پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چند دلیل خرید قطعات اصل خودرو

قطعات خودرو یکی از مهم ترین بخش ها و اجزای ماشین ها به حساب می آیند که در عملکرد بهتر یک خودرو تاثیر زیادی دارد. همه کسانی که صاحب ماشین هستند حداقل چندین بار تجربه خراب شدن قطعات یا شکستگی آنها شده اند. به همین دلیل تهیه لوازم مصرفی خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است و به دلیل اینکه در بازار قطعات فیک و تقلبی زیاده شده است، خرید از یک مکان معتبر و قابل اعتماد جزو دغدغه های افراد به حساب می آید.

قطعات اصلی و اورجینال به دلیل عملکرد بی نظیر و کیفیت عالی می تواند تا سال ها روی خودروی شما بدون خرابی کار کند. در سایت لوازم یدک می توانید به راحتی با تمامی فروشنده های لوازم و قطعات خودرو به صورت مستقیم خرید انجام دید و بازه های قیمتی متفاوت و کیفیت های جذاب در کنار تولید کننده های معتبر بهترین گزینه برای کاربران ایرانی است.

 

چرا باید قطعات خودرو اصلی بخریم؟

امروزه تنوع در قطعات و لوازم یدکی خودرو در داخل بازار باعث شده تا افراد به دنبال جنس اصلی و اورجینال باشند. معمولا اجناس کارخانه ای و فابریک عملکرد بهتری روی ماشین ها دارند و مدت زمان بیشتری کار خواهند کرد. به همین دلیل وجود یک مکان خرید مستقیم از فروشنده های معتبر برای مردم جزو دغدغه ها به حساب می آید. شما با در اختیار داشتن یک سایت نظیر لوازم یدک می توانید از تمام محصولات و تصاویر بهره مند شوید و انتخاب صحیح و اصولی از قطعات مورد نیازتان داشته باشید.

انواع قطعات خودرو شامل کمک فنر، فرمان، سرچرخ، سیبک، طبق، بلبرینگ، سه شاخه، بوش، پمپ هیدرولیک و توپی چرخ در بخش جلوبندی – بخش ترمز شامل لنت ترمز، سگ دست، کاسه چرخ، دیسک ترمز – انتقال قدرت خودرو شامل دیسک و صفحه، کلاچ، گیربکس، سرگیربکس، صفحه کلاچ و پلوس - در بخش تسمه شامل تسمه تایم، تسمه دینام، تسمه کولر و ... – بخش موتور نیز شامل پیستون، دسته موتور، سرسیلندر، واشر، سنسوراکسیژن، استپر و ... – بخش برقی ماشین ها نیز شامل وایر شمع، استارت، دینام، خنک کاری، ملحقات دینام، استارت، پمپ بنزین، کویل، فشنگی، شیشه بالابر و ... می باشد.

 

خرید قطعات خودرو اصلی

 

چرا باید قطعات خودرو را بشناسیم؟

معمولا شناخت قطعات خودرو و آشنایی با کاربرد آنها و نحوه عملکردشان می تواند در استفاده صحیح و نگهداری بهتر آنها موثر باشد. همچنین در زمان خرید باید آشنایی کوتاه با لوازم مصرفی ماشین داشته باشید. اینکار باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های شما می شود.

معمولا تمام وسایل نقلیه خودروها بعد از مدتی استفاده به دلیل استهلاک و خرابی نیاز به تعویض قطعات دارند. بنابراین سرویس های دوره ای منظم و استفاده کاملا اصولی از خودرو می تواند تعویض این قطعات را به تعویق بیندازد. خرید لوازم و قطعا یدکی خودرو معمولا امروزه بیشتر به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود. اولین نکته برای خرید قطعات ماشین ها این است که آنها را به خوبی بشناسید.

 

لوازم یدکی ماشین ها بر چه اساسی فروخته می شوند؟

معمولا خرید لوازم یدکی بر اساس مدل خودرو، سال و سری ساخت به فروش می رود. یعنی برخی از قطعات برای خودروهای مدل پایینتر و برخی نیز برای مدل های بالاتر قابلیت فروش دارند. برای جلوگیری از خرید اشتباه قطعات بهتر است دفترچه راهنمای خودرو را مطالعه نمایید یا از مکانیک خودتان سوال بپرید. گاهی با توجه به سال و مدل خودرو لوازم نو در بازار وجود ندارند و باید به دنبال استوک بروید. گاهی حتی قیمت لوازم نو بسیار بالا هستند و تهیه لوازم دسته دوم معقولانه تر می باشد.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای

 

لوازم یدکی رنو

رنو یکی از کمپانی های فرانسوی تولید کننده خودرو در جهان می باشد که ماشین های تولیدی آن در ایران شامل تالیسمان، کولئوس ، داستر، ال 90 و فلوئنس و ... می باشد. یکی از پرطرفدارترین برندهای قدیمی خودرو در جهان است که علاقه مندان زیادی نیز در داخل ایران دارد و کیفیت ساخت این ماشین ها بسیار بالا بوده و جزو خودروهای لاکچری و گران قیمت به حساب می آیند. بنابراین لوازم یدکی و قطعات این ماشین ها نیز قیمت بالاتری نسبت به بقیه خودروها دارند.

شرکت رنو یا Renault دارای قطعات و لوازم یدکی تقلبی و فیک زیادی در بازار ایران است که در زمان خرید یا قیمت گرفتن قطعات رنو حتما باید به کیفیت و اصالت کالا توجه فرمایید. قطعات رنو اورجینال شامل لوازم جانبی برای تعمیر و نگهداری خودروها است.

 

برخی از مهم ترین لوازم یدکی رنو:

قطعات موتوری، سیستم تعلیق ترمز، گیبرکس رنو، سیستم تهویه و الکتریکی ، قطعات مختلف دیگر را شامل می شود.

 

خرید لوازم یدکی رنو

معمولا در زمان خرید لوازم یدکی رنو باید به اصالت قطعه توجه فرمایید. معمولا قطعه های تقلبی رنو می تواند آسیب جدی به سلامت خودرو و سرنشینان وارد نماید. برای خرید لوازم یدکی و قطعات اصلی رنو به اورجینال بودن و اصالت کالا باید توجه زیادی نمود. قبل از خرید لوازم یدکی رنو باید حتما مدل خودرو خود را شناسایی کرده تا بتوانید بهترین قطعه مورد نظر را تهیه نمایید. معمولا اگر قطعه خریداری شده توسط شما با مدل ماشین تان مطابقت نداشته باشد، ممکن است از لحاظ مالی و زمانی دچار هزینه دوبرابر شوید و حتما باید قبل از خرید قطعات با مکانیک خود مشورت نمایید.

 

تشخیص قطعات اصلی رنو از قطعات تقلبی

معمولا تشخیص قطعات اصلی از تقلبی برای مشتریان معمولی کمی دشوار است و باید به چندین نکته مهم توجه داشته باشید. روش های تشخیص لوازم یدکی اورجینال رنو شامل:

حتما از فروشگاه ها و سایت های معتبر خریداری کنید

بسته بندی محصولات را بررسی کنید، معمولا قطعات اصلی دارای بسته بندی حرفه ای مرتب و برچسب ها و نشانه های اصلی هستند.

کیفیت ساخت و مواد استفاده شده: لوازم یدکی اورجینال رنو با مواد با کیفیت و استانداردهای صنعتی ساخته می شوند. اگر قطعه ای با کیفیت پایینتر و مواد نامناسب تولید شده باشد، قطعا تقلبی است.

 

قیمت لوازم یدکی رنو

یکی از مهم ترین عوامل مهم در زمان خرید یک قطعه خودرو رنو قطعا قیمت آن می باشد. قیمت لوازم رنو عوامل اصلی در نگهداری و تعمیر ماشین های این برند به حساب می آیند. زمانی که ماشین تان تعمیر نیاز دارد یا قطعه باید عوض ود، مسئولیت شما این است که به دنبال قطعات با کیفیت و قیمت مناسب باشید. البته همیشه قیمت ارزان خوب نیست و شما در وهله اول باید به دنبال کیفیت اصلی باشید.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای

 

لوازم یدکی هیوندای

هیوندای یکی از بهترین و پرطرفدارترین برندهای خودرویی کره ای در ایران است که انواع ماشین های لوکس و لاکچری اش در ایران خریدار زیادی دارد. یکی از دغدغه اصلی کسانی که صاحب ماشین برند هیوندای هستند، خرید قطعات اصلی و اورجینال در بازار ایران است. شما در لوازم یدک می توانید به طور مستقیم با فروشنده های سرتاسر ایران ارتباط برقرار کرده و خریدهایتان را انجام دهید.

 

 

لیست قیمت لوازم یدکی هیوندای

شاید شما هم در زمان خرید لوازم یدکی هیوندای و رنو با برندها و لوازم و قطعات مختلفی روبرو شوید. حتی این باعث شده تا بسیاری از خریداران سردرگم شوند و ندانند که اصلا باید چه نوع قطعه ای را بخرند. بررسی اصل یا تقلبی بودن قطعات هیوندای به راحتی از ظاهر آن مشخص است. شما باید کمی دقت به خرج دهید و متوجه برشکاری ها و جوشکاری های قطعات اصلی خواهید شد.

همچنین لوگو و نوشته های حک شده روی قطعه نیز از شاخص های اصلی تشخیص قطعات فیک از اوریجنال است. باید توجه داشت که تمامی قطعات هیوندای با کد فنی فروخته می شوند. به همین خاطر در زمان خرید باید حتما شماره شاسی خودروی تان را به همراه داشته باشید، تا با اعلام آن کارشناسان فروش قطعه مناسب ماشین تان را ارائه دهند.

 

انواع لوازم یدکی هیوندای توسان

 

انواع قطعات یدکی هیوندای

لوازم یدکی هیوندای به چند دسته اصلی تقسیم می شود :

قطعات مصرفی همچون شمع، لنت ترمز ، صافی بنزین ، فیلتر روغن ، فیلتر هوا، فیلتر کابین

قطعات موتوری همچون یاتاقان ، واشر سر سیلندر، زنجیر تایم ، واشر کامل و …

قطعات جلوبندی شامل سگدست ، سیبک فرمان، کمک فنر، قرقری ، دسته موتور، سیبک طبق ، سر پلوس و …

قطعات بدنه همچون درب ، آینه بغل ، گلگیر، شلگیر، سپر، دیاق و …

 

 

سخنان پایانی:

قطعات و لوازم یدکی جزو ضروری ترین اجزا و وسایل در خودروها می باشند. امروزه لوازم یدکی تقلبی و فیک در بازار به وفور یافت می شود و در زمان خرید باید به برچسب هولوگرام، اصالت کالا و جوشکاری و برشکاری روی قطعات توجه نمود. معمولا قطعات اصلی و فابریک رنگ کارتن آنها شفافتر و براق تر است و به راحتی قابل تشخیص می باشد. به دلیل اینکه خودروهایی مانند رنو و هیوندای جمله ماشین های لاکچری و لوکس به حساب می آیند. لوازم مصرفی آنها نیز قیمت های بالاتری دارند، برخی فروشنده ها قطعات فیک را به جای اصلی با قیمت گران به مشتری می فروشند که اگر شما نتوانید محصولات تقلبی را از اصلی تشخیص دهید، می تواند باعث اتلاف وقت و انرژی و هزینه های مختلف برای شما گردد. بنابراین در زمان خرید لوازم و قطعات یدکی خودرو دقت کافی داشته باشید تا بهترین آنها را برای خودتان خریداری نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zoT99M8l
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه