جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خطر آسیب دیدن لوازم مختلف در طول فرایند اسباب کشی همیشه وجود دارد؛ و محصولات زیادی در طول روز با اتفاقات ناگواری در طول فرآیند حمل و نقل مواجه می شوند. این اتفاقات باعث می شود که محصولات ارسالی توسط مشتریان دستخوش تغییرات ریز و درشت شده و سلامتی خودشان را از دست بدهند.

مواردی مانند جا به جایی بسته ها در حین حمل و نقل، برخورد ماشین ها با دست اندازها، سقوط بسته ها به طور تصادفی و... همه از عوامل شایع شکستگی و آسیب دیدگی وسایل در حین اسباب کشی و حمل و نقل هستند. برای پیشگیری از بروز این مشکلات، باید لوازم اسباب کشی کاربردی و مهم را آماده کنید.

در این مطلب، آسان پک مواردی که می تواند برای اسباب کشی ایمن کمکتان کند را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده است.

لیست کاربردی ترین لوازم اسباب کشی

معرفی لوازم کاربردی اسباب کشی

هر فردی برای اسباب کشی و جابجایی وسایل لیست و دستورالعمل خاص خودش را دارد. با این وجود، همه کسانی که قصد جابجایی یا ارسال محصولی را دارند باید یک سری از لوازم اسباب کشی ضروری را حتماً تهیه کنند. در ادامه این اقلام را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده ایم.

1) کارتن های مخصوص اسباب کشی

اولین گزینه ای که برای یک اسباب کشی ایمن باید در نظر داشته باشید، خرید کارتن های اسباب کشی مناسب است. این کارتن ها معمولاً به صورت سه لایه و پنج لایه و در ابعاد مختلف تولید می شوند.

با توجه به ابعاد و وزن وسایلتان می توانید کارتن های بسته بندی آماده را سفارش داده و اسباب کشی را با اطمینان خاطر انجام دهید. چون این کارتن ها استحکام و مقاومت بالایی دارند و در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دچار خرابی، پارگی و... نمی شوند.

سفارش کارتن با ابعاد مناسب در هزینه های اسباب کشی نیز صرفه جویی می کند. همچنین با توجه به اینکه کارتن بیش از حد بزرگ موجب جابجایی وسایل در بسته بندی شده و کارتن کوچک می تواند اسباب ها را فشرده کند، انتخاب کارتن سایز مناسب می تواند تحرکات وسایل موقع جابجایی را کاهش داده و آن ها را به سلامت به مقصد برساند.

در صورت نیاز می توانید از یک تیم متخصص جهت اندازه گیری و ساخت بسته بندی مناسب اسباب و... و انتخاب کارتن مناسب کمک بگیرید.

لوازم کاربردی اسباب کشی

2) استفاده از برچسب های مناسب

با وجود اینکه استفاده از کارتن های بسته بندی استاندارد احتمال صدمه وارد شدن به اثاثیه را در اسباب کشی کاهش می دهد، اما همچنان لازم است که برچسب هایی مانند«شکستنی»، «حمل با احتیاط» و... را روی کارتن های اسباب کشی درج کنید.

3) استفاده از پلاستیک های حباب دار

لازم است که از بابل رب یا همان پلاستیک های حباب دار نیز برای جلوگیری از وارد شدن ضربه و فشار به وسایل در طی جا به جایی و اسباب کشی استفاده کنید. همچنین می توانید کاغذ، روزنامه یا الیاف مخصوص را بین وسایل داخل کارتن قرار دهید. این موارد برای پیشگیری از شکستن محصولات بسته بندی شده استفاده می شوند و سرب و ... ندارند و محصولات را آلوده نمی کنند.

4) استفاده از چسب در بسته بندی

چسب های مختلف از دیگر لوازم اسباب کشی مورد نیاز هستند. از این اقلام برای بستن و محکم کردن درب و زیره کارتن ها و جعبه ها استفاده می شوند. با وجود این چسب ها، نگرانی برای پاره شدن و یا باز شدن کارتن ها و بیرون ریختن وسایل حین جابه جایی نخواهید بود.

لوازم اسباب کشی

سخن پایانی

برای اسباب کشی آسان باید ابتدا لوازم اسباب کشی را تهیه کنید. از جمله مواردی که برای حمل اثاثیه توسط ماشین های حمل بار یا پست کردن محصولات مختلف نیاز دارید می توان به کارتن های مخصوص بسته بندی، چسب، برچسب های تعیین کننده وسایل شکستنی و پلاستیک حباب دار اشاره کرد.

آسان پک به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های بسته بندی ایران انواع کارتن های سه لایه و پنج لایه مقاوم مخصوص اسباب کشی را تولید می کند. جهت چاپ کارتن، چاپ جعبه فوری و چاپ عناوین مخصوص روی جعبه های اسباب کشی می توانید از مشاوره تیم حرفه ای آسان پک بهره مند شوید. برای سفارش انواع کارتن بسته بندی نیز می توانید با مشاورین متخصص آسان پک از طریق وبسایت asanpack.com در ارتباط باشید.

سؤالات متداول+ جواب

1)کدام کارتن ها برای اسباب کشی مناسب هستند؟

کارتن های سه لایه و پنج لایه برای اسباب کشی بهترین انتخاب محسوب می شوند.

2)هزینه تولید کارتن اسباب کشی چقدر است؟

مبلغی که برای تولید کارتن اسباب کشی باید بپردازید به میزان سفارش، ابعاد کارتن ها، جنس آن ها و... بستگی دارد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/85wXihNi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه