شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در سال های گذشته نیاز مردم به مخازن آب پلی اتیلن چندین برابر شده است, دلیل اصلی این موضوع به کاهش فشار آب منازل و قطعی های پی در پی آب برمی گردد . بنابراین خرید منبع آب رشد چشمگیری داشته است و افراد زیادی برای خرید آن اقدام کرده اند .همواره در خرید یک محصول , چالش هایی برای افراد ایجاد می شود و خرید مخازن آب پلی اتیلن هم از این قاعده مستثنی نیست . در ادامه این مطلب به این سوال مهم و رایج که "مخزن آب پلی اتیلن چند لایه تهیه کنم ؟ " پاسخ خواهیم داد,پس با ما همراه باشید .

مخزن آب پلی اتیلن

مخزن آب پلی اتیلن چند لایه تهیه کنم ؟

قبل از اینکه درباره تعداد لایه مخزن های پلی اتیلن صحبت کنیم , بهتر است ببینیم مخازن آب پلی اتیلن چیست ؟همانطور که می دانید کشور ما از کمبود آب رنج می برد و در آستانه یک بحران آبی به سر می بریم . به عبارت دیگر عدم مدیریت صحیح منابع آبی ، موجب هدر رفت این مایع حیاتی و مهم شده است و تهیه آب آشامیدنی را با مشکل مواجه کرده است .

با توجه به کمبود آب , بسیاری از خانه ها در فصول گرم سال با قطعی های مکرر آب روبرو هستند ؛ به همین دلیل خرید مخازن آب پلی اتیلن به یک راهکار بسیار مفید و کارآمد تبدیل شده است . همانطور که از نام مخازن پلی اتیلن مشخص است , این مخازن از پلیمری به نام پلی اتیلن ساخته می شوند که قابلیت ها و مزایای فراوانی نسبت به تانکرهای فلزی دارد .

مخازن آب پلی اتیلن انواع مختلفی دارند که هر کدام بسته به شرایط محیطی که در آن قرار می گیرند, انتخاب می شوند , از جمله این مخازن می توان به مخزن افقی ,مخزن مکعبی , مخزن زیرپله, مخزن عمودی و ... اشاره نمود , در ضمن هر کدام از این نوع مخازن , می توانند حجم های متفاوتی داشته باشند که با توجه به تعداد افراد , گزینش می شوند .

از آنجایی که مخازن آب پلی اتیلن با برند رادمان پلاست دارای تنوع بسیار بالایی می باشند , محصولات این مجموعه در میان مخازن پلی اتیلنی سایر برندها یکی از بهترین انتخاب هاست ,چراکه در کنار ارائه یک محصول با کیفیت و با استحکام بالا , دست مشتریان را در انتخاب باز می گذارد و گزینه های متنوعی را پیش پای آنها قرا می دهد .

شرکت رادمان پلاست تولید کننده انواع مخازن آب پلی اتیلن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد, جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مخازن آب رادمان پلاست ، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر ,با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید .

علاوه بر دسته بندی بر اساس شکل , مخازن پلی اتیلنی را می توان به تک لایه و یا چند لایه بودن نیز طبقه بندی نمود,حال ,اگر شما نمی دانید که باید مخزن آب چند لایه انتخاب کنید , برای یافتن پاسخ این پرسش همراه ما بمانید .

چگونه مخزن آب پلی اتیلن چند لایه تهیه کنم ؟

مخزن آب پلی اتیلن چند لایه تهیه کنم ؟

زمانی که برای اولین بار مخازن پلی اتیلنی به بازار عرضه شدند ، همگی تک لایه بودند ؛ طراحی این مخازن تک لایه به شکلی بود که به صورت بی رنگ تولید شدند و جالب اینجاست که عیب و ایرادات زیادی داشتند .

یکی از بزرگ ترین ایرادات مخازن آب پلی اتیلن تک لایه, این است که نور خورشید از آن عبور می کند ؛ در حقیقت این نوع مخازن, نیمه شفاف هستند و به دلیل عدم وجود لایه فیلتر کننده, نور خورشید را از دیواره خود عبور می دهند .شاید پیش خودتان بگویید " چه اشکالی دارد ؟ " . ایراد این موضوع این است که با رسیدن نور خورشید به محیط درون مخزن ، شرایط برای رشد انواع و اقسام ارگانیسم ها از جمله جلبک ها , باکتری ها , گیاهان و ... فراهم می شود . به عبارتی جلبک ها به عنوان غذای باکتری های بی هوازی مورد استفاده قرار می گیرند و این باکتری امکان رشد پیدا می کنند .

بنابراین با قرار گرفتن مخازن آب پلی اتیلن تک لایه در مکان هایی مانند پشت بام ها که در معرض نور خورشید می باشند , باکتری های بی هوازی رشد می کنند و آب درون مخازن تک لایه دچار تغییر بو و مزه می شود .البته لازم به ذکر است اگرمحل نصب مخزن, در محیطی مثل پارکینگ , زیرپله و ... است , می توانید با خیال راحت برای خرید مخازن تک لایه رادمان پلاست اقدام نمایید . زیرا در این مکان ها خبری از نور خورشید نیست , به اضافه اینکه محصولات رادمان پلاست دارای سیب سلامت و نماد استاندارد ملی هستند و بسیار باکیفیت می باشند .

در صورتی که برای خرید مخزن آب به مشاوره و یا اطلاعات بیشتر نیاز دارید می توانید با کارشناسان شرکت رادمان پلاست تماس حاصل فرمایید .

مخزن آب چهار لایه

شرکت رادمان پلاست برای آن دسته ای که مجبور هستند مخازن آب پلی اتیلن شان را بر روی پشت بام و یا در معرض آفتاب قرار دهند هم چاره ای اندیشیده است , تولید و عرضه مخازن دولایه ,سه لایه و چهارلایه توانسته ,به طور کامل مشکل تغییر مزه و بوی آب را حل کند .

مخازن آب پلی اتیلن سه لایه به دلیل حضور لایه مشکی میانی که به نور خورشید مقاوم است , قابلیت استفاده در تمام شرایط را دارد و یک گزینه عالی برای خرید منبع آب می باشد . در مخازن پلی اتیلن رادمان پلاست که سه لایه هستند , امکان رشد جلبک ها یا گیاهان وجود ندارد و به همین علت مزه آب به خوبی حفظ می شود .

مخازن آب چهار لایه آنتی باکتریال یکی ازمحبوب ترین انواع مخازن آب می باشند که در بازار طرفداران زیادی دارد . تعداد زیادی از مشتریان شرکت رادمان پلاست توجه ویژه ای به این محصول دارند زیرا این مخازن ویژه نگهداری آب شرب بهداشتی می باشند .اما یک نکته جالب که کمتر کسی آن را مطرح می کند این است, مخازن آب چهارلایه تفاوت چندانی با مخازن پلی اتیلن سه لایه ندارند ؛ به عبارتی تمام کاری که مخزن چهارلایه انجام می دهد با مخزن سه لایه مشترک می باشد و فقط به دلیل تقاضای مشتریان ,این محصول تولید و عرضه می شود .

رنگ داخل مخزن آب

مخزن آب پلی اتیلن چند لایه تهیه کنم ؟

مخازن پلی اتیلن نه تنها در مصارف خانگی , بلکه در صنایع متعددی از جمله پتروشیمی ,مواد غذایی و به طور کلی هر صنعتی که نیاز به ذخیره مایعات داشته باشد, کاربرد دارد , اما در این مطلب بیشتر به مخازن آب پلی اتیلن جهت نگهداری و ذخیره سازی آب شرب پرداختیم , به همین دلیل در ادامه درباره رنگ داخل مخزن آب صحبت خواهیم کرد .

اصولا برای رنگ آمیزی مخازن آب آشامیدنی , از رنگ های اپوکسی استفاده می شود که دو جزئی هستند و در آنها حلال به کار نرفته است, علت رنگ آمیزی مخزن با رنگ های اپوکسی ، محافظت از دیواره مخزن در برابر مایعات درون آن از جمله آب می باشد .

به عبارتی این رنگ آمیزی سبب می شود تا دیواره مخزن دچار خوردگی نشود و عمر بیشتری داشته باشد . مخازن پلی اتیلن رادمان پلاست در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم هستند و یکی از دلایل ماندگاری بالای محصولات این شرکت ,استفاده از رنگ های اپوکسی با کیفیت می باشد .

قیمت مخزن آب 10000 لیتری

یکی از دلایل محبوبیت محصولات رادمان پلاست ,مقرون به صرفه بودن مخازن آب پلی اتیلن در کنار کیفیت بالای آنها می باشد , این شرکت همواره تلاش داشته ضمن استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه,قیمت گذاری منصفانه ای داشته باشد تا به این شکل از مشتریان خود حمایت و قدردانی کرده باشد .

به طور کلی مشخص نمودن یک قیمت دقیق و معین برای محصولات پلی اتیلن امکان پذیر نیست ,چراکه این موضوع ارتباط زیادی با شرایط بازار دارد و متاسفانه هرلحظه ممکن است قیمت ها دچار تغییر بشوند .برای اطلاع از قیمت مخازن ذخیره آب و سایر محصولات برند رادمان پلاست ,می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت و انرژی , برای خرید مخزن مورد نظر خود اقدام نمایید .همچنین به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره هایی که در تصویر مشاهده می کنید, با کارشناسان مجموعه رادمان پلاست تماس حاصل فرمایید .

سخن پایانی

بکارگیری مخازن آب به یک امر رایج و متداول تبدیل شده است و تقریبا تمام ساختمان ها از این مخازن استفاده می کنند ؛ در این مطلب دیدیم که در چه صورت نیاز به خرید مخازن آب پلی اتیلن چند لایه و در چه شرایطی به مخازن تک لایه نیاز دارید . برای اطلاعات بیشتر در مورد مخازن آب پلی اتیلن به سایت https://radmanplast.com مراجعه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KBKGQ5Os
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه