حساب های Hetzner هستید، به دنبال «فاکتورها» و سپس «اکنون پرداخت» باشید. سپس دستورالعمل های انجام مجدد پرداخت را دنبال کنید. فقط حداکثر 5 بار می توانید روش پرداخت را دوباره امتحان کنید. اگر پس از آن همچنان با پرداخت فاکتور مشکل دارید، باید با نوشتن یک درخواست پشتیبانی از کارشناسان هتزنر درخواست کمک کنید.

خرید اکانت هتزنر

با خرید اکانت هتزنر چه کارهایی قابل انجام است؟

  • امکان تهیه سرور های اختصاصی همانند PX, Haswell , Skylake وجود دارد.
  • بهره مندی از سرور با استفاده از هارد پرسرعت SSD
  • امکان استفاده از سخت افزار های Desktop / Server
  • امکان استفاده از تجهیزات Cisco/Juniper

چگونگی ایجاد حساب کاربری در هتزنر

برای ساخت اکانت در هتزنر باید مراحل ذیل را دنبال کنید:

مرحله اول: برنامه هاست خود را انتخاب نمایید.

چهار نوع برنامه میزبانی اشتراکی Basic، Standard، Advanced و Master وجود دارد که دارای ترافیک نامحدود و فضای ذخیره سازی SSD از 5 گیگابایت تا 20 گیگابایت SSD هستند.

مرحله دوم: اطلاعات خود را وارد کنید.

پس از زدن Sign up now، مطابق فرآیند ایجاد حساب، اطلاعات شخصی مانند نام، ایمیل، رمز عبور و غیره را وارد کنید.

مرحله سوم: وارد بخش داشبورد خود شوید.

مرحله بعدی فرآیند ورود به داشبورد خود و نهایی کردن فرآیند است.

مرحله چهارم: هویت خود را تأیید کنید.

برای اینکار نیاز به کپی از گذرنامه و مدرک آدرس خود دارید. با توجه به تحریم ها علیه ایران، این بخش را به کارشناسان 20پیمنت بسپارید.

مرحله پنجم: وارد Admin شوید

پس از تأیید حساب شما، به سادگی وارد داشبورد خود می شوید.

مرحله ششم: برای خرید هاست اقدام کنید.

در مرحله بعد، می توانید طرح میزبانی خود را خریداری کنید.

مرحله هفتم: دامنه خود را انتخاب نمایید.

در این مرحله، ثبت دامنه جدید، انتقال دامنه یا خرید فقط هاست را انتخاب می کنید.

مرحله هشتم: روش پرداخت خود را برگزینید.

مرحله بعدی پرداخت است. همانگونه که گفته شد می توان از طریق پی پال یا کارت های اعتباری پرداخت کرد.

مرحله نهم: با تایید سفارش، باید منتظر راه اندازی حساب باشید

گزینه Place Order را انتخاب کرده و سفارش خود را تایید نمایید. حدود سه دقیقه طول می کشد تا حساب شما راه اندازی شود و پس از آماده شدن برای استفاده، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد. از این مرحله، می توانید وارد داشبورد شوید و شروع به راه اندازی وب سایت خود کنید.

مرحله دهم: هزینه هاست خود را پرداخت کنید.

جمع بندی

اگر پرداخت سایت Hetzner و خرید اکانت هتزنر برای شما کاری پیچیده است، می توانید با کارشناسان 20پیمنت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TKTt8ZwT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه