جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فلاور باکس فایبرگلاس

صنعت ساختمان سازی در جامعه امروزی علاقه زیادی به فضاهای رو باز دارد. یکی از اقدامات طراحان برای داشتن یک فضای سبز زیبا، بهره گیری و استفاده از پشت بام است. شما می توانید برای جذاب تر کردن این فضا و ارتباط بیشتر با طبیعت از فلاور باکس فایبرگلاس استفاده کنید. در حقیقت با تهیه این وسایل از فروشگاه هانی گل، امکان کاشتن انواع و اقسام گل و گیاهان دلخواه تان وجود خواهد داشت.

فلاور باکس فایبرگلاس

فلاور باکس فایبرگلاس

قبل از هر چیزی باید با مفهوم این وسایل مهم و پرکاربرد آشنا شوید. فلاور باکس یا به فارسی جعبه گل به جعبه ای گفته می شود که در آن می توان گیاهان را پرورش داد. به بیانی فلاور باکس مخزنی پر شده از خاک است که همچون گلدان می تواند پذیرای گیاهان باشد. در حقیقت این جعبه ها گزینه خوبی برای آوردن طبیعت به محل زندگی شما هستند و می توانند فضای خوبی برای پرورش گل و گیاهان و افزایش فرحبخشی خانه شما باشند.

یکی از انواع پرطرفدار فلاور باکس ها، فایبرگلاس است. این فلاور باکس ها با داشتن وزن کم و رنگ و لعاب زیبا، بسیار پرفروش هستند. بسیاری از طراحان داخلی و ساختمانی خرید فلاور باکس فایبرگلاس برای روف گاردن را ضروری می دانند؛ زیرا این مدل ها مزایای زیادی دارند. زمانی که هنوز انواع فایبرگلاس وجود نداشتند، مردم مجبور بودند از فلاور باکس های سنگی، فلزی، چوبی، سفالی، پلاستیکی و شیشه ای بهره ببرند که هر کدام ایرادات خاص خودشان را داشتند؛ برای مثال حمل ونقل فلاور باکس سنگی بسیار سخت بود یا فلاور باکس های فلزی به مرور زنگ می زدند و زیبایی خود را از دست می دادند؛ اما خوشبختانه در ساخت فلاور باکس فایبرگلاس بیشتر عیب و ایرادات انواع قبلی برطرف شد. این محصولات علاوه بر داشتن وزن سبک، مقاومت و طول عمر خوبی نیز داشتند.

مزایای فلاور باکس فایبرگلاس

مزایای فلاور باکس فایبرگلاس

همانطور که گفتیم فلاور باکس های فایبرگلاس ویژگی های خاصی دارند که سبب محبوبیت آنها در بین مردم شده است. در حقیقت چیزی که سبب فروش زیاد این مدل ها شده، همین نکات مثبت آن ها است. به طور کلی از مزایای این جعبه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع در رنگ

برای بسیاری از خریداران رنگ و طرح فلاور باکس مهم است. آن ها همواره می خواهند رنگ فلاور باکس را با رنگ دکوراسیون خود ست کنند. انواع فایبرگلاس در رنگ های متنوع تولید شده و در نتیجه مناسب افراد سخت پسند هستند.

وزن سبک

فلاور باکس های فایبرگلاس بسیار سبک بوده و می توانند به راحتی جابجا شوند. این مسئله استفاده از آن ها در روف گاردن را راحت تر می کند. به گونه ای که با وجود این مزیت، می توانید به آسانی دکوراسیون خود را تغییر داده و لذت ببرید.

تنوع در اندازه

انواع فیبرگلاس ها در اندازه های مختلفی تهیه می شوند. این شما هستید که باید بر حسب حجم گل و گیاه انتخابی خود، فلاور باکس مناسب را خریداری کنید. برای گیاهانی که با رشد خود قرار است فضای بیشتری را اشغال کنند، نیاز به جعبه بزرگتری است.

کاربرد فراوان

فلاور باکس های فایبرگلاس به دلیل آنکه استفاده راحتی دارند، می توانند در انواع فضاها استفاده شوند. انواع کوچکتر آن ها حتی قابل نگهداری در داخل منازل هم هستند. همچنین استفاده از انواع فایبرگلاس در پشت بام ها و حیاط ها نیز متداول است.

ماندگاری بالا

یکی دیگر از مواردی که در لیست مزایای فلاور باکس فایبرگلاس به چشم می خورد، مقاومت و ماندگاری خوب آن ها است. این نوع فلاور باکس ها در برابر اشعه UV خورشید و تغییر رطوبت، مقاومت خوبی داشته و همین باعث طول عمر بالای آن ها خواهد شد.

اجرای آسان

تصور کنید برای ایجاد یک باغچه چقدر هزینه و زمان نیاز است. این موارد ایجاد باغچه را سخت می کند. شما با تهیه فلاور باکس، می توانید به راحتی گیاهان خود را کاشته و به پرورش آن ها بپردازید.

قیمت مناسب

یکی دیگر از مزایای فلاور باکس های فایبرگلاس، قیمت مقرون به صرفه آن ها است. به عبارتی شما با پرداخت هزینه مناسبی می توانید این نوع جعبه ها را از هانی گل سفارش دهید.

خرید فلاور باکس فایبرگلاس

انواع فلاور باکس فایبرگلاس بر اساس شکل هندسی

اگر بخواهید به طرز شگفت انگیزتری محیط مورد نظر را با فلاور باکس فایبرگلاس تزیین کنید، باید با شکل هندسی آن آشنا شوید. خوشبختانه گلدان های فایبرگلاس با داشتن تنوع در شکل ظاهری خود، می توانند هر مشتری با هر سلیقه ای را راضی کنند. با ما همراه باشید تا انواع مختلف فلاور باکس فایبرگلاس را به شما معرفی کنیم:

فلاور باکس فایبرگلاس چهارگوش

فلاور باکس های فایبرگلاس چهارگوش با داشتن لبه های تیز کاربرد گسترده ای در فضاهای مختلف دارند. این جعبه ها به خوبی می توانند با اشغال جای کمتر، فضا را زیباتر کنند. در حقیقت می توان از آن ها جهت بهینه سازی محیط ها هم استفاده کرد. شما بر حسب سلیقه مختار هستید انواع مربعی شکل یا مستطیلی را انتخاب کنید.

فلاور باکس فایبرگلاس گرد و بیضی

انواع دیگر این جعبه ها، گرد و بیضی شکل هستند. این فلاور باکس ها بیشتر مناسب قرارگیری در فضاهای داخلی یک خانه یا محیط اداری هستند. با قرار دادن آن ها در فضاهای گفته شده می توانید به فضای کلاسیک یا مدرن خود، زیبایی بیشتری ببخشید.

فلاور باکس فایبرگلاس مخروطی

انواع فلاور باکس مخروطی از نظر طراحان بسیار شیک و جذاب هستند. قرارگیری این نوع جعبه ها در فضاهایی به سبک مینیمال، ایده هوشمندانه ای به نظر می رسد.

نکات مهم در خرید فلاور باکس فایبرگلاس

فلاور باکس فایبرگلاس به عنوان یک بستر مناسب برای کاشت گل و گیاهان شناخته می شود. به علاوه این فلاور باکس ها زیبایی خاصی دارندکه جذابیت روف گاردن شما را دوچندان می کند. در حقیقت همانند سایر وسایل در هنگام خرید این جعبه ها نیز باید دقت و وسواس زیادی به خرج بدهید تا هرگز از تصمیم خود پشیمان نشوید. در ادامه به تعدادی از نکات مهم در انتخاب فلاور باکس فایبرگلاس اشاره خواهیم کرد:

تعیین کاربرد

قبل از هر چیزی باید هدفتان از خرید فلاور باکس را تعیین کنید. اینکه شما می خواهید فلاور باکس را در کجا و با چه هدفی استفاده کنید، مهم است. برای مثال جهت قرار دادن فلاور باکس در تراس یا بالکن کوچک منزل خود، نباید گیاهان بزرگ را انتخاب کنید؛ اما اگر قصدتان از خرید فلاور باکس فایبرگلاس، قرار دادن آن در روف گاردن بزرگ منزلتان است، محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. همچنین باید عملکرد فایبر گلاس را نیز مشخص کنید؛ مثلا برای تزیین مرکز حیات خود بهتر است از انواع فلاور باکس های دایره ای کمک بگیرید تا جلوه فضا بیشتر شود.

توجه به اندازه فضا

شما باید با توجه به متراژ مکان مورد نظر برای اجرای فلاور باکس، اقدام به خرید این وسایل کنید. در صورت وجود فضای کافی دستتان در انتخاب گیاه باز است و می توانید جعبه فایبرگلاس دلخواهتان را بخرید؛ چنانچه با کمبود فضا روبرو هستید؛ اما فضایتان از ارتفاع مناسبی برخوردار است، می توانید از درختچه های پر حجم استفاده کنید تا با استفاده از شاخ و برگ های خود با کمبود فضا مبارزه کند.

تعیین سایز

فلاور باکس ها اندازه های متفاوتی دارند. در حقیقت شرکت های تولید کننده، آن ها را در اندازه و سایزهای متفاوت با اهداف گوناگونی می سازند. کوچک ترین انواع آن ها، برای کاشت گیاهان کوچک و گل های فصلی مناسب است و انواع بزرگتر مناسب پرورش درختچه ها هستند. شما باید قبل از خرید، در رابطه با گیاهی که می خواهید آن را در فلاور باکس بکارید، تصمیم بگیرید. اگر به این نکته توجه نکنید و عاقلانه عمل نکنید، ممکن است سلامت آینده گیاه در معرض خطر قرار بگیرد؛ برای مثال ممکن است شما بدون تحقیق دست به خرید فلاور باکس کوچک بزنید، این انتخاب شاید در ابتدای رشد گیاه نمود پیدا نکند؛ اما با رشد و افزایش سن، گیاه ممکن است اذیت شود.

در نظر گرفتن شکل ظاهری

علاوه بر موارد گفته شده، شکل ظاهری فلاور باکس فایبرگلاس هم مهم است. در مرحله اول شما باید به رنگ این وسایل توجه کنید. بهتر است با توجه به فضایی که می خواهید فایبرگلاس را در آن قرار دهید، این تصمیم را بگیرید و رنگ این جعبه را طوری انتخاب کنید که چشم نوازی محل مورد نظر شما بیشتر شود. همچنین باید به شکل هندسی فلاور باکس هم دقت نمایید؛ مثلاً بهتر است در داخل محل کار یا اتاقتان انواع استوانه ای را انتخاب نمایید. همچنین جهت زیباتر کردن محیط می توانید با خرید فلاور باکس مستطیلی، عیب و ایرادات گوشه های اتاق را بپوشانید.

توجه به قیمت

نکته مهم دیگری که در خرید فلاور باکس فایبرگلاس مهم به نظر می رسد، قیمت این وسایل است. شما باید به دنبال محصولی باشید که علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت اقتصادی نیز برخوردار باشد.

جمع بندی

بدون شک فلاور باکس های فایبرگلاس با تنوع و مزایای بی نظیری که دارند، می توانند یک انتخاب مناسب برای قرارگیری در محل زندگی یا کار شما باشند. معمولاً طراحان این سازه ها را در روف گاردن قرار داده تا فضای دلنشینی برای شب نشینی و استراحت ساکنین فراهم شود. اگر شما نیز قصد خرید فلاور باکس فایبرگلاس را دارید، می توانید سری به سایت (hanigol.com) بزنید. این فروشگاه با داشتن سابقه درخشان به فروش انواع گل و لوازم مرتبط با آن همچون فلاور باکس می پردازد. فایبرگلاس های مجموعه هانی گل از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده و با قیمت بی نظیری به مشتریان تقدیم می شوند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gug8mNR3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه