شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سرور مجازی بورس برای اندروید

10 ماه پیش ( 1402/6/13 )
 

سرور مجازی بورس برای اندروید

سرور مجازی بورس (VPS) اخیرا به یکی از محبوب ترین محصولات برای افرادی که در بورس و سرخطی زدن فعالیت می کنند تبدیل شده، با استفاده از سرور مجازی بورس افراد موفق شده اند به درآمد خوبی برسند و در سر خطی زدن بالاترین رتبه رو داشته باشن.

نظرات در مورد سرور مجازی بورس؟

تا این لحظه مشاهده نشده کسی اعلام کرده باشه که سرور مجازی بورس کاربردی نبوده یا سرخطی زدن از سیستم خانگی بهتر از VPS بورس هست و واقعیت هم به همین شکل هست و قطعا سرور مجازی بورس بهترین گزینه برای سر خطی زدن هست و دلیل این موضوع هم در ادامه با جزئیات بررسی خواهیم کرد.

سرور مجازی بورس برای اندروید و آیفون (گوشی)

سرور مجازی بورس برای اندروید و آیفون

در حالت عادی انجام معاملات بورس یا سر خطی زدن با تلفن همراه اندروید یا IOS کار راحتی نیست، و جدا از بحث راحتی سرعت اینترنت گوشی هم در حدی نیست که بتونیم معاملات رو با سرعت بالا و زودتر از دیگران انجام بدیم.

پس سرور مجازی بورس یکی از بهترین راه کار ها برای سر خطی زدن با تلفن همراه یا گوشی خواهد بود.

بهترین سرور مجازی بورس در ایران

شرکت توشن اولین شرکتی بود که در ایران سرویسی با عنوان سرور مجازی بورس ارائه کرد و اولین شرکتی بود که سرور مجازی بورس با حافظه های NVMe ارائه کرد.

با خرید سرور مجازی بورس از توشن شما به یک سرور مجازی با کیفیت سخت افزاری و پورت شبکه بسیار با کیفیت دسترسی خواهید داشت که در معاملات بورسی و سرخطی زدن در بورس ایران بالاترین درصد موفقیت را خواهید داشت.

نکات مهم قبل از خرید سرور مجازی بورس

در زمان خرید سرور مجازی VPS بورس باید به نکات متعددی توجه داشته باشید که خدمت شما توضیح خواهیم داد.

یکی از مهم ترین نکات در سرور مجازی بورس موضوع پینگ پایین در این سرویس هاست، شما باید سرور مجازی بورس از شرکتی تهیه کنید که پینگ به سرور های مقابل در محدوده 1 میلی ثانیه باشه تا در سرخطی زدن از نفرات اول باشید.

رسیدن به پینگ 1 میلی ثانیه به چند موضوع ارتباط خواهد داشت:

1) فاصله سرور مجازی شما تا سرور های کارگذاری بورس مورد نظر

2) کیفیت شبکه و تجهیزات زیر ساختی هاستینگ شما

3) کیفیت سخت افزار استفاده شده در VPS

خرید سرور مجازی بورس

در مورد موضوع فاصله باید توجه داشته باشید که مثلا نباید سرور مجازی تهیه کنید که دیتاسنتر در تبریز یا شهر های دیگه باشه بلکه باید در تهران باشه سرور مجازی شما و بهترین گزینه هم دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد هست به این خاطر که اکثر شرکت های کارگذاری سرور های آن ها در دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد هست.

پس تا اینجا خرید سرور مجازی آسیاتک شد بهترین سرور مجازی برای بورس.

موضوع بعدی بحث کیفیت شبکه و تجهیزات زیر ساختی است، این مورد در واقع تا زمانی که از شرکت مورد نظر سرویس تهیه نکنید قابل تشخیص نیست و تنها راه تشخیص یا تست سرور های هاستینگ مورد نظر است یا پرس و جو از افرادی که قبلا از این شرکت هاستینگ سرویس سرور مجازی VPS بورس دریافت کرده اند.

موارد بعدی مثل کیفیت سخت افزار سرور ها و عدم اورسل هم مانند شرایط بالا هستند و تا زمانی که تست صورت نگرفته باشه امکان متوجه شدن این موضوع وجود نخواهد داشت.

خرید VPS برای گوشی

خرید سرور مجازی VPS برای گوشی یکی از سوالاتی هست که زیاد پرسیده میشه توسط مشترکین و افرادی که جدیدا وارد موضوع بورس و سرخطی شدن و نگرانی دارند که آیا امکان اتصال به سرور مجازی توسط گوشی اندروید یا IOS وجود دارد یا خیر.

بصورت کلی همه سرور مجازی ها امکان اتصال از طریق گوشی دارند.

ترفندهای خرید موفق و سریع سهام در بورس

ترفندهای خرید موفق و سریع سهام در بورس

اگر بخواهید یک سهام را در بورس ایران خریداری کنید و آن سهم در حال حاضر صف خرید داشته باشد باید نکاتی را در نظر بگیرید:

برای مثال فرض کنید سهام خودرو را می خواهید خریداری کنید. اگر ساعت ۱۰ صبح بخواهید سفارش خرید خود را ثبت کنید و این سهم در حالت صف خرید باشد محال است نوبت به شما برسد. زیرا نهایت به ۲۰۰ یا ۳۰۰ نفر اول صف نوبت خرید می رسد و باقی سفارش ها در پایان روز کاری بورس لغو می شوند. درواقع در حالتی یک سهم صف خرید می شود که عرضه برای آن کم است. پس همان مقدار کم به کسانی می رسد که درخواست خود را سریع تر ثبت کرده باشند. مهم ترین فاکتور در نفر اول بودن زمان ثبت سفارش است!

اما چگونه ممکن است بین ده ها هزار نفر بتوانیم جزو نفرات اول باشیم؟ باید در زمان بازگشایی بورس شما جزو نفرات اولی باشید که درخواست خرید خود را ثبت می کند

۱- باید اینترنت پرسرعت داشته باشید.

استفاده از اینترنت بدون قطعی و پرسرعت جزو ملزومات کار در بازار بورس است. باید زمانی که درخواست ثبت سفارش را می زنید درخواست شما بدون معطلی به کارگزاری برسد تا کارگزاری شما آن را به هسته معاملات برساند. پس سعی کنید از اینترنتی استفاده کنید که پینگ پایینی به کارگزاری شما داشته باشد. اینترنتهایی که سرویس دهنده های اینترنت فراهم می کنند، به طور متوسط 40 الی 50 میلی ثانیه پینگ تا کارگزاری دارند. اما ایا می توان این پینگ تایم را به صفر رساند؟ بله استفاده از اینترنت سرور مجازی بورس سرعت بسیار بالایی دارد و پینگ آن صفر میلی ثانیه است.

۲- استفاده از کارگزاری مناسب و معروف

همان طور که گفتیم درخواست شما به کارگزاری می رسد و کارگزاری باید آن را به هسته معاملات بورس ارسال کند. هرچقدر هم شما سریع باشید اگر کارگزاری کند باشد یا سرعت عمل نداشته باشد نوبت به شما نمی رسد. پس لازم است پرس وجو کنید و بهترین کارگزاری بورس را انتخاب کنید. برخی از شرکت های ارائه دهنده سرور بورس و سرور اختصاصی ایران در خصوص انتخاب بهترین کارگزاری هم شما را راهنمایی می کنند.

۳- کامپیوتر سرپا و خالی از ویروس و بد افزار

مطمئن باشید که سیستم شما به روز و خالی از ویروس باشد، زیرا وجود این بدافزارها باعث می شود سرعت ارسال درخواست ها به اینترنت با کندی همراه باشد. پس آنتی ویروس را دریابید!

۴- ساعت 8:44 دقیقه بیدارباشید!

مهم ترین مسئله ای که باید رعایت کنید این است که رأس ساعت 8:44 صبح همه چیز آماده باشد. یعنی سیستم روشن باشد داخل سامانه معاملات ورود کرده باشید و سفارش را وارد کرده باشید و منتظر باشید تا 8:44 دقیقه شود و روی دکمه ثبت سفارش بزنید. شما می توانید چند ثانیه قبل از شروع پیش گشایش به عنوان مثال، ساعت 8:44:57 ۱۰ تا ۱۰۰ هزارتومانی ثبت کنید. گزینه هایی که زمان ثبت سفارش از شما تأییدیه می گیرد را قبل از سرخطی زدن غیرفعال کنید تا زمان شما تلف نشده، سپس کلیک کنید. به این روش خرید کردن، سرخطی زدن گفته می شود.

۵- خرید بالاتر از قیمت پایانی!

قیمت سفارش را باید ۵ درصد بالاتر از قیمت پایانی روز قبل بگذارید. در پایان همه چیز مثل یک دوئل است و برنده کسی است که در سریع ترین زمان درخواست خود را ثبت کند.

شرکت توشن اولین شرکت ارائه دهنده انواع سرور مجازی بورس ایران در کشور است و پلن های مختلفی را برای کاربران بورس ارائه می دهد. سرعت اینترنت سرورهای توشن 10 گیگ بر ثانیه بوده و دارای ربات سرخطی هستند.

اگر هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص پلن های سرور بورس دارید و یا اگر می خواهید از مشاوره رایگان کارشناسان ما هنگام خرید سرور مجازی بورس بهره مند شوید، می توانید با شماره تماس 02191006996 تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/F3v4HQiV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه