یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، قیمت طلا به دنبال افزایش ارزش دلار در آستانه انتشار اطلاعات تورم آمریکا کاهش یافته است. پایین آمدن ارزش دلار در روزهای گذشته تا حدی از بازار طلا حمایت کرده بود، اما ارزش دلار باز هم افزایش یافته است.

احتمال تورم بالا در آمریکا و ادامه روند افزایش نرخ بهره همچنان بالاست و فشار بیشتری بر قیمت طلا در ماه های آینده وارد می کند. این شرایط قیمت طلا را طی یک سال گذشته هم تحت تاثیر قرار داده بود. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می آورد.

قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد کاهش به 1911 دلار و 15 سنت رسید.

تمرکز سرمایه گذاران در حال حاضر بر گزارش شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا در ماه اوت است. پیش بینی می شود قیمت ها در این کشور سریع تر از ماه گذشته افزایش یافته باشند. بنابراین تورم در آمریکا در بحبوحه بالا رفتن هزینه سوخت افزایش یافته است.

در حالی که تا حد زیادی انتظار می رود فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در اجلاس ماه سپتامبر ثابت نگه دارد اما تورم بالا می تواند باعث اتخاذ سیاست های سختگیرانه تری از سوی این بانک شود. بانک مرکزی آمریکا احتمالاً نرخ بهره را تا اواسط سال آینده میلادی در حدود رکورد 20 ساله نگه می دارد.

این سناریو دورنمای بازار طلا را تیره می کند، چون نرخ بالای بهره ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا را هم افزایش می دهد. پایین آمدن احتمال رکود در آمریکا هم تمایل به طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن را  پایین آورده است.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره امروز با 0.82 درصد کاهش به 23 دلار و 21 سنت رسید و پلاتین با 0.37 درصد کاهش 909 دلار و 56 سنت معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eSAVlrhr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه