سه شنبه, ۱۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 9 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت اونس طلا افزایش یافت

8 ماه پیش ( 1402/7/20 )
 

قیمت طلا امروز، پنجشنبه به بالاترین حد دو هفته اخیر رسید زیرا بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا به دلیل رویکرد محتاطانه فدرال رزرو در مورد نرخ بهره کاهش یافت، در حالی که سرمایه گذاران منتظر گزارش تورم کلیدی برای شفافیت بیشتر در مسیر سیاست های آینده بودند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۸ و ۱۸ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۳.۲ درصد افزایش به ۱۸۷۷ دلار و ۲۰ سنت رسید که بالاترین سطح از ۲۹ سپتامبر بود و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۱۷ درصد افزایش به ۱۸۷۸ دلار و ۲۰ سنت رسید.

قیمت اونس طلا افزایش یافت

شاخص دلار و بازدهی خزانه داری آمریکا نزدیک به پایین ترین حد دو هفته ای بود که طلای بدون بهره را جذاب تر کرد.

صورت جلسه نشست سپتامبر فدرال رزرو نشان داد که عدم اطمینان فزاینده در مورد مسیر اقتصاد ایالات متحده، سیاست گذاران را در ماه گذشته به سمت موضع محتاطانه سوق داد.

برایان لان، مدیر عامل GoldSilver Central سنگاپور گفت: ما تقریباً در پایان افزایش نرخ بهره هستیم و احتمالاً آخرین مورد از ۲۵ واحد است که تأثیر قابل توجهی بر بازار نخواهد داشت زیرا تا حد زیادی انتظار می رود اما یک چیز مطمئن این است که مردم انتظار دارند که نرخ بهره همچنان بالا بماند، بنابراین قیمت فلزات گرانبها پایین خواهد ماند.

نرخ های بهره بالا، هزینه فرصت نگهداری شمش های بدون بازده را افزایش می دهد که همچنان بیش از ۹ درصد از رکوردهای نزدیک به رکورد در ماه مه کاهش یافته است. سرمایه گذاران همچنان احتمال افزایش نرخ بهره را در نشست دسامبر فدرال رزرو ۲۶ درصد می دانند.

طبق گزارش رویترز، قیمت های تولیدکننده ایالات متحده در ماه سپتامبر بیش از حد انتظار افزایش یافته است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۲.۰۹ دلار رسید، پلاتین ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۸۸۹ دلار و ۷۰ سنت رسید و پالادیوم با ۰.۷ درصد افزایش به ۱۱۷۴ دلار و ۸۰ سنت رسید.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5ilICDKu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه