جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

جلوه ای زیبا با آبنما

9 ماه پیش ( 1402/6/26 )
 

از آبنما برای ایجاد فضایی پر انرژی و جذاب استفاده میشود. برای ایجاد یک تغییر خاص در فضای داخلی و بیرونی میتوانید از آبنمایی خاص و متفاوت استفاده کنید. در این مقاله شما را با جدیدترین و زیباترین آبنماها آشنا میکنیم که برای فضای مسکونی و اداری بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

شرکت لوتوس انواع آبنما فلزی، آبنمای بارانی و آبنمای شیشه ای در ابعاد مورد نظر و متناسب با دکوراسیون شما طراحی و اجرا میکند. وجود این آبنما در دکوراسیون علاوه بر ایجاد صدایی دلنشین و آرام بخش، ظاهری لوکس و زیبا به فضای شما میبخشد.

آبنمای شیشه ای

این سبک آبنما برای فضای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد. آبنمای شیشه ای لوتوس به گونه ای طراحی و اجرا شده است که موج های آب به خوبی نمایش داده میشود و تصویر زیبایی از جریان آب را به نمایش میگذارد. این آبنما هیچگونه پاشش آبی به اطراف ندارد و شما میتوانید با خیال راحت در هر فضایی که میخواهید آن را قرار دهید و حس دلنشینی و آرامش را با آبنمای شیشه ای تجربه کنید.

آبنمای شیشه ای

آبنما شیشه ای در فضای اداری

آبنمای شیشه ای برای فضاهای اداری طرفدار بسیار زیادی دارد. جریان آب و صدای دلنشین آن فضای شرکت را از خشکی و بی روحی در می آورد و به آن جذابیت بیشتری میبخشد. صدای آب آبنمای شیشه ای به گونه ای طراحی شده که برای فضای داخلی استاندارد می باشد و باعث کاهش استرس کارکنان میشود. همچنین باعث بهبود برداشت اولیه افراد از کسب و کار شما و جلب اعتماد ارباب رجوع خواهد شد.

آبنمای شیشه ای در فضای مسکونی

برای جلوه دادن به دکوراسیون داخلی از آبنمای شیشه ای استفاده میشود. این آبنما به صورت پرتابل می باشد و شما میتوانید آن را به راحتی جابه جا کنید و در فضای مورد نظر قرار دهید. صدای آرام بخش آن محیطی پر از انرژی و نشاط برای اعضای خانواده ایجاد میکند. تصویر خیره کننده ی آن در زیباسازی محیط نقش بسیار زیادی دارد. آبنما شیشه ای فضای بسیار کمی را اشغال میکند از این جهت برای خانه های کوچک نیز مناسب می باشد.

آبنمای شیشه ای در فضای مسکونی

یکی دیگر از کاربردهای آبنمای شیشه ای استفاده از آن به عنوان پارتیشن است. از این آبنما برای جداسازی دو فضا از یکدیگر استفاده میشود و شما میتوانید با استفاده از آبنمای شیشه ای فضای ورودی را از پذیرایی یا آشپزخانه جدا کنید. با این کار جلوه ی خاصی به محیط خود میبخشید.

آبنمای بارانی

یکی از جذاب ترین انواع آبنما می باشد. آب به صورت قطرات باران از بالا به پایین جریان پیدا میکند. هنگام خرید آبنمای بارانی حتما به این موارد دقت داشته باشید. کیفیت بالایی داشته باشد که بعد از مدتی زیبایی ظاهری خود را از دست ندهد. آبنمای بارانی لوتوس از جنس استیل خارجی ضد زنگ می باشد و در شرایط آب و هوایی متفاوت بسیار مقاوم است. نکته ی مهم دیگری که باید به ان توجه داشته باشید عدم پاشش آب به اطراف است. اگر آبنما پاشش به اطراف داشته باشد، جلوه ی خوبی ندارد و همیشه باید مشغول تمیز کردن قطرات آب باشید.

آبنما بارانی در فضای اداری

خلق نقطه ی کانونی در محیط کار با آبنمای بارانی امکان پذیر است. این آبنما به خاطر ظاهر خیره کننده ای که دارد برای فضای ورودی مثل لابی و یا سالن انتظار بسیار مناسب می باشد. افراد هنگام ورود پیوند نزدیک تری با طبیعت احساس میکنند و اوقاتی را در آرامش به صدای آب گوش میدهد. این صدا به صدای سفید معروف است و صداهای مزاحم موجود در محیط اداری به واسطه ی آن کمتر شنیده می شود.

آبنما بارانی در فضای اداری

آبنمای بارانی در محیط مسکونی

از آنجایی که به راحتی قابل نصب و راه اندازی است برای فضای داخلی و فضای بیرونی خانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با قراردادن این آبنما باعث طراوت و شادابی در محیط میشوید. آبنمای بارانی همراه با نورپردازی می باشد و در شب جلوه ی بسیار زیبایی دارد. ترکیب نور و آب بسیار زیبا و دیدنی است.

خرید آبنما در اصفهان

شرکت لوتوس با بهره گیری از بهترین هنرمندان سعی دارد آبنمایی متفاوت و خاص متناسب با فضای شما طراحی و اجرا کند. این آبنماها دوام و ماندگاری بالایی دارند و سالیان سال قابل استفاده هستند. با استفاده از این آبنمای زیبا میتوانید یک محیط ساده و معمولی را به یک محیط خیره کننده و رویایی تبدیل کنید. آبنما یکی از المان هایی است که می توان در طراحی داخلی و خارجی فضاهای مختلف از آن استفاده نمود و جریان آب را به محیط زندگی اضافه کرد.

برای مشاوره ی رایگان روی کلمه ی خرید آبنما در اصفهان کلیک کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. توجه داشته باشید که ارسال به سراسر کشور داریم.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iPOeirSL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه