جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

جراحی بینی بدون درد و کبودی در تهران

جراحی بینی بدون درد و کبودی در تهران

با پیشرفت در علم و تکنولوژی انتظارات افراد و بیماران نیز از پروسه های درمانی خود تغییر کرده است. با بالاتر رفتن اطلاعات علمی و روش های نوین جراحی دیگر بیماران با نتیجه زیبا گرفتن از جراحی ها راضی نمی شوند و یکی از مطالبه های دیگرشان جراحی های بدون درد و کبودی است

این درخواست به ظاهر با ماهیت عمل بینی مغایرت دارد اما غیر ممکن نیست. سالهاست جراحان با تغییر متد ها و تکنولوژی هایی که در جراحی استفاده می کنند رفته رفته به راهکار هایی برای عمل بینی بدون درد و کبودی رسیده اند.

جراحان تهرانی نیز از این قضیه مستثنی نیستند و سالهاست در حال جراحی بیماران خود با تکنیک های نوینی هستند که درد و کبودی ندارند. در همین راستا در این مقاله به انواع روش های مختلف جراحی بینی و ویژگی های هر کدام پرداخته ایم تا در انتخاب روش جراحی مناسب به شما کمک کنیم.

آیا جراحی بینی بدون درد و کبودی ممکن است؟

بله، سالهاست روش هایی برای کاهش درد و کبودی پس از جراحی بینی در حال پایه گذاری هستند که به نتایج قابل توجهی رسیده اند. پزشکان به طور حتم به روش هایی برای حذف کبودی و کاهش درد بیماران در مقایسه با روش های سنتی، رسیده اند. روش های جراحی بینی بدون درد و کبودی شامل استفاده از لیزر برای جراحی بینی و برش بافت ها برای کاهش خونریزی و کبودی، استفاده از دارو ها و مسکن ها و مراقبت های برنامه ریزی شده است. از طرفی جراحان در طی جراحی ها تمام سعی خود را می کنند تا برش های کوچکتر و تداخل کمتری با بافت ها داشته باشند از کبودی و تورم بینی پس از جراحی بکاهند. شاید برای شما سوال باشد که عمل بینی برای چه کسانی خطرناک است و چه کسانی کاندید مناسب عمل بینی هستند. در مقاله مربوطه به طور کامل در این باره صحبت کرده ایم.

عمل بینی

انواع جراحی زیبایی بینی

اگر شما هم به دنبال انجام عمل زیبایی بینی هستید، باید بدانید 3 انتخاب مشخص در پیش روی شما وجود دارد تا از بین آنها گزینه ای را که با ذوق و سلیقه شما هماهنگ تر است را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی این 3 نوع می پردازیم:

جراحی طبیعی بینی

در جراحی بینی طبیعی هدف جراحی ایجاد تغییرات طبیعی و اصلاح فرم پیشین بینی است و در آن ظاهر اصلی چهره حفظ می شود. این روش جراحی مناسب افرادی است که تغییرات کم و ملایم را می پسندند. نتیجه این جراحی بینی با ظاهری غیر عملی است که با دیگر اجزاء صورت شما هماهنگی.

جراحی نیمه فانتزی بینی

عمل بینی نیمه فانتزی ترکیبی از 2 روش بازسازی بینی طبیعی و فانتزی بینی است. در این روش با حفظ جنبه های طبیعی بینی با توجه به ذوق و خواسته شخص به آن جنبه هایی از یک بینی فانتزی اضافه می شود. نتیجه این جراحی یک بینی شخصی سازی شده است که در عین زیبایی و فانتزی بودن همچنان ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده است.

جراحی فانتزی بینی

بینی های فانتزی به نوآوری و منحصر به فرد بودن شناخته شده اند. در این روش تغییرات بسیار بیشتر بوده و به سمت خلق یک شکل جدید از بینی فرد پیش می رود. این نوع جراحی برای افرادی مناسب است که به دنبال اظهار هویت قوی هستند و ریسک تغییرات اساسی در ابعاد و شکل بینی خود را می پذیرند.

انواع روش های جراحی بینی

در کنار انواع نتیجه پایانی جراحی بینی دسته بندی دیگری وجود دارد. این دسته بندی شامل روش هایی است که جراحی اجام می شود، که شامل 2 نوع باز و بسته است. در ادامه به معرفی این 2 روش می پردازیم:

جراحی بینی باز

در جراحی باز، پزشک به ساختار های داخل بینی دسترسی خواهد داشت. این روش معمولا در مواقعی که تغییرات بیشتر و ساختاری نیاز است استفاده می شود، برای مثال برای تغییر شکل استخوان بینی یا بهبود تنفس فرد. در این روش از ناحیه میانی بینی برای باز کردن پوست و بافتهای زیرین، برش زده می شود. این روش در جراحی های بزرگتر دسترسی و دید بهتری را به پزشک می دهد.

جراحی بینی بسته

در جراحی بسته، جراح برشهای خود را از داخل بینی ایجاد می کند. این روش معمولا برای تغییرات قسمت نوک بینی که به نسبت محیط کوچکتری است استفاده می شود. از مزایای این جراحی عوارض جانبی کمتر و زمان بازیابی کوتاه تر است. از طرفی به دلیل کوچک بودن محیط جراحی مدت زمان جراحی نیز کمتر خواهد بود.

انتخاب روش مناسب جراحی بینی

نوع جراحی

مناسب برای

مدت زمان جراحی

گزینه مناسب برای

باز

تغییرات بزرگ و پیچیده

طولانی تر

تغییرات بزرگ مانند تغییر در استخوان بینی یا بهبود تنفس

بسته

تغییرات کوچکتر و جراحات ساده تر

کوتاه تر

تغییرات در نزدیکی نوک بینی

 

جراحی های بدون درد و کبودی

درد و کبودی در کدام روش از جراحی بیشتر است؟

مقدار درد و کبودی پس از جراحی بینی به عوامل متعددی بستگی دارد. با این حال احتمال تجربه درد و کبودی پس از جراحی بسته، بسیار کمتر از جراحی باز است. از آنجایی که جراحی بینی باز نیاز به برش های بزرگتر و اعمال تغییرات در محیط بزرگتری نسبت به جراحی بسته دارد. اما 3 عامل تعیین کننده دیگر نیز بر درد و کبودی صورت شما پس از جراحی تاثیر می گذارند:

  1. تکنیک های پزشک جراح: تجره و تخصص پزشک در استفاده و اعمال تکنیک های جدید می تواند در این مورد تعیین کننده باشد.
  2. ویژگی های فیزیکی فرد: باید این را در نظر داشت که ویژگی های فیزیکی هر فرد و میزان تاب آوری او در میزان کبودی و درد پس از جراحی تاثیر گذار است.
  3. مراقبت های پس از جراحی: با رعایت مراقبت های پساز جراحی مانند استفاده از یخ و دارو های مسکن و ضد التهاب تجویزی پزشک، می توانید کبودی و درد را مدیریت کنید.

چگونه درد و کبودی پس از جراحی بینی را کاهش دهیم؟

گاهی کبودی و درد پس از جراحی اجتناب نا پذیرند. اما با پیروی از دستورات پزشک می توانید از شدت درد و کبودی صورت خود پس از جراحی بکاهید. رعایت نکات زیر نیز می توانند در کاهش درد و کبودی صورت شما پس از جراحی بینی کمک کننده باشند:

  1. پیشگیری از خونریزی: با استفاده از کمپرس سرد و عدم انجام فعالیت های سخت فیزیکی مانند ورزش، می توانید از خونریزی که خود یکی از عوامل کبودی و درد در ناحیه جراحی است، جلوگیری کنید.
  2. استفاده از یخ یا کمپرس سرد: استفاده از کمپرس سرد به جز جلوگیری از خونریزی از ایجاد کبودی در اطراف بینی و چشم ها نیز جلوگیری می کند.
  3. مصرف داروهای تسکین دهنده: پس از جراحی پزشک شما دارو های مسکن و ضدالتهاب تجویز خواهد کرد که باید طبق دستورات پزشک مصرف شوند. مصرف این داروها دوران نقاهتی بدون درد و راحت را تضمین می کنند.
  4. استراحت:استراحت کافی نیز فرآیند نقاهت شما را تسریع می بخشد و درد و کبودی شما سریع تر رفع خواهد شد.
  5. تغذیه سالم:شما در دوران بازیابی خود به مصرف مواد غذایی سالم از جمله ویتامین های ویتامین C و K، که به کاهش کبودی کمک می کنند، ناز دارید.
برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yIfZZU2L
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه