جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای امروزی که بهبود کیفیت زندگی و حفظ سلامتی برای افراد بسیار اهمیت دارد، استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی به عنوان یک راهکار عملی و موثر برای بهبود کیفیت آب مصرفی در خانه ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است. اما یکی از عواملی که ممکن است افراد از خرید و استفاده از این دستگاه ها منصرف شوند، قیمت آنها است.

در این مطلب قصد داریم با معرفی و بررسی دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی، به مروری بر قیمت و عوامل مؤثر در آن پرداخته و به افراد کمک کنیم تا تصمیم به خرید این دستگاه را با اطمینان و آگاهی بهتری به عمل آورند.

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی، با استفاده از فناوری های پیشرفته و جدید، آب شهری و یا آبی که از چاه ها و منابع طبیعی استخراج می شود را تصفیه کرده و آلودگی ها و آلاینده های موجود در آب را به طور کامل از بین می برد. این دستگاه ها قادرند به طور مؤثری مواد آلی، مواد شیمیایی، باکتری ها، ویروس ها و حتی مواد شیمیایی محصولات ضدعفونی کننده را از آب حذف کنند.

دو چیز که بسیار مهم هستند، کارایی و قیمت است. در سال های اخیر، قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی به صورت چشمگیری کاهش یافته است و این امر به عنوان یکی از دلایلی که افراد را به سمت استفاده از این دستگاه ها سوق می دهد، مطرح می شود. علاوه بر این، نصب و استفاده از این دستگاه ها بسیار ساده بوده و نیاز به مصرف برق و یا هزینه های تعمیر و نگهداری کمی دارند.

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مینروا

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه با کاهش کیفیت آب های شهری و افزایش آلودگی ها، استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی به یکی از اولویت های اساسی خانوارها تبدیل شده است. اما با وجود تعداد زیادی برند و مدل های مختلف در بازار، انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب می تواند یک چالش بزرگ باشد. 

در ادامه به بررسی بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی می پردازیم و سه برند برتر را به عنوان گزینه های مناسب بررسی می کنیم. برند مینروا، برند سافت واتر و برند سی سی کا، هر کدام از این برندها برای استفاده در منازل و محل کار، کارآمدی و کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهند و به عنوان بهترین ها در زمینه تصفیه آب شناخته شده اند. 

برند مینروا با استفاده از تکنولوژی مدرن و قابلیت هایی نظیر تصفیه کلیه آلودگی های آب از جمله باکتری ها و ویروس ها، فلوراید، سدیم و ساختار آب را بهبود می بخشد. برند سافت واتر با طراحی کاملاً کاربردی و به روز، قابلیت تصفیه حرفه ای آب را با حفظ عناصر معدنی مهم تضمین می کند. همچنین، برند سی سی کا با بهره گیری از فیلترهای با کیفیت بالا و پوشش جوانه زنی میکروبی، آب را به طور کامل از آلودگی ها پاکسازی می کند. 

بنابراین، اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه آب خانگی هستید که علاوه بر بهره گیری از طراحی بدون عیب، بتواند بالاترین سطح تصفیه آب را فراهم کند و امکان مصرف آبی کیفی و سالم را به شما بدهد، برندهای مینروا، سافت واتر و سی سی کا را در نظر بگیرید.

برند تصفیه آب مینروا

دستگاه های تصفیه آب Minerva تنها توسط نمایندگی انحصاری آن به فروش رسیده و علاوه بر دارا بودن گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، دارای گارانتی قیمت نیز بوده و در سراسر ایران با یک قیمت به فروش میرسند. برند مینروا یک دستگاه تصفیه آب درجه یک اصل تایوان با قطعات اورجینال و دارای نماد اصالت محصول است که مشتری به راحتی مدلهای اصلی را از تقلبی تشخیص میدهد.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا علی رغم کیفیت بسیار مناسب برای استفاده زیرسینکی کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و سیستم تصفیه ی آب آشامیدنی انواع آب تصفیه کن مینروا، سیستم اسمز معکوس بوده که بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا میباشد.

مارک مینروا، بدون شک از برندهای معتبر تصفیه آب در ایران بوده که در مدل های زیر عرضه و به فروش میرسد :

  • آب تصفیه کن مینروا هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • آب تصفیه کن مینروا هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مدل Minerva RO7_ALKALINE
  • تصفیه آب خانگی مینروا شش مرحله ای معدنی ساز مدل Minerva RO6_50G
  • تصفیه کننده آب مینروا هشت مرحله ای یو وی دار فرابنفش مدل Minerva RO8_UV

همچنین انواع مدل های مینروا طبق استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی بین المللی آب آشامیدنی WATER QUALITY به حذف املاح مضر میپردازند که به هیچ عنوان برای بدن انسان مضر نبوده و کاملا مفید است و باعث افزایش سطح سیستم ایمنی خواهند شد.

دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

برند تصفیه آب سافت واتر

از دیگر برندهای پرفروش بازار ایران آب تصفیه کن سافت واتر Soft Water میباشد که برخی مدل های آن مونتاژ ایران قطعات چینی و برخی مدل های دیگر نیز مونتاژ ایران قطعات تایوانی میباشند. سافت واتر از مدل های اسمز معکوس 6 مرحله ای تا 8 مرحله ای زیر سینکی و کیسی بهره میگیرد. همچنین مدل های بدون پمپ و مخزن الترافیلتراسیون UF نیز از سه مرحله ای پنج مرحله ای تا هشت مرحله ای از انواع برند سافت واتر عرضه میگردند که دستگاه های ارزان قیمت میباشند و اگر چه توانایی کاهش سختی آب را ندارند اما میتوانند تا حدودی املاح مضر را کاهش دهند.

برند تصفیه آب CCK

سی سی کا نیز از دیگر برندهای مطرح و خوب بازار ایران میباشد که مدل های پمپ و مخزن دار زیر سینکی آن پرفروش ترین مدل های برند cck محسوب میگردند. انواع این دستگاه ها از 5 مرحله ای QM-86، شش مرحله ای ro6، هفت مرحله ای ro7 قلیایی و هشت مرحله ای ro8_orp میباشند. دستگاه های تصفیه آب سی سی کا سابقه فعالیت بسیار زیادی در بازار ایران دارند و هم مدل های تایوانی اصل آن و هم مدل های مونتاژ ایران قطعات چینی از این برند در بازار موجود است. برای خرید آب تصفیه کن سی سی کا حتما این نکته را در نظر بگیرید که از شرکت های معتبر اقدام به خرید نمایید زیرا برند cck نماد اصالتی جهت تشخیص مدلهای اصلی از تقلبی ندارد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

از نکات مهم در خرید دستگاه آب تصفیه کن میتوان به دارا بودن استاندارد های جهانی بهداشت NSF و WATER QUALITY اشاره نمود. طبق استاندارد جهانی بهداشت سختی آب آشامیدنی مناسب سلامت بدن انسان میبایست عددی بین 30 الی 90 باشد و بیشتر از آن میتواند به سلامت بدن آسیب وارد نماید. به همین جهت حتما این نکات را توجه کنید که هر دستگاهی خریداری میکنید توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی را به خوبی داشته باشد. سیستم های الترافیلتراسیون به جهت نداشتن فیلتر ممبران توانایی انجام این عملکرد را به درستی نداشته و تنها سیستم های اسمز معکوس برند مینروا تایوان میتوانند سختی آب آشامیدنی را کاهش دهند که کارشناسان فنی شرکت نیز پس از نصب دستگاه با دستگاه سختی سنج آب آشامیدنی تصفیه شده را بررسی نموده و به شما عزیزان سختی زیر 100 تحویل خواهند داد.

خرید تصفیه آب خانگی اصل تایوان

خرید تصفیه آب خانگی اصل تایوان

شرکت تصفیه آب تصفیه آسا عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران یک مرکز فروش معتبر بوده و به صورت تخصصی فقط به ارائه خدمات در زمینه تصفیه آب خانگی میپردازد. تصفیه آسا نمایندگی انحصاری محصولات مینروا Minerva که پرفروش ترین دستگاه بازار ایران است میباشد و محصولات این کمپانی تنها توسط سایت تصفیه آسا عرضه میگردند.

تصفیه آسا در سایت خود خدمات ارزنده ای ارائه مینماید. شما میتوانید لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی که در بازار ایران توسط شرکت های مختلف عرضه میگردند را در تصفیه آسا مشاهده نمایید. ضمن این که سرویس دستگاه های آب تصفیه کن و تعویض فیلتر تصفیه آب نیز از دیگر خدمات این شرکت میباشد که با فیلترهای با کیفیت و در محل شما انجام خواهد شد. پیشنهاد میکنیم برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه های تصفیه کننده تصفیه آسا با کارشناسان فروش شرکت شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0gQksE06
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه