یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت طلا امروز اندکی افزایشی ثبت شده و قیمت سکه تغییری نداشته است. این روزها سیگنال های سیاسی چندان مساعد نیست و اخبار از حفظ و افزایش تحریم ها حکایت می کنند. در عین حال، به نظر می رسد موعد انتقال پول های بلوکه شده ایران به قطر و تبادل زندانیان ایران و آمریکا نزدیک است.

امروز با وجود تعطیلی بازار، بر اساس اعلام برخی منابع، تا لحظه تنظیم این گزارش، قیمت طلا صعودی است و انواع سکه تغییر قیمتی نداشتند.

سیگنال های متناقض برای قیمت طلا و سکه در بازار

به گزارش تجارت نیوز، این روزها قیمت دلار در حالت تعطیلی بازارهای مالی، تغییرات اندکی را تجربه کرده و معاملات غیرقانونی پشت خطی تا حدودی افزایشی است. برخی سایت ها قیمت انس جهانی را نیز با وجود بسته بودن بازارهای جهانی صعودی و معادل 1,923.78 دلار ثبت کرده اند. این موارد در کنار اخبار سیاسی منفی، می تواند روی قیمت طلا و سکه همزمان با بازگشایی بازارها در روز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ اثر بگذارد.

سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، در آخرین به روزرسانی خود که بعدازظهر امروز، شنبه ۲۵ شهریور انجام شده، قیمت طلا را در روندی اندکی افزایشی، دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده است؛ حدود ۹ هزار تومان بیشتر از روز کاری گذشته. این منبع همچنین قیمت سکه طرح جدید را ثابت و ۲۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان دانسته است.

قیمت سکه طرح قدیم هم تا لحظه تنظیم این گزارش، روندی ثابت دارد و 25 میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت طلا و سکه در هفته  گذشته بازدهی متفاوتی داشتند؛ به گونه ای که طلا در هفته سوم شهریور بازدهی منفی ۰.۱۹ درصدی داشت و بازدهی سکه رشد 1.36 درصدی را تجربه کرد. به این ترتیب در میان بازارهای مالی، سکه در جایگاه اول و دلار در رتبه دوم بیشترین بازدهی مثبت قرار گرفتند. طلا و بورس نیز با بازدهی منفی همراه بودند.

سیگنال های متناقض برای بازار ارز و طلا

این روزها بازارها در ایران سیگنال های متناقضی را از تحولات بین المللی دریافت می کنند. از یک سو اخباری در مورد نزدیک بودن موعد انتقال منابع مالی کشورمان به بانک های قطر و مبادله زندانیان ایران و آمریکا منتشر می شود.

اما از سوی دیگر، بیانیه ضد ایرانی سه کشور اروپایی و افزایش تحریم ها در روزهای اخیر، سیگنال های نگران کننده ای را برای بازارها ارسال می کند. سیگنال هایی که می توانند اثر خود را بر بازار ارز و در ادامه قیمت طلا و سکه بگذارند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XS34IYRh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه