جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

از دست دادن یک عزیز همیشه ناراحت کننده بوده و است، به همین خاطر از زمان های قدیم رسم بوده نزدیکان به شیوه های مختلفی همدردی خود را بیان کنند تا خانواده داغدار کمی آرام شوند. یکی از بهترین روش ها برای عرض تسلیت و ابراز همدردی، سفارش تاج گل ترحیم است، زیرا شما با این کار می توانید به زیباترین شکل ناراحتی خود را نشان داده و باعث آرامش دل افراد داغدیده شوید. حال اگر شما هم قصد دارید تاج گل ترحیمی سفارش دهید، بهتر است سری به سایت سامی گل بزنید زیرا این سایت با آماده سازی تاج گل های متنوع و اجرای طرح دلخواهتان به شما در انتخاب بهترین تاج گل و ارسال به سراسر کشور کمک می کند.

سفارش تاج گل ترحیم

سفارش تاج گل ترحیم

همانطور که گفته شد یکی از مراسماتی که برای ایرانیان بسیار مهم بوده و تا کنون به آداب آن پایبند بوده اند، مراسم ختم است. در این مراسم تمامی افراد برای آرام کردن اقوام و دوستان خود حضور می یابند، اما برخی از آن ها برای آن که دست خالی نباشند یا زمانی که امکان حضور در مراسم را ندارند، تاج گل ترحیمی نیز سفارش می دهند تا میزان توجه و ارزشی که برای آن ها قائل هستند را بیان کنند.

اگر شما نیز به مراسم ختمی دعوت شده اید و به دنبال تاج گل ترحیم هستید، بهترین سایت را انتخاب کرده اید زیرا سایت سامی گل دارای تاج گل های متنوعی است که ما در ادامه به تعدادی از آن ها که خواهان زیادی دارند، اشاره خواهیم کرد.

انواع تاج گل ترحیم

گاهی افراد نمی توانند میزان ناراحتی خود را با کلمات بیان کنند، به همین خاطر به سراغ تاج گل تا احساستشان را نشان دهند. اما آیا هر تاج گلی برای مراس ختم مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر؛ زیرا در برخی از تاج گل ها، گل های خوش رنگ ولعابی استفاده می شود که برای مراسم ختم مناسب نیستند. اما جای نگرانی نیست زیرا ما در این قسمت از مقاله به معرفی انواع تاج گل پرداخته ایم تا شما بهترین انتخاب رو داشته باشید.

تاج گل پایه چوبی

یکی از پرفروش ترین تاج گل های ترحیم، تاج گل پایه چوبی است. این تاج گل دوطبقه ای یک انتخاب عالی برای عرض تسلیت به حساب می آید، زیرا چوب به دلیل ظاهر ساده ای که دارد باعث می شود تزئین گل ها و متن که روی آن ها قرار گرفته مورد توجه قرار گیرد. تاج گل های پایه چوبی بسیار مقاوم هستند به همین خاطر می توان تعداد گل بیشتری را به کار برد و طرح دلخواه را به خوبی اجرا کرد.

تاج گل شبکه ای

تاج گل شبکه ای از آن دسته از تاج گل هایی به حساب می آید که اغلب افراد خاص پسند از آن خوششان می آید؛ زیرا در این تاج از یک حصیر یا دیواره چوبی استفاده می شود تا گل ها بر روی آن قرار گرفته و جلوه خاصی پیدا کنند. در این تاج گل می توان از هر گل استفاده کرد، همین امر باعث شده بتوان آن را با هر قیمتی سفارش داد.

تاج گل کلاسیک

نوع دیگری از تاج گل ها، که در مراسم ختم بسیار مرسوم هستند، تاج گل کلاسیک نام دارند. در این تاج گل، گل های کوچک مانند داوودی و اورینتال در مرکز و گل های بزرگتر مانند گلایول در اطراف به صورت شعاع های یک دایره قرار می گیرند، همین طراحی فوق العاده باعث محبوبیت آن در میان افراد شده است. شما می توانید این نوع تاج گل را از سایت سامی گل به صورت یک طبقه، دو طبقه ی سه طبقه سفارش دهید و خیالتون آسوده باشد که به همان مدل دلخواهتان تاج گل را دریافت خواهید کرد.

تاج گل اروپایی

اگر شما به یک مراسم ختم بسیار مهم و رسمی دعوت شده اید، بهتر است تاج گل اروپایی سفارش دهید. این تاج گل جزو زیباترین و شکیل ترین تاج گل هایی است که به مراسم ختم می برند، زیرا در این تاج گل ها، گل ها با ظرافت خاصی به صورت حلقه ای در کنار یکدیگر قرار می گیرند که زیبایی آن ها را دوچندان می کند. در این تاج گل اغلب از گل هایی با رنگ ملیج و سفید استفاده می شود، به همین خاطر گزینه مناسبی برای عرض تسلیت است.

تاج گل مدرن

از دیگر تاج گل های ترحیم می توان به تاج گل مدرن اشاره کرد. این تاج گل شباهت زیادی به تاج گل کلاسیک داشته و سبک و خلوت است، اما به دلیل آن که در آن از گل هایی همچون آنتریوم استفاده می شود، هزینه بالاتری دارد. تاج گل های مدرن به قدری زیبا هستند که کمتر کسی پیدا می شود که بتواند از آن ایراد بگیرد، به همین خاطر اگر می خواهید برای شخص مهمی تاج گل ترحیم بفرستید، این مدل را انتخاب کنید. این نوع تاج گل را شما می توانید با قیمت مقرون به صرفه ای از سایت سامی گل تهیه کنید زیرا تاج گل را با هر نوع و هر تعداد گلی که بخواهید آماده می کنند.

خرید تاج گل ترحیم سایت سامی گل

ویژگی های بارز تاج گل ترحیم سایت سامی گل

تاج گل ترحیم با هر نوع تاج گل دیگری متفاوت است و ویژگی های خاصی دارد که برخی از آن ها با بقیه تاج گل ها مشترک بوده و برخی دیگر متفاوت هستند. ما در این قسمت تعدادی از مهم ترین ویژگی های تاج گل های ترحیم سایت سامی گل را بیان می کنیم تا شما بتوانید هنگام خرید به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید.

تنوع در طرح و شکل

تنوع در طرح و مدل تاج گل یک ویژگی شاخص بوده که بسیار اهمیت دارد، زیرا هم در معرض دید همگان قرار گرفته و هم باید به گونه ای باشد که یک نماد از شخصیت فوت شده را نشان دهد.

قیمت تاج گل ترحیم

سبک و زیبا

یکی دیگر از ویژگی های مهم یک تاج گل ایده آل، سَبُکی وزن آن در حین زیبا بودنش است. زیرا اکثر افراد گمان می کنند هر چه تعداد گل ها بیشتر باشد، نشانه زیبایی است. در حالیکه این طرز فکر غلط است؛ آن هم به این دلیل که استفاده زیاد از گل ترحیم؛ نه تنها باعث زیبایی نمی شود، بلکه شلوغ و سنگین شده و باعث میش ود سریع تر از بین برود.

استفاده از گل های تازه

گل هایی که برای یک تاج گل به کار می روند نیز نشان دهنده کیفیت بالا تاج گل هستند، زیرا گل های تازه رنگ واقعی خود را حفظ کرده و باعث جلوه بیشتر تاج گل می شوند. در حالیکه اگر گل پلاسیده باشد نه تنها زیبایی ندارد، بلکه باعث ظاهر زشت محیط نیز می شود.

رنگ بندی مناسب

همانطور که گفته شد؛ مراسم ختم جز آن دسته از مراسم هایی است که آداب خاصی دارد. به همین خاطر نمی توان از هر نوع و رنگ گلی استفاده کرد. بنابراین هنگام سفارش؛ به رنگ گل ها و نوع و مدل تاج گل دقت کنید تا شخصیت و سن فرد فوت شده هماهنگی داشته باشد.

قیمت تاج گل ترحیم

قیمت تاج گل یکی از مهم ترین عواملی است که باعث می شود انتخاب مشتریان دچار محدودیت شود و نتوانند طرحی که مد نظر دارند را اجرایی کنند. اما جای نگرانی نیست؛ زیرا عواملی همچون تعداد گل ها، نوع گل ها، طرح و مدل تاج و اندازه تا بر روی قیمت ها تاثیر گذاشته است. به همین خاطر هیچ گاه قیمت ثابتی برای تاج گل ترحیم بیان نشده است.

جمع بندی

اکنون که دانستید با خرید یک تاج گل نیز می توانید باعث تسلی خاطر عزیزانتان شوید، بهتر است سری به سایت سامی گل بزنید زیرا این سایت برای آن که رضایت مشتریان خود را جلب کند نه تنها سعی می کند تمامی ویژگی تاج گل را حفظ کند. بلکه همواره در تلاش است تا قیمت منصفانه ای را برای هر کام از تاج گل ها تعیین کند تا هر کسی با هر سلیقه و بودجه ای؛ بتواند برای مراسم ختم بستگان خود تاج گل سفارش دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/529bA8RM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه