شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در زمانه حاضر شیوه های کسب و کار و تجارت، خرید و فروش محصولات و دریافت خدمات، متحول و دگرگون شده است . بر خلاف گذشته ،بسیاری از تصمیمات برای خرید و تجارت در فضای مجازی گرفته می شود وافراد به کسانی اعتماد می کنند که در این فضا یک فروشگاه معتبر و یا دفتر کار رسمی مدرن داشته باشند چراکه این دفاتر و فروشگاه های مجازی یا همان سایت ها به آنهاامکان بررسی دقیق و مقایسه آسان محصولات و خدمات را می دهند . بر اساس همین تغییر و تحولات صورت گرفته ، صاحبان مشاغل گوناگون برای حفظ بقا و رونق بخشی به فعالیت های خود، به دنبال داشتن سایتی هستند که برای آنها کار فروش و بازاریابی را به بهترین نحوه انجام دهد تا سود فراوانی را از آن خود ساخته و از موج جدید کسب و کار عقب نمانند.

راهکار رونق کسب وکار با توجه به تحولات بازار

با این حال این مسیر دشواری هایی هم دارد که مهمترین آن ها هراس از نتیجه نگرفتن، پرداخت هزینه های گزاف و... است. با توجه به آنچه که بیان شد اهمیت داشتن سایت واز همه مهمتر به نتیجه رسیدن آن مشخص گشت بنابراین ضروریست در ادامه این نوشته به صورت مختصر ومفید مطالبی را در موردویژگی های سایتی سودآور ارائه کنیم و به این پرسش اساسی پاسخ دهیم که داشتن چگونه سایتی به کسب و کارمان رونق خواهد داد؟ پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید

فریب تبلیغات را نخورید

در حال حاضر مجموعه های بسیار زیادی در سراسر نقاط کشور وجود دارند که خدمات طراحی سایت را به متقاضیان ارائه می دهند. شما می توانید از هر کدام از این مجموعه ها که ترجیح می دهید برای طراحی وب سایت مد نظرتان کمک بگیرید.

با این حال حواستان باشد که هیجانات منفی بر شما غلبه نکرده و یا تحت تاثیر تبلیغات کاذب قرار نگیرید. از سوی دیگر به این نکته دقت داشته باشید که هر وب سایتی پاسخگوی شرایط ،نیازها و دغدغه های شما و کسب و کارتان نخواهد بود.

حتی به دنبال کاهش عجولانه و غیر تخصصی هزینه های خود نیز نبوده ، چراکه ممکن است سایتی که به دست می آورید پاسخگوی خوبی برای کسب و کار شما نباشد یا بدون استفاده باقی بماند.

باید طراحی سایت نتیجه محور باشد

طراحی سایت بر اساس اصول بازاریابی و روانشناسی فروش

هرچند ظاهر یک وب سایت اهمیت زیادی داشته و به جذب کاربران کمک می کند؛ اما با این حال جذابیت ظاهری، تنها ویژگی اصلی یک پایگاه اینترنتی نیست. در حقیقت طراحی سایت بر اساس اصول بازاریابی و روانشناسی فروش است که در دستیابی به نتیجه و هدف مد نظر شما کمک می کند.

در حال حاضر بسیاری از وب سایت ها را مشاهده می کنید که از ظاهر جذابی بهره مند شده و ویژگی های فنی را رعایت کرده اند و چه بسا هزینه های گزافی هم برای طراحی آن ها پرداخت شده باشد. اما با این حال به صورت صحیح از اصول بازاریابی و روانشناسی فروش بهره نبرده و نتوانسته اند به توسعه و رونق یک کسب و کار کمک کنند.

چراکه وب سایت هایی که اصول بازاریابی و روانشناسی فروش در آن ها به خوبی رعایت نشده امکان جذب مشتری و جلب اعتماد او را ندارند. پس نمی توانند محصول و یا خدمتی را به وی عرضه کنند.

حذف هزینه های اضافی

طراحی سایت نتیجه محور باید با حذف هزینه های اضافی همراه باشد. حواستان باشد که هرگونه امکانات اضافی در طراحی سایت به معنای ایجاد یک هزینه اضافه برای شما است. پس پیش از اقدام به این کار و یا سپردن فرایند طراحی به یک مجموعه سعی داشته باشید از مشاوره رایگان طراحی سایت حرفه ای برخوردار شده و بدانید که برای رونق کسب و کارتان به چه امکاناتی نیاز دارید.

سپس بر این اساس امکانات لازم را به کار گرفته و ویژگی های غیر ضروری را مورد استفاده قرار ندهید. امکانات غیر لازم، علاوه بر تحمیل هزینه های گزاف به سنگینی وب سایت و کندی و عملکرد ناصحیح آن نیز منجر می گردند.

مسیر موفقیت کسب و کار شما با دیگری متفاوت است

مسیر موفقیت کسب و کار

ممکن است شما با مشاهده یک وب سایت و ویژگی ها و امکانات آن تصمیم بگیرید مشابه آن پایگاه را برای توسعه و رونق بخشی به کسب و کار خود طراحی کنید. در حالی که این اقدام صحیح نیست. چراکه مسیر موفقیت برای تمامی افراد یکسان نبوده و برای کسب و کارهای مختلف نیز متفاوت است.

در حقیقت هر کدام از کسب و کارها به شیوه ای خاص می توانند اعتماد مشتریان را به خود جلب ساخته و کالاهای خود را به فروش برسانند و لذا این امکان وجود دارد که یک سبک و شیوه طراحی سایت برای یک کسب و کار عامل ایجاد موفقیت بوده و برای کسب و کار دیگر چنین نتیجه ای در بر نداشته باشد.

در این شرایط نیز باید پیش از هر اقدامی از خدمات مشاوره رایگان طراحی سایت حرفه ای برخوردار شوید و درباره اهداف کسب و کار، مخاطبان هدف، علایق نگرش ها و نیازهای آن ها، روش های فروش و بازاریابی، تمکن مالی و.... با مشاورین گفتگو کنید و در نهایت به طراحی سایت جامع و پاسخگو دست بزنید.

مطالعه و بررسی جامعه هدف

 در شیوه طراحی سایت نتیجه محور پیش از اقدام به طراحی سایت ،مطالعاتی پیرامون جامعه هدف انجام می شود.جامعه هدف شما در واقع همان مشتریان هستند. افرادی که قرار است محصولات و یا خدماتتان را خریداری کنند.

پس باید باویژگی های اصلی آن ها آشنا شده و با بررسی علاقمندی ها و گرایش هایی که دارند و یا طبقه اجتماعی و نیازهایشان بهتر ذهن و روان شان تحلیل شود.

بعد از این اقدامات می توانید با تکیه بر مزایای رقابتی محصولات و خدمات و.... به طراحی سایت نتیجه محور یعنی وب سایتی که به کسب و کارتان رونق می بخشد دست بزنید.

طراحی سایت پولساز وب به همراه انتقال دانش

طراحی سایت نتیجه محور خود را می توانید به مجموعه پولساز وب واگذار کنید. با سپردن فرایند طراحی به این مجموعه از چندین مزیت عمده برخوردار خواهید شد که یکی از مهمترین آن ها بهره مند شدن از مشاوره رایگان طراحی سایت است.

از سوی دیگر اگر پولساز وب را مسئول طراحی سایت بر اساس اصول بازاریابی و روانشناسی فروش کنید، از امکان انتقال دانش و اطلاعات کافی نیز برخوردار خواهید شد و به حذف هزینه های اضافی نیز دست خواهید زد.

همان طور که می دانید اگر فرایند طراحی سایت نتیجه محور با انتقال دانش و اطلاعات همراهی کند، فرصتی بسیار مناسب برای رونق بخشی به کسب و کار شما به وجود خواهد آورد. چراکه با این امکان و با درک کلیات طراحی سایت، از قدرت تجزیه و تحلیل کافی برخوردار شده و می توانید خود مسیر موفقیت کسب و کارتان را تشخیص دهید و در آن گام بگذارید تا پیروزی های بیشتری کسب کنید.

با اطلاعاتی که در این زمینه به دست می آورید خواهید دانست که کدام اقدامات به تلف کردن هزینه های شما منجر شده و یا زمان را از بین می برد. پس از آن ها دوری خواهید کرد. از سوی دیگر به این نکته پی خواهید برد که با کمک چه اقدامات و فرایندهایی می توانید به گسترش بازار کمک رسانده و تعداد مشتری های کسب و کار خود را افزایش دهید تا درآمد و سود بیشتری به دست آورده و به برندسازی دست بزنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gTdlXL0v
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه