جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شستن پتو با ماشین لباسشویی از جمله مواردی است که نیاز به رعایت نکات بسیاری دارد. انتخاب برنامه مناسب برای شستشو، تکاندن پتو قبل از قرار دادن آن داخل لباسشویی، استفاده از شوینده مناسب و... از جمله مواردی هستند که باید در هنگام شستن پتو با ماشین لباسشویی به آن ها توجه داشته باشید.

کدام ماشین لباسشویی برای شستن پتو مناسب است؟

شستن پتو با ماشین لباسشویی

در کنار برند لباسشویی، بایستی مطمئن شوید ظرفیت دستگاه شما مناسب برای شستن پتو باشد. در نظر داشته باشید وزن پتو زمانی که قرار است شسته شود و با افزودن آب، چند برابر خواهدشد. پس لباسشویی هایی با ظرفیت 7، 8، 10 و 12 کیلویی برای انجام این کار مناسب خواهندبود.

توجه داشته باشید که بی توجهی به این مورد می تواند باعث وارد شدن آسیب جدی به تسمه و دیگ دستگاه شود. در این شرایط مجبور خواهید شد برای تعمیر به نمایندگی لباسشویی دوو در مشهد مراجعه کنید. پس پیشنهاد می کنیم علاج واقعه را قبل از وقوع درنظر گرفته و با رعایت این نکات، از حداکثر میزان عمر مفید وسیله خود بهره مند شوید.

چگونه می توان پتو را با ماشین لباسشویی شست؟

شستن پتو با ماشین لباسشویی مانند شستن سایر البسه نیست. برای انجام این کار بایستی اصولی را رعایت کنید و مراحل زیر را در نظر بگیرید:

آماده کردن پتو قبل از شستشو با ماشین لباسشویی

شستن پتو با ماشین لباسشویی

قبل از اینکه پتو را داخل لباسشویی قرار دهید، بهتر است به خوبی آن را تکان داده تا عاری از هرگونه مو، کرک و آشغالی لابه لای پتو باشد. چراکه این موارد می توانند وارد فیلتر دستگاه شده و با انسداد آن، مانع از خروج آب از لباسشویی شوند. در صورتی که به طور دوره ای و در فاصله زمانی کوتاه مدت از این وسیله استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم حتما با تماس با نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد، از تکنسین های ما بخواهید تا سرویس دوره ای را برای این وسیله انجام دهند. این کار باعث می شود تا راندمان کاری لباسشویی کاهش پیدا نکند.

قبل از شستن پتوبا ماشین لباسشویی، از رنگ پس ندادن آن مطمئن شوید

گاهی ممکن است پتو شما قبل و بعد از شستشو رنگی متفاوت داشته باشد. برایی جلوگیری از این اتفاق بایستی ترفندهای زیر را روی پتو پیاده کنید:

  • قبل از قرار دادن پتو داخل لباسشویی، گوشه ای از آن را خیس کنید.
  • چند دقیقه زمان بدهید تا کاملا خیس شود.
  • یک دستمال یا حوله ای سفید را در قسمت خیس پتو قرار دهید.
  • در صورتی که حوله یا دستمال رنگی شد، باید پتو را به صورت جداگانه بشویید.

آخرین مرحله شستشو پتو با ماشین لباسشویی

تمامی مراحل بالا را که انجام دادید، نوبت به شستن پتو با لباسشویی می رسد. پس:

  • پتو را داخل لباسشویی بیندازید.
  • با توجه به مدل لباسشویی، برنامه شستشو را انتخاب کنید.
  • پودر یا مایع لباسشویی را داخل جاپودری بریزید.
  • برچسب روی پتو را بررسی کرده که آیا می توان از نرم کننده استفاده شود یاخیر.
  • در صورتی که پتو بیش از اندازه کثیف باشد، از برنامه Pre Wash کرده تا پتو خیس خورده و در نهایت تمیزتر شود.
  • از گلوله کردن پتو خودداری کرده و طوری آن را داخل دیگ قرار دهید که وزن آن به صورت مساوی تقسیم شود.
  • دکمه Start را بزنید تا شستشو آغاز شود.

بیشتر بخوانید» گاهی ممکن است به دلیل انتخاب برنامه اشتباه در لباسشویی LG با مشکل یا خطایی مواجه شوید. در این شرایط توصیه می شود با نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد تماس بگیرید، تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به تعمیر و ریست کردن دستگاه اقدامات لازم را انجام دهند. درنظر داشته باشید که باتوجه به دیجیتالی شدن این دستگاه، بهتر است خودتان دست به آچار نشده و تعمیر و عیب یابی لباسشویی به تیمی متخصص بسپارید.

شستن پتو درماشین لباسشویی LG

شستن پتو درماشین لباسشویی LG

با توجه به نیاز کاربران برای شستن پتو با لباسشویی، برند ال جی برنامه ای را مخصوص برای شستن پتو و البسه سنگین در نظر گرفته است. به همین خاطر باید:

  • برنامه شستشو DUET را برای شستن پتو یا لحاف انتخاب کنید.
  • برای شستن پتو یا حوله از برنامه BULKY استفاده کنید.
  • در صورتی که از مدل های قدیمی تر لباسشویی ال جی یا سامسونگ را در خانه دارید، برنامه Blanket و Bed cover را برای شستن پتو و روتختی درنظر بگیرید.

برنامه مخصوص شستن پتو در ماشین لباسشویی سامسونگ

در لباسشویی هایی با برند سامسونگ دو برنامه مختلف برای شستن پتو تعبیه شده که رایج ترین آن ها عبارتنداز:

  • برنامه Bedding
  • برنامه Blanket Course

کدام شوینده برای شستن پتو با ماشین لباسشویی مناسب است؟

برای اینکه از نتیجه شستشو پتو با لباسشویی رضایت داشته باشید، باید از شوینده ای مناسب استفاده کنید. در نظر داشته باشید که ریختن بیش از اندازه شوینده نه تنها باعث تمیزتر شدن آن نمی شود، بلکه با باقی ماندن مقدار زیادی از آن سبب ایجاد کف زیاد و وارد شدن آسیب به دستگاه خواهدشد.

برای شستن پتو با ماشین لباسشویی از آب گرم استفاده کنیم یا سرد؟

میزان دمای شستشو پتو با لباسشویی تا حد زیادی به مدل دستگاه شما دارد. اگر لباسشویی نیمه اتوماتیک دارید، شستن پتو را با آب سرد آغاز کنید. اما در حالی که دستگاه تمام اتوماتیک است، خود لباسشویی به طور خودکار، مقدار حرارت آب را متناسب با برنامه وارد شده در نظر می گیرد. رعایت این نکته ضروری است که چرخه لباسشویی را روی شستشوی ملایم بگذارید تا پتو شما از فرم عادی خود خارج نشود.

نتیجه کلی اینکه

نحوه شستن پتو با ماشین لباسشویی را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. توجه داشته باشید در صورتی که تمایل دارید از عمر مفید لباسشویی بهره مند شوید، این کار را مناسب با ظرفیت دستگاه انجام داده و در غیر این صورت شستن پتو را به خشک شویی بسپارید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9HunFq0u
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه