جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بر کسی پوشیده نیست که خرید محصولات زناشویی برای بسیاری از مردم کشورمان یک چالش است. از آنجایی که این کالاها برای سلامتی و بهداشت جنسی بسیار مهم هستند، طبیعتا تهیه آنها نه تنها مهم است، بلکه نباید سخت باشد. جدای از کمکی که این محصولات در بهبود روابط زن و شوهر موثر هستند، باید به حل و کاهش مشکلات زناشویی از طریق آنها نیز فکر کنید. با تمام این تفاصیل به نظر می رسد که فرآیند خرید باید تا حد امکان آسان شود، اما در حال حاضر این واقعیت حاکم بر جامعه ایران نیست. در این مقاله به بررسی علل این مشکلات می پردازیم و بررسی می کنیم که مهمترین چالش ها در خرید محصولات زناشویی چیست ؟ و چگونه باید بر این مشکلات غلبه کرد. با ما همراه باشید.

خرید محصولات زناشویی

واضح است که تهیه کالاهایی مانند لوازم جنسی برای عموم مردم ایران سخت است. چه از نظر فردی و چه از نظر اجتماعی مشکلات زیادی ایجاد می کند، مشکل این است که ریشه آن را باید در فرهنگ، تربیت فردی و فرهنگ اجتماعی جستجو کرد. این مشکل به راحتی می تواند موضوع بررسی ادبیات باشد، بنابراین پرداختن مختصر به آن حق مطلب ادا نمی شود. اما از آنجایی که شرح دقیق مشکلات مربوط به این حوزه در دسترس مخاطبان ما نیست، به طور خلاصه به دلایل اصلی می پردازیم. دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد، اما شاید مهمترین چالش ها در خرید محصولات زناشویی موارد زیر باشد:

  • نبود بازار مرکزی
  • عدم توجه مسئولین مربوطه
  • و مهم ترین دلیل تابوی خرید محصولات زناشویی(جنسی)

در ادامه هر یک از این موارد را با هم بررسی می کنیم.

تابوی خرید محصولات جنسی

مصداق بارز تابو این تصور است که برخی از کلمات و کلماتی که عموماً جامعه از استفاده از آنها در فضای رسمی یا عمومی خوششان نمی آید. از این توضیحات به خوبی متوجه می شوید که خرید لوازم جنسی و زناشویی نیز برای بسیاری از ایرانی ها بد شده است. منشأ این تابو روشن است.

مدت ها بود که افکار عمومی در مورد عرضه محصولاتی مانند خرید کاندوم بسیار منفی بود، زیرا پیشگیری از بارداری غیرقانونی تلقی می شد و به طور کلی برای تشکل های مذهبی و فرهنگ ایرانی غیرقابل تحمل است. چنین مشکلی با گذشت زمان از بین رفته است و اثرات مثبت این محصولات در کاهش شیوع بیماری های مقاربتی، حل مشکلات زناشویی، بهبود روابط زناشویی و کمک به تحکیم روابط خانوادگی نشان داده شده است.

با این حال، تفکر منفی نسبت به آنها به عنوان فرآیند تفکر غالب شناخته می شود. این تابو به قدری ریشه در تفکر ما دارد که وقتی افراد متاهل می خواهند آنها را برای یک رابطه مناسب و عادی با همسرشان بخرند، گاهی احساس شرمندگی و خجالت می کنند.

اینکه در داروخانه ها (به عنوان مرکز تهیه چنین محصولاتی) گاهی افراد مشتاق نام بردن از محصولاتی مانند کاندوم و اسپری تاخیری نمی باشند، به خوبی نشان می دهد که فرهنگ ایرانی تا چه حد با این کلمه مشکل دارد. همانطور که گفتیم این اشتباه است، زیرا این وسایل در حال حاضر مزایای زیادی دارد که مورد قبول است.

خرید کاندوم

نبود بازار مرکزی در فروش محصولات زناشویی

نبود فروشگاه مرکزی برای این محصولات مشکلی است که مشکلات زیادی را به دنبال دارد. شاید بارزترین این مشکلات، ازدیاد محصولات تقلبی باشد. از آنجایی که این محصولات حاوی مواد شیمیایی مانند لیدوکائین، بنزوکائین و غیره هستند، ترکیب آنها باید صحیح و کامل باشد و هرگونه اشتباه یا استفاده گاه و بیگاه از مواد ممکن است آسیب جبران ناپذیری برای زوجین داشته باشد. از طرفی به این نکته توجه کنید که در روابط زناشویی این ترکیبات مستقیماً با نقاط حساس بدن و در نتیجه سلامتی ارتباط دارند.

عدم توجه مسئولان به فروش محصولات جنسی

همانطور که قبلاً گفتیم، محصولات جنسی و زناشویی به دلیل تأثیر زیادی که بر سلامت و بهداشت جامعه می گذارد، نباید نادیده گرفت. اما اندیشه ای که در جامعه و در سطح مدیران به آنها بد نگاه می کند، سعی می کند از همکاری دوری کنند و روند واردات و تولید، توزیع و خرید و فروش این محصولات را کنترل کنند.

ضمناً این موضوع در این سطح مطرح خواهد شد، زیرا هم تمایل به استفاده از آنها در بین نسل جدید رو به افزایش است و هم مشخص است که توجه به آنها برای کل جامعه مفید خواهد بود. و این توجه می تواند مهمترین چالش ها در خرید محصولات زناشویی را کاهش دهد.

با این حال، بازار محصولات زناشویی به طوری به حال خود رها شده است. به جز فروشگاه های اینترنتی که زیر ذره بین برخی نهادهای نظارتی قرار دارند و مدیران آن ها که به نام اعتماد خود سعی در ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت دارند، نمی توان انتظار داشت که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در داروخانه ها پیدا کنید. این مشکل چیزی نیست که جامعه بتواند آن را حل کند، بنابراین اگرچه تأثیر آن غیرقابل انکار است، اما نیازی به تمرکز بیش از حد روی آن نیست.

تاثیر فروشگاه های آنلاین

به دلیل نظارتی که بر فروشگاه های اینترنتی وجود دارد و حساسیت زیاد مسئولان به این فروشگاه ها در نتیجه مشتریان، می توانند به آنها بیشتر از فروشندگان بازار اعتماد کنند. با این حال، بیشتر این کسب و کارهای مجازی کوچک و در حال رشد هستند، بنابراین نیاز به بازخورد خوب و مشتریان دائمی دارند، یا بزرگ و محبوب هستند، معمولاً محصولات بدی را ارائه می دهند و محصولات جعلی می توانند به شهرت آن ها لطمه بزنند.

هنگام کار در داروخانه ها و سوپرمارکت ها کمتر شاهد این نوع خطرات خواهید بود، بنابراین قابلیت اطمینان و کیفیت محصولات آنها نیز کمتر است. بنابراین، اگر قصد خرید چنین محصولاتی را دارید، انتخاب منطقی این است که از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنید.

مراقب باشید و حتما تأییدیه فروشگاه را بررسی کنید و به اطلاعات مربوط به آنها اعتماد نکنید. یکی از مهم ترین مواردی که می توانید در این زمینه بررسی کنید، نماد الکترونیکی یا علامت inamad است که قوانینی را که آنها اتخاذ کرده اند توضیح می دهد و نشان می دهد که اگر شکایتی از شرکت داشته باشید، حق پاسخگویی وجود دارد. نظرات کاربران، توضیحات دقیق محصول و بازخورد فروشندگان می تواند گزینه خوبی برای بررسی قابلیت اطمینان سایت مورد نظر شما باشد. تا زمانی که این موارد را در نظر داشته باشید، تجربه خرید رضایت بخشی و مثبتی خواهید داشت.

سخن پایانی در مورد مهمترین چالش ها در خرید محصولات زناشویی

شاید مهم ترین توصیه ای که می توانیم به شما بکنیم این باشد که از خدمات یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید، فروشگاهی خوب و جایی که می توانید برای محافظت از پرداخت و شهرت شرکت بیش از سایر منابع اعتماد کنید. توجه داشته باشید که این گفته ها هیچ تضمینی ندارد و همیشه باید مراقب خرید محصولات جنسی باشید اما از این طریق می توانید اضطراب و ریسک خرید خود را کاهش دهید و بهترین محصول را دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی حس خوب با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و رضایت بالای مشتریان می تواند این اطمینان را به شما بدهد تا محصولی با کیفیت و اصل را بخرید و از خرید محصولات زناشویی رضایت کامل را داشته باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LIDKkywD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه