جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بعد از جراحی بینی چقدر عوض می شوم ؟ آیا بعد از جراحی ، چهره ام جذاب تر می شود ؟ آیا تغییر چهره ام از زمین تا آسمان خواهد بود؟ این سوالات و جملاتی از این دست ، گپ و گفت هایی هستند که قبل از این پروسیجر زیبایی ، با خودمان داریم و هر چه به تاریخ جراحی نزدیک تر می شویم ، داغ تر می شوند. مقوله تغییرات بعد از جراحی بینی را می توان یک دغدغه عمومی بین تمام داوطلبین این فرایند زیبایی دانست.

تغییرات فوق العاده ای که بعد از عمل بینی مشاهده می کنید

آیا رینوپلاستی باعث تغییر حالت چشم ها می شود؟

در برخی داوطلبین ، تیغه بینی پهن است. این پهن بودن تیغه بینی اغلب باعث می شود که چشم ها نزدیک به هم دیده شوند. زمانی که این داوطلبین ، تحت عمل زیبایی بینی قرار می گیرند ، جراح برای شکل دهی به بینی ، تیغه آن را اندکی باریک می کند به این ترتیب ، فاصله چشم ها اندکی زیادتر می شود و این تغییر فاصله بین چشم ها ممکن است باعث شود که احساس کنیم حالت چشم ها ، تغییر کرده است.

برخی بیماران نیز فاقد تیغه بینی هستند. در این شرایط ، جراح به بازسازی تیغه بینی اقدام می کند و به این ترتیب ، فاصله چشم ها ، در مقایسه با حالت قبل از عمل ، کمتر می شود. واقعیت این است که هیچ تغییری در فاصله چشم ها ایجاد نمی شود ولی این دستکاری و در واقع ترمیم تیغه بینی و ایجاد یک شکل استاندارد در آن باعث می شود که حس کنیم ، حالت چشم ها بهتر شده است. نتیجه نهایی همه این تغییرات این است که بیمار ، چهره ای با جذابیت بیشتر به دست خواهد آورد. به همین دلیل است که گفته می شود در عمل بینی تنها خود بینی مورد تمرکز قرار نمی گیرد بلکه جذابیت کل چهره افزایش می یابد.

تاثیر عمل بینی روی برجستگی گونه ها

برجسته بودن گونه ها یکی از ویژگی هایی است که باعث زیباتر شدن چهره می شود و حتی برخی برای داشتن گونه های برجسته ، به دنبال پروسیجر هایی از قبیل پروتز گونه ، تزریق چربی به گونه و سایر پروسیجرهای زیبایی در این بخش از صورت می روند. حقیقت این است که جراحی بینی به خودی خود تغییری در برجستگی گونه ها ایجاد نمی کند ولی گاهی فرد ، دارای گونه های طبیعی برجسته ای است ولی زشتی بینی باعث می شود که زیبایی گونه ها اصلاً دیده نشود. زمانی که فرد به انجام عمل به دست یک جراح بینی ماهر و با تجربه اقدام می کند و نتیجه ای موفقیت امیز را به دست می آورد ، هارمونی در چهره ارتقا می یابد و برجستگی گونه ها بیشتر به چشم می آیند و به این ترتیب احساس می کنیم گونه های فرد ، برجسته و زیباتر شده است.

اثر عمل بینی روی طرح لبخند

در برخی افراد ، نوک بینی به شدت افتاده و رو به پایین است. این حالت ، باعث می شود که زیبایی لب ها دیده نشود و زشتی بینی ، غالب باشد. زمانی که فرد دارای این شکل از بینی ، تحت جراحی قرار می گیرد و نوک بینی او بالا کشیده شده و در موقعیت مطلوبی قرار داده می شود ، طبیعتاً لب ها ، بهتر می توانند زیبایی خود را به نمایش بگذارند و در نتیجه ، لبخند ، زیباتر دیده می شود. پس می توان گفت که عمل بینی ، به طور غیر مستقیم ، بر روی زیبایی لبخند نیز تاثیر گذار است.

نقش جراح بینی در تغییرات بعد از عمل

مواردی که در بالا اشاره شد تنها بخشی از تغییرات مثبتی هستند که به واسطه عمل بینی در چهره ایجاد می شوند. بهترین جراح بینی در زمان انجام معاینات و ارزیابی ها روی بینی ، سایر بخش های صورت را نیز با دقت مورد بررسی قرار می دهد تا نهایتاً به هارمونی مورد هدف در کل چهره دست پیدا کند. هارمونی یعنی یگانگی بین اجزا و نهایتاً تشکیل یک واحد کل.

این همان هدفی است که دکتر صابری ، جراح بینی ماهر و با تجربه ، در پروسیجر جراحی دنبال می کند. او تنها روی تغییر و زیبا نمودن خود بینی متمرکز نمی شود بلکه تغییرات را به گونه ای در این اندام ایجاد می کند که کل صورت ، بعنوان یک عضو واحد ، جذاب دیده شود. انتخاب یک جراح ماهر و با تجربه ، در واقع کلید و راز دستیابی به یک نتیجه فوق العاده و بی نظیر است. ضروری است که داوطلبین این فرایند زیبایی ، نهایت دقت خود را در این فاز به کار گیرند تا دستیابی به نتیجه دلخواه و ایده آل برای آنها تضمین شود.

اهمیت نسبت طلایی در تغییرات بعد از عمل بینی

وقتی به یک چهره نگاه می کنیم و در وصف آن از کلمه جذاب یا زیبا استفاده می کنیم ، علت اصلی این زیبایی و جذابیت ، وجود هارمونی و هماهنگی بین اجزای آن است. این هارمونی و هماهنگی شامل فواصل استاندارد عمودی و افقی و تقارن بین دو طرف صورت است. وجود قوز ، انحراف ، غیر قرینه بودن و ضعف های دیگر اثرات منفی روی چهره می گذارد و جلوه چهره را کم می کند. کلیٌت دنبال شده در رینوپلاستی این است که چهره به این نسبت طلایی نزدیک شود. به همین دلیل است که وقتی راینوپلاستی به دست یک جراح ماهر و با تجربه سپرده می شود ، نتیجه نهایی آن ، افزایش میزان جذابیت چهره است.

آیا تغییرات بعد از عمل رینوپلاستی تنها به زیبایی های ظاهری محدود می شود؟

زمانی که مدتی از جراحی شدن بینی به دست جراحان به نام و ماهر می گذرد ، این بیماران ، علاوه بر رضایت از شکل ظاهری بینی شان ، از عملکرد این اندام یعنی تنفس از راه بینی نیز ابراز رضایت می کنند. علت چنین ابراز رضایتی این است که جراح در زمان دستکاری چارچوب داخلی بینی ، وضعیت استخوان ها و غضروف ها را به گونه ای تنظیم کرده که مسیر استانداردی برای جریان و عبور و مرور هوا در مجاری بینی شکل گرفته است. یک نتیجه عمل بینی زمانی موفقیت آمیز تلقی می شود که علاوه بر خلق ظاهری زیبا ، کیفیت فانکشنال این اندام را نیز بهبود دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PIamZZXc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه