جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید زمین در کردان

8 ماه پیش ( 1402/7/20 )
 

خرید زمین در کردان

خرید زمین در کردان : بیشتر خریداران و سرمایه گذاران با کمی تحقیق و مشورت کردن متوجه می شوند که خرید زمین در کردان و ساخت و ساز در آن نسبت به خرید ویلا در این منطقه زیبا مناسب تر می باشد. همانطور که میدانید منطقه کردان از دوبخش کردان شمالی و کردان جنوبی تشکیل شد که بیشتر افراد در کردان جنوبی اقدام به خرید زمین و ویلا می کنند. اگر بخواهیم خرید زمین در بهترین مناطق کردان را بررسی کنیم ، سهیلیه بیشترین فروش در بین تهراندشت و چهارباغ دارد زیرا در این منطقه چندین روستای ارزان قیمت برای خرید زمین وجود دارد که شما به راحتی و آسانی میتوانید در آنها سرمایه گذاری و شروع به ساخت و ساز کنید.

قیمت زمین در کردان

اما موضوع اصلی قیمت زمین در کردان میباشد که این روزها افزایش قیمت زیادی در این منطقه مشاهده می کنید. اگر شما میخواهید در داخل شهرک های کردان زمین خریداری کنید ، می بایست مبلغی بیشتری نسبت به خرید زمین در روستاهای کردان پرداخت کنید زیرا ، در کردان سه الی چهار شهرک محبوب و زیبا قرار دارد که قیمت های نسبتاً زیادی دارند. برای نمونه قیمت زمین در زعفرانیه کردان یا به طور خلاصه خرید یک زمین ۵۰۰ متری در زعفرانیه مبلغی حدود ۴ الی ۵ میلیارد دارد اما قیمت زمین در سهیلیه کرج و روستاهای موجود در آن بسیار ارزانتر از این شهرک ها می باشد. اگر به دنبال زمین های ارزان قیمت در مناطق کردان هستید و نمی دانید کدام روستاها ارزش قیمت و مورد بهتری برای خرید می باشند، میتوانید با مشاورین سایت ملکیاران در رابطه با آن مشورت کنید تا بهترین روستا یا منطقه را برای خرید انتخاب نمایید.

خرید زمین در کردان

فروش زمین در کردان

سایت ملکیاران یکی از بهترین و فعال ترین سایت های حال حاضر میباشد که تسلط کاملی در تمامی مناطق کردان دارد. شما میتوانید در این سایت علاوه بر مشاهده تمامی ویلا ها و زمین ها با قیمت آن ، با مشاورین این سایت تماس بگیرید و با توجه به بودجه تان خریدی بی دردسر و عالی داشته باشید.

مشاهده بیشترخرید زمین در سهیلیه

چرا در کردان زمین بخریم؟

منطقه کردان همانطور که گفته شد افزایش قیمت بسیار زیادی داشته که میتواند به شما سود بسزایی برساند. برای مشاهده قیمت های دقیق زمین در کردان از لیست فایل های موجود در ملکیاران استفاده کنید و در صورت هرگونه سؤال و بدست آوردن اطلاعات با مشاورین سایت ملکیاران تماس بگیرید.

چگونه در کردان زمین بفروشیم؟

اگر شما در کردان زمینی برای فروش دارید و تا به امروز به فروش نرسیده ، میتوانید با شماره موجود در سایت ملکیاران تماس بگیرید و مشخصات ملک را بگویید تا ادمین های سایت ملکیاران ملک شمارا فایل کنند و در سریع ترین زمان به فروش برسد.

روستای کردان منطقه ای سرسبز و خوش آب و هوا نزدیک تهران است که در آن چیزی جز باغ های زیبا و بزرگ نمی بینید. در کردان نه خبری از دود هست، نه ترافیک و نه ساختمان های بلند و پر سروصدا و نه هیچ چیز دیگری که خاطرتان را بیازارد.

در گذشته مردم کردان حاشیه نشین به حساب می آمدند، اما امروز بیشتر ویلا نشین های یک منطقه خوش آب و هوا را می بینید که برای ییلاق به این منطقه سفر می کنند. کردان البته با کارخانه های آلومینیوم سازی، کارتن سازی، ریسندگی و بافندگی و مرغداری که در حاشیه خود دارد به قطب اقتصادی غرب کرج تبدیل شده است. اما این دلیل نمی شود که روستای خوش آب و هوای کردان با باغ های زردآلو، آلبالو، گیلاس، گردو و توت خود، جای خوبی برای استراحت کردن نباشد.

تاریخچه کردان

طبق مستندات موجود از قبیل اشیاء کشف شده و نقشه های قدیمی، روستای کردان قدمتی هزار ساله دارد و پیدایش آن به پیش از قرن ششم هجری قمری می رسد. در آن زمان کردان مرکز سیاسی و نظامی کرج بوده است.

روستای کردان کجاست؟

روستای کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در فاصله ۲۵ کیلومتری کرج، ۶۵ کیلومتری شمال غرب تهران قرار دارد و فاصله آن با هشتگرد ۱۵ کیلومتر و با کوهسار ۵ کیلومتر است. همچنین، مساحت منطقه مسکونی کردان برابر با ۱۰۴ هکتار است.

قیمت زمین در کردان

کردان

در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از تهرانی ها کردان را برای زندگی انتخاب کردند و این محدوده به منطقه ای حاشیه نشین تبدیل شد. کردان به مرورزمان به یک قطب اقتصادی تبدیل شد و واحدهای آلومینیوم سازی، کارتن سازی، ریسندگی و بافندگی و مرغداری در این منطقه مشغول به فعالیت هستند. همین مسئله باعث شد تا اهالی ساکن کردان و توابع در این کارخانه ها مشغول به کار شوند و کردان امروز به قطب اقتصادی کرج تبدیل شود. جمعیت کردان بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۴۵۰۰ نفر است.

قیمت زمین ها و باغ های کردان در سال های اخیر با افزایش چشمگیری روبه رو بود و امروز کردان به منطقه ای لوکس تبدیل شده که ویلاهای گران قیمت زیادی در آن ساخته شده اند.

روستای کردان زمین های حاصلخیزی هم دارد و باغ های زردآلو، آلبالو، گیلاس، گردو وتوت در این منطقه پیدا می شود. یکی از دلایل اصلی سرسبزی و حاصلخیزی زمین های کردان رودخانه ارتفاعات کهار است. رودخانه کردان از شمال شرق این روستا به سمت جنوب غربی جاری می شود و زمین های کردان را سیراب می کند. این رودخانه از شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد عبور کرده و در اطراف روستای نجم آباد وارد رودخانه شور می شود.

مشاهده بیشترخرید زمین در تهراندشت

مسیر دسترسی به روستای کردان

از تهران یا هر کجای دیگر ایران که روزگار می گذارنید، خود را به کرج رسانده و از آنجا مسیر آزادراه را به سمت قزوین پی بگیرید. با طی کمتر از بیست کیلومتر به تابلو خروجی روستای کردان بر می خورید. از خروجی وارد جاده ی روستای کردان شده و با طی تنها چند کیلومتر خود را در قلب این روستا ببینید.

فرهنگ و آداب و رسوم روستای کردان

شهرستان ساوجبلاغ یکی از شهرستان های استان البرز است. این شهرستان و روستاهای اطراف آن از جمله روستای کردان دارای آداب و رسوم هفت هزارساله ای هستند. آیین ها و مراسم هایی که در این روستا برگزار می شود تقریباً در بین کلیه اقوام ایرانی مشابه است؛ اما برخی موارد فقط به خود روستای کردان اختصاص دارد. از جمله می توان به مراسم نوروز اشاره کرد. این عید که از بزرگ ترین اعیاد ایرانیان است از دوره ایران باستان به جا مانده و در تمام دنیا، در یک زمان و تقریبا به طور یکسان اجرا می شود. در روستای کردان نیز مردم این روستا با رسوم خاصی به استقبال بهار می روند. مراسم نوروز خوانی یکی از رسم های زیبای ایام نوروز در این روستا است. در این مراسم چندنفر با ساز در کوی و برزن روستای کردان با گویش های مختلف محلی به خواندن شعر پرداخته و آمدن بهار را نوید می دهند. از دیگر مراسم هایی که در روستای کردان از دیرباز بین اهالی رایج است مراسم تخم مرغ شکنی است. در این مراسم اهالی روستا تخم مرغ ها را همراه با پوست پیاز می پزند تا تخم مرغ ها رنگ بگیرند و سپس آن ها را به رسم عیدی در نوروز و چهارشنبه سوری به کودکان هدیه می دهند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ctccs0jD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه