یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

روز گذشته قیمت طلا و سکه در بازار رنج دلار در روند کاهشی قرار گرفت. هر چند این کاهش قیمت محدود بود اما سکه امامی را در کانال ۲۷ میلیونی قرار داده است. کارشناسان اقتصادی ماه های مهر و آبان را پایان رکود در بازار فلز زرد می دانند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز قیمت طلا و سکه امروز کاهش محدودی داشت. در روز جاری برخی از قطعات سکه از روند نزولی بازار فلز زرد در امان ماندند و تخلیه حباب سکه تناسب بالایی با روند قیمت قطعات سکه داشت.

قیمت طلا و سکه زیره سایه دلار کاهشی شد

کارشناسان اقتصادی افزایش قیمت محدود روز گذشته را متاثر از افزایش قیمت دلار به سبب تقاضای ارز مسافرتی عنوان کردند. به اعتقاد آنها رشد قیمت روز گذشته چندان قابل توجه نبوده و بازار طلا همچنان در رکود و بدون متقاضی است.

پاییز رونق را به بازار طلا و سکه بازمی گرداند؟

در همین راستا محمد کشتی آرا فعال بازار طلا و جواهر درباره وضعیت بازار فلز زرد به تجارت نیوز گفت: «روند بازار طلا خنثی است و افزایش  و کاهش ها نیز در این بازار ناچیز است.»

وی افزود: «در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی شهریور هستیم و این فصل، اوج سفرهای خارجی است، بنابراین افزایش روز گذشته قیمت طلا و سکه متاثر از تقاضای دلاری است که در بازار ارز ورود کرده است.»

این مقام صنفی سابق در ادامه خاطرنشان کرد: «در روزهای اخیر نوسانات بازار ارز اثر خود را بر بازار طلا گذاشت، اما تأثیر آن بر بازار سکه زیاد نبود و قیمت ها رشد چندانی نداشت، در واقع این موضوع نشان دهنده این است که تقاضایی در بازار وجود ندارد که باعث افزایش قیمت ها شود.»

این فعال بازار طلا به شرایط باثبات بازار فلز زرد اشاره کرد و گفت: «تغییرات روزانه قیمت طلا همواره وجود داشته و در یکی دو هفته اخیر نیز این تغییرات جزئی و روزانه بوده است . این نوسانات با دامنه محدود باعث نمی شود قیمت ها در بازار روند صعودی به خود بگیرد، بلکه موقتی است.»

کشتی آرا با تاکید بر اینکه به نظر می رسد بازار تا پایان شهریور همچنان آرام و باثبات باشد خاطرنشان کرد: با پشت سر گذاشتن ماه صفر، انتظار می رود در اوایل فصل پاییز بازار سکه و طلا رونق بگیرد. در همین راستا پیش بینی می شود در مهر و آبان رونق به بازار سکه و طلا بازگردد.»

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hS2w2GhA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه