شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

میلگرد برای پروژه های عمرانی و ساختمانی از مقیاس کوچک گرفته تا سازه های عظیم بعنوان محصول فولادی کلیدی چه از نظر کیفی و چه از نظر قیمت، توانایی تاثیرگذاری در کیفیت و هزینه تمام شده سازه نهایی را دارد و میلگرد ذوب آهن اصفهان به دلیل دارا بودن کیفیت و استانداردهای لازم، همواره محصول مورد علاقه مجریان پروژه ها و انبوه سازان می باشد.

ذوب آهن اصفهان

در این مطلب به اهمیت قیمت میلگرد اصفهان (ذوب آهن) در صنعت عمران خواهیم پرداخت و در ادامه تامین کنندگان دست اول این مقطع فولادی در شهر اصفهان را معرفی می کنیم.

میله گرد اصفهان (ذوب آهن)

بسیاری از فعالین صنعت عمران میلگردهای کارخانه ذوب آهن را با عنوان میلگرد اصفهان می شناسند چرا که این کارخانه جزو اولین کارخانه های تولید کننده است که از همان ابتدا مطابق با استانداردهای بین المللی به تولید انواع سایز میلگرد پرداخته و بازار آهن ایران و پروژه های ساختمانی را تغذیه می نموده.

پس از انقلاب و با توسعه صنعت در ایران، تعداد کارخانه های تولید کننده میلگرد در ایران به طور چشمگیری افزایش و اکنون به بیش از 40 کارخانه رسیده اما با وجود این تعداد کارخانه تولید کننده، هنوز کارخانه ذوب آهن اصفهان بعنوان برند برتر تولید میلگرد در کل کشور شناخته می شود.

برتری میلگرد اصفهان نه تنها به خاطر کیفیت این محصول بلکه به دلیل قیمت مناسب آن نسبت به کیفیت می باشد که بکارگیری این محصول ذوب آهن در پروژه هایی که در مناطق مرکزی ایران مانند شهرهای استان اصفهان، شهر تهران، کاشان، قم و شهرکرد اجرا می شوند را توجیه پذیر می نماید.

استاندارد میلگردهای ذوب آهن

تمامی کارخانه های تولید کننده مقاطع فولادی محصولات خود را تحت استانداردهای متفاوتی تولید و در بازار آهن کشور عرضه می کنند. استاندارد 3132 استاندارد مورد تایید نظام مهندسی ایران است که بکارگیری میلگرد در پروژه ها مستلزم رعایت این استاندارد است.

میلگرد اصفهان تولید شده در کارخانه ذوب آهن، علاوه بر دارا بودن استاندارد 3132 تمامی استانداردهای بین المللی را دارا بوده و به همین جهت، کشورهای همسایه از متقاضیان واردات آن هستند.

استاندارد میلگردهای ذوب آهن اصفهان

استاندارد میلگردهای ذوب آهن اصفهان شامل استاندارد روسی GOST 5781، استاندارد آمریکایی ASTM A615 و استاندارد ژاپنی JIS G3112 می شوند.

اهمیت قیمت میلگرد اصفهان

با توجه به توضیحاتی که تا اینجا مطالعه نمودید، به اهمیت میلگردهای تولید شده در کارخانه ذوب آهن پی برده و می دانید که این محصول چه جایگاه ویژه های در صنعت عمران و ساختمان سازی دارد. به همین نسبت می توان به این نکته رسید که قیمت میلگرد اصفهان کارخانه ذوب آهن به دلیل دامنه گسترده تقاضای خرید این محصول دارای اهمیت بالایی است.

شاید این سوال وجود داشته باشد که چه عواملی در قیمت میل گرد ذوب آهن تاثیر می گذارد. در قسمت بعد پاسخ این سوال ذکر شده که به شرح زیر می باشد:

قیمت جهانی سنگ آهن : از آنجا که سنگ آهن مواد اولیه تولید کلیه مقاطع فولادی می باشد، قیمت جهانی آن تاثیر مستقیمی بر قیمت این مقاطع دارد.

نرخ روز دلار در بازار ارز ایران : نرخ دلار نه تنها بر روی خدمات و محصولات در صنایع مختلف بلکه بر قیمت مقاطع فولادی نیز تاثیر دارد و از آنجا که سنگ آهن با نرخ جهانی در بازار ایران عرضه می شود، همبستگی تنگاتنگی با نرخ ارز دارد.

هزینه حامل های انرژی : چرخه تولید فولاد انواع انرژی را درگیر می کند. از آب و گاز گرفته تا برق همگی پایه اصلی زیرساخت های خطوط تولید محصولات فولادی و آهن آلات را تشکیل می دهند. هزینه های برق و آب و گاز تاثیر مستقیم بر قیمت تمام شده میلگرد اصفهان دارد.

هزینه حمل و نقل : حمل و نقل در تمامی زنجیره های صنعت فولاد حرفی برای گفتن دارد. از استخراج سنگ آهن و حمل آن تا کارخانه ذوب آهن، تا حمل محصول نهایی از درب کارخانه تا محل پروژه های عمرانی و ساختمانی تماما مشمول هزینه حمل خواهد شد که این امر به تاثیر این هزینه ها بر قیمت تمام شده کالا منتج می شود.

نیروی انسانی : خطوط تولید وابستگی زیادی به حضور نیروی انسانی دارد که هر کدام وظایف مشخصی را در این خطوط بر عهده دارند. با توجه به این موضوع هزینه های دستمزد که سالانه طبق تصمیمات دولت و تصویب مجلس نسبت به تورم افزایش می یابد بر قیمت میلگرد تاثیر گذار است.

نکاتی که مطالعه نمودید، از کلیدی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع محصولات فولادی خصوصا میلگرد آجدار تولید شده در کارخانه ذوب آهن اصفهان هستند. هر چه این هزینه ها افزایش یابد به افزایش قیمت آهن آلات منجر خواهد شد.

تامین کنندگان میلگرد ذوب آهن

از آنجا که محل کارخانه ذوب آهن در نزدیکی شهر اصفهان است، بزرگترین تامین کنندگان میلگرد این کارخانه در شهر اصفهان و انبار های متعدد آهن آلات در داخل و خارج شهر واقع شده اند. لذا با توجه به اینکه محصولات کارخانه در بورس کالا عرضه شده و امکان خرید مستقیم از درب کارخانه برای مصرف کننده نهایی وجود ندارد، بهترین گزینه خرید از صاحبان بار است که مالک چنین انبارهایی نیز هستند.

در ادامه با معرفی یکی از بزرگترین مراکز توزیع میلگرد ذوب آهن در اصفهان همراه شما هستیم.

سورین کیان مهر اسپادانا (آهن کیتا)

شرکت سورین کیان مهر اسپادانا که با نام تجاری آهن کیتا در بازار آهن ایران فعالیت می کند از تامین کنندگان با سابقه و بزرگ میلگرد اصفهان بحساب می آید. این شرکت به مدیریت جناب آقای عبدرالرسول امیریوسفی، صاحب بار محصولات کارخانه ذوب آهن بوده و شرکت های بزرگ عمرانی را تغذیه می کند.

انبار میلگرد ذوب آهن

مزایای خرید میلگرد از آهن کیتا

  • پایین ترین قیمت نسبت به محصولات موجود در بازار آهن اصفهان و ایران
  • امکان دریافت مشاوره پیش از خرید
  • سرعت بالا در ارسال به سراسر کشور
  • ارائه فاکتور رسمی به خریداران
  • فروش اقساطی و اعتباری میلگرد کارخانه ذوب آهن
  • ضمانت محصولات ارسالی
  • دارای انبار اختصاصی و مالکیت بار در تناژ بالا
  • اعطای وام جهت خرید میلگرد به شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی معتبر

راه های ارتباطی با شرکت سورین کیان مهر اسپادانا:

  • وبسایت : ahankita.com
  • تلفن تماس : 03134038000
  • تلگرام : @ahankita
  • اینستاگرام : @ahankita.co
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Kitigela
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه