شرکت نرم افزاری سپیدز، که از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرده، به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده نرم افزار حسابداری رستوران شناخته می شود. هدف این شرکت ارائه راهکارهای جامع و نوآورانه در مدیریت رستوران ها و کافی شاپ هاست. این شرکت مجموعه ای از نرم افزارها را با توجه به نیازهای بازار در سه نسخه ساده، متوسط و پیشرفته تولید کرده است. هر نسخه دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی است و کاربران بدون نیاز به دانش پیشین می توانند از آن به سادگی استفاده کنند.
این نرم افزارها نقش مهمی در مدیریت فروش، کنترل و مدیریت انبار و انجام امور حسابداری رستوران ها ایفا می کنند و قادر هستند کلیه نیازهای رستوران ها، فست فود ها و کافی شاپ ها را برآورده سازند. علاوه بر این با استفاده از این نرم افزارها مدیران رستوران ها مزایای زیادی دریافت خواهد کرد که این مزایا شامل موارد زیر می شوند:
یکی از بزرگ ترین مزیت های نرم افزار حسابداری رستوران تولیدشده در این مجموعه، بخش ارائه گزارشات جامع و تصمیم ساز آن است. در این نرم افزار مدیران رستوران ها و کافی شاپ ها می توانند بیش از 70 نوع گزارش دریافت کنند.
در واقع در پایان هر روز و هر فعالیت، مدیران رستوران ها با استفاده از گزارشات متنوع این نرم افزار فرصت مقایسه اعداد و ارقام مختلف و تحلیل داده ها در مقیاس های متنوعی را به دست می آورند. آن ها براساس این گزارشات تصمیم های سریع و کاربردی در رابطه با کار خود می گیرند.
برنامه حسابداری رستوران به گونه ای طراحی شده است که نیاز جمع کثیری از رستوران ها و کافی شاپ ها را برآورده می کند. قابلیت های منحصربه فرد این نرم افزار به افراد کمک می کند تا امور حسابداری خود را بسیار سریع و به راحتی انجام دهند. صندوق داران بیشترین استفاده را از قسمت های مهم این نرم افزار دارند.
نرم افزار تولیدشده در مجموعه سپیدز برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه در این حوزه، پس از گذشت یک مدت و با افزایش داده های آن، در عملکرد خود اختلالی نمی یابند. در واقع به دلیل عملکرد سریع و دقیق این نرم افزار در بازه زمانی طولانی مدت می توان آن را به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری رستوران معرفی کرد.
این مجموعه با بیش از 20 سال سابقه در تولید نرم افزار حسابداری کافه و رستوران راه کارهای جامع و نوینی در رابطه با مدیریت این کسب وکارها ارائه می دهد. درحال حاضر بیش از 20 هزار رستوران، کافی شاپ و مجموعه های غذایی، از نسخه های نرم افزار تولیدشده در این مجموعه بهره ببرند.
این نسخه از نرم افزار برای رستوران ها و کافی شاپ های کوچک مناسب است. افرادی که نسخه ساده این نرم افزار را برای کسب وکار خود برمی گزینند، با حداقل تجهیزات سخت افزاری ازجمله یک سیستم کامپیوتری ساده و یک چاپگر عملیات فروش و مدیریت صندوق خود را مکانیزه خواهند کرد.
ازطرفی راه اندازی و استفاده از این نرم افزار هزینه کمی برای مدیران فست فود ها دارد. قابلیت های نسخه ساده نرم افزار حسابداری فست فود شامل موارد زیر می شود:
این نسخه از نرم افزار رستورانی به عنوان یک بسته کامل مدیریت فروش درنظر گرفته می شود و برای رستوران ها و کافی شاپ های بزرگ و متوسط مناسب است. در این نسخه از نرم افزار حسابداری رستوران علاوه بر قابلیت های نسخه ساده، قابلیت های متنوع دیگری وجود دارد که رستوران ها و کافی شاپ های متوسط و بزرگ را به راحتی قادر به مدیریت فروش، انجام امور حسابداری و مدیریت هزینه ها می کند.
قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:
نسخه پیشرفته از نرم افزار حسابداری رستوران یک بسته کامل در مدیریت فروش و مدیریت انبارداری رستوران ها و کافی شاپ ها به شمار می رود. این نسخه بیشتر در رستوران ها یا مجموعه های بزرگ کاربرد دارد که کنترل موجودی انبارها برای آن ها امری ضروری و حیاتی است.
در واقع نسخه پیشرفته این نرم افزار نیازهای رستوران های بزرگ را به راحتی برآورده می کند. قابلیت های این نسخه نیز شامل موارد زیر می شوند:
این مجموعه با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید نرم افزار حسابداری رستوران، نسخه هایی طراحی و تولید می کند که برای کاربران بسیار ساده و قابل فهم هستند و نیاز به دانش پیچیده ای ندارند. در حال حاضر بیش از 70 درصد از رستوران ها، کافی شاپ ها و مجموعه های غذایی در سراسر کشور از این نرم افزار حسابداری متنوع استفاده می کنند. در تهران، بیش از 80 درصد از رستوران ها از این نرم افزار استفاده می کنند. این نرم افزار به راحتی تمامی امور حسابداری، مدیریت فروش رستوران و انبار را انجام می دهد. طراحان مجموعه سپیدز با تلاش فراوان نیازهای مدیران رستوران ها را شناسایی کرده و نرم افزار حسابداری مناسبی را برای بهترین مدیریت رستوران ها ارائه می دهند. این نسخه های نرم افزار به مدیران کمک می کنند تا فروش و انبار مربوط به رستوران خود را به راحتی مدیریت و کنترل کنند.
مجموعه سپیدز بیش از 20 سال در زمینه طراحی و تولید بهترین برنامه حسابداری رستوران فعالیت دارد. این مجموعه با شناسایی نیازهای مدیران رستوران ها، موفق شده است نسخه هایی از نرم افزار مالی طراحی کند که از قابلیت های زیادی برخوردار هستند. در واقع این نرم افزار در 3 نسخه ساده، متوسط و پیشرفته تولید می شود. افراد می توانند از نسخه ساده در رستوران های کوچک، از نسخه متوسط در رستوران ها متوسط و بزرگ و از نسخه های پیشرفته در رستوران هایی که کنترل انبار ضرورت دارد، استفاده کنند. همچنین شرکت سپیدز جهت تکمیل بسته های پیشنهادی خود به مدیران رستوران، فست فود و کافی شاپ، محصول باشگاه مشتریان رستوران، نظرسنجی آنلاین، رزرو هوشمند، اینترنت هوشمند، حسابداری پیشرفته و منوی دیجیتال را به رستوران داران ارائه می دهد.