جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای جامع خرید آسانسور

راهنمای خرید آسانسور مناسب و با کیفیت

مقدمه

آسانسور و بازار آسانسور در چندین سال اخیر دستخوش تغییرات بزرگی شده است. به همین دلیل اطلاع از مشخصات و اخبار روز بازار آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم همه چیز در مورد آسانسور و فناوری های بروز دنیای آسانسور، و نکات مهمی که هنگام خرید مورد نیاز است را به شما عزیزان شرح دهیم.

بازار امروز آسانسور

خرید و فروش آسانسور به شکل های متفاوتی انجام می گردد. مسئله مهم انتخاب بهترین راه خرید بسته به نیاز شماست. خرید آسانسور به صورت کامل، خرید آسانسور برای انبوه سازان، خرید اجناس عمده آسانسور، خرید تکی و خرید آسانسور کامل برای ساختمان های متعدد از انواع مختلف خرید آسانسور می باشد.

خرید عمده قطعات و لوازم

خرید عمده قطعات و لوازم آسانسور بیشتر توسط شرکت های نصب و نگهداری آسانسور و فروشگاه های آسانسوری انجام می شود. اغلب این خرید ها به صورت مستقیم از نمایندگی های رسمی و تولید کننده ها صورت می گیرد. به طور مثال شرکت آرین تکنیک پخش امکان فروش عمده و نمایندگی رسمی تابلو فرمان آریان آسانسور، بهران آسانبر، درب یاران، محصولات تاپ لیفت و اغلب قطعات اصلی آسانسور را داراست.

خرید عمده صفر تا صد

خرید عمده صفر تا صد آسانسور به معنی خرید آسانسور برای تعداد بالای ساختمان می باشد. انبوه سازان، سازندگان مجتمع ها و پیمانکاران بزرگ برای صرفه اقتصادی به صورت تهاتر و یا چکی و نقدی از فروشگاه های مختلف خرید می کنند. انتخاب صحیح اجناس روز بازار با کیفیت و قیمت مناسب پروژه و کار کردن با فروشگاه قابل اعتماد مهم ترین قسمت خرید عمده است. آرین تکنیک پخش با مشاوره صحیح در تلاش است مشخصات کارشناسی را به شما ارائه دهد.

خرید تکی صفر تا صد

بیشترین نوع خرید در بازار آسانسور از این نوع است. سازندگان و پیمانکاران ساختمان از مراکز مورد اطمینان خود خرید می کنند. آرین تکنیک سابقه بالایی در همکاری با سازندگان تهران و سایر شهر های ایران را داراست.

خرید تکی اجناس

تعمیرکاران آسانسور، مدیران و صاحبان آپارتمان ها از فروشگاه ها به صورت حضوری و آنلاین خرید میکنند. به دلیل صرفه جویی در وقت میتوانید از وبسایت های مرجع مثل ترب و دیوار یا از وبسایت آرین تکنیک خرید کنید. می توانید از هر نقطه ای داخل ایران با بررسی کامل اجناس و قیمت ها داخل اینترنت خرید و اجناس خود را دریافت کنید.

نصب و تعمیرات آسانسور

مراحل نصب آسانسور

آسانسور به طور معمول در سه مرحله نصب می شود: نصب ریل و کابین ، مکانیک و راه اندازی و فرمان. سازندگان و پیمانکاران نیز برای مدیریت سرمایه خود ممکن است در چند مرحله خرید کنند.

ریل و کابین

در نصب ریل های آسانسور باید توجه داشته باشید که سطح همه آن ها ماشین کاری شده شده باشد و کوچک ترین خمیدگی یا پیچ خوردگی نداشته باشند.در واقع باید از سلامت کامل ریل ها اطمینان حاصل کنید. در دو سر ریل ها یک زبانه و یک شیار (نری و مادگی) وجود دارد که در زمان نصب به هم چفت می شوند. ریل ها باید شاقول شده تا بصورت کاملا موازی در چاه آسانسور نصب شوند.

مکانیک

این مرحله از نصب آسانسور،خود شامل مراحل مختلفی می باشد.در این مرحله موتوروکابین آسانسور و دیگر تجهیزات آسانسور مانند فلکه هرزگرد ، گاورنر،پاراشوت،تراول کابل آسانسور، تابلو فرمان و... نصب و راه اندازی می شوند.همچنین نصب الکتریکی و برق کشی آسانسور نیز در این مرحله انجام می شود. انتخاب و نصب لوازم با کیفیت در این مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

راه اندازی

پس از اخذ استاندارد آسانسور و بررسی فنی ایمنی و استانداردهای لازم می توانید اقدام به راه اندازی آسانسور کنید. لازم به ذکر است بررسی های فنی این مرحله حتما باید توسط کارشناسان متخصص انجام شود.در غیر این صورت ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به بار بیاورد.

نوع آسانسور

انتخاب صحیح نوع آسانسور بسته به نوع پروژه شما از اهمیت بالایی برخوردار است. شما با انتخاب سیستم صحیح برای آسانسور خود در فضا، هزینه و زمان اجرای پروژه صرفه جویی کنید. انتخاب آسانسور صحیح بسته به نوع پروژه شما در بازده آسانسور تاثیر بسزایی دارد.

آسانسور گیربکس

آسانسور گیربکس یکی از پرطرفدار ترین سیستم های آسانسور در کشور می باشد. فراوانی قطعات و تنوع بالا، تجربه بیشتر مجریان باعث شده آسانسور های گیربکسی طی سال های اخیر با استقبال بیشتری رو به رو شوند. این نوع آسانسور نسبت به آسانسور گیرلس فضای بیشتری را اشغال میکند و نیاز به موتورخانه دارد. 

برای مقایسه کامل آسانسور گیرلس و گیربکس کلیک کنید!

آسانسور گیرلس

آسانسور گیرلس دارای سیستم بروز تر و با کیفیت حرکتی بالاتری نسبت به گیربکس است. این آسانسور نیاز به موتورخانه ندارد. همچنین در مصرف برق نیز بهینه تر عمل میکند. آینده آسانسور های کشور به آرامی به سمت آسانسور های گیرلس خواهد رفت. 

آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک برای تعداد توقف های محدود استفاده میشود و معمولا فضای بسیار کمتری را اشغال میکند. آسانسور های خانگی و بالابر های داخل مجموعه های برای دو یا سه توقف معمولا از این نوع آسانسور می باشد. 

داخلی یا خارجی بودن آسانسور

کشور ما در زمینه تولید قطعات آسانسور پیشرفت چشمگیری به عمل آورده است. اما کارفرمایان بسته به ترافیک پروژه و بودجه نوع برند را انتخاب می کنند. در ادامه تفاوت ها برند های مطرح را توضیح خواهیم داد.

برند های داخلی

خرید قطعات ایرانی در بسیاری از پروژه ها انتخاب مناسبی است. لازم به ذکر است برند های ایرانی توانایی تولید قطعات اصلی مانند تابلوفرمان و موتور را داراست. برای مثال تابلو فرمان آریان یکی از بهترین برند های تابلو فرمان ایرانی است که محصولات خود را به سایر کشور ها نیز صادر میکند. 

برند های خارجی

اجناس کشور های چین، ایتالیا، آلمان، ترکیه و … در بازار آسانسور ایران خرید و فروش می شوند. خارجی بودن برند قطعات آسانسور دلیل بر به صرفه بودن و با کیفیت بودن قطعات نیست. اما به عموما اجناس وارداتی در صورت اصل بودن از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. تشخیص اصل و کپی بودن اجناس و قطعات نیز یکی دیگر از چالش های مهم این نوع خرید هستند. 

کارشناسی قیمت آسانسور و عوامل موثر

مهم ترین عامل در افزایش قیمت یک آسانسور، نوع موتور و قدرت آن است که باید با توجه به کاربری آسانسور، تعداد استفاده کنندگان،باربری یا مسافربری بودن آسانسور،تعداد طبقات ساختمان و... انتخاب شود. همچنین انتخاب متریال با کیفیت در آسانسور در قیمت آن تاثیر دارد.انواع آسانسور های گیربکس،گیرلس و هیدرولیکی قیمت متفاوتی دارند. توجه داشته باشید قیمت آسانسورهای خارجی با توجه به نوسانات ارزی بیشتر است اما بسیاری از برندهای داخلی نیز از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تر برخوردارند. 

بهترین روش خرید آسانسور کامل صفر تا صد

برای کسب تجربه خریدی لذت بخش باید از همان مراحل ابتدایی مجموعه ای را انتخاب کنید که دارای مجوزهای لازم و کارشناسان متخصص باشد.سپس با توجه به بودجه و نیازتان گزینه های مناسب را با مشاوره فنی صحیح بررسی کنید تا در نهایت به بهترین انتخاب دست یابید.

اطلاع از قیمت روز آسانسور

قیمت روز آسانسور با توجه به شاخص های مختلف محاسبه می شود.برای اطلاع از قیمت روز می توانید به صورت حضوری و آنلاین با کارشناسان فنی حوزه آسانسور در ارتباط باشید.لازم به ذکر است قیمت انواع آسانسورهای خارجی با توجه به نوسانات ارزی باید به صورت متناوب بروزرسانی شود.

بورس آسانسور تهران

در حال حاضر بورس لوازم آسانسور در غرب و شرق تهران وجود دارد. اما بورس اصلی آسانسور در غرب تهران، بزرگراه متوسلیان یا فتح سابق و در شرق خیابان دماوند می باشد. در این مناطق مجموعه های مختلفی برای خرید حضوری وجود دارد. 

مشاوره خرید آسانسور می تواند کمک کند تا مواردی که می توان در زمان خرید آنها را کنترل کرد تا هزینه های مربوط به آسانسور حداقل برسد را شناسایی کنید. همچنین شما با مشاوره فنی صحیح می توانید با توجه به بودجه و نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید. کارشناسان مجرب و با تجربه درخشان بیش از ۳۰ سال آماده مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمام سوالات شما کاربران عزیز می باشند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mDowZor4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه