شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

5 مدل لیوان تبلیغاتی که شما را حرفه ای نشان می دهد

در بازار عرضه کالا و خدمات مهم ترین عاملی که باعث می شود تا شرکت و برند شما شناخته شود، تبلیغات مؤثر و مفید است. این تبلیغات علاوه بر به صرفه بودن باید امکان جذب بیشترین تعداد مخاطب و مشتری را به همراه داشته باشد. امروزه بسیاری از سازمان ها به دنبال برقراری روابطی پایدار و مستحکم بین خود، کارمندان و سایر مخاطبانشان هستند. یکی از ترفندهای بسیار عالی که در بازاریابی می تواند موثر باشد، ارائه هدایای منحصر به فرد تبلیغاتی است. بهتر است بدانید یکی از این هدایا، لیوان تبلیغاتی می باشد. لیوان ابزاریست که همیشه مورد استفاده قرار گرفته و قشرهای مختلف مردم در طول شبانه روز بارها از آن استفاده می کنند.

معمولا چاپ لیوان یکی از انواع روش های تبلیغاتی برای برقراری یک ارتباط دوستانه با مشتری و مصرف کننده است. فروشنده با این روش علاوه بر خوشحال کردن مشتری، نام برند و اطلاعات مربوط به سازمان خود را به راحتی معرفی کرده و وارد خانه ها و محل کار افراد مختلف می نماید. تبلیغات با روش چاپ لیوان منجر می گردد تا اطلاعات برای مدت طولانی تری جلوی چشم مشتری قرار گیرد.

با درج لوگو، چاپ برند و خیلی اطلاعات دیگر بر روی لیوان و هدیه آن به افراد با سنین مختلف، می توانید به راحتی در تمام مکان ها، تبلیغات منحصر به فردی از برند خود را داشته باشید. همچنین با این کار نام تجاریتان را در ذهن مخاطبان ماندگار کنید. انواع مختلف چاپ لیوان وجود دارد که توسط مجموعه صبح آگهی با کیفیت های مختلف انجام می شود. چاپ تامپو، چاپ لیزر و... بر اساس جنس لیوان و نوع طرح آن انتخاب و در چاپ تبلیغات روی لیوان مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه برخی از انواع چاپ لیوان های مورد استفاده در تبلیغات را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پیشنهاد می کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی مناسب برند شما

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین محصولات در گروه هدایا می باشد. اما به دلیل کاربرد و تنوع بسیار بالایی که لیوان های تبلیغاتی دارد، یکی از بهترین و پر فروش ترین هدیه های تبلیغاتی به شمار می روند. یکی از انواع این لیوان های تبلیغاتی، لیوان سرامیکی تبلیغاتی می باشد. این لیوان تبلیغاتی بازاریابی برند شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. بهتر است بدانید این لیوان قابلیت چاپ تمام رنگی را دارد. شما می توانید چاپ لوگو، نام برند و بقیه اطلاعات و شعار تبلیغاتی را طبق سلیقه شخصی خود، به ما بسپارید.

ماگ های سرامیکی در محیط­ های کاری مثل ادارات و فروشگاه ­ها بیشتر مورد استفاده قرار می­ گیرند، اغلب وارداتی هستند.گفتنی است لیوان های سرامیکی قابل شستشو هستند و حین شستن طرح آن از بین نمی رود. این لیوان تبلیغاتی در انواع مختلف تولید می شود. برای مثال دسته دار یا بدون دسته، قاشق دار و درب دار از محبوب ترین نوع لیوان ها به حساب می آیند. لازم به ذکر است داخل لیوان و دسته بعضی از این لیوان ها رنگی و بدنه آن سفید می باشد. این لیوان در رنگ های مختلف طبق نظر شما چاپ می شود. چاپ مشکی و چند رنگ از پرفروش ترین ها می باشد.

پرطرفدارترین لیوان سرامیکی تبلیغاتی که مورد توجه ویژه ی بازاریابان قرار گرفته است، ساده و سفید می باشد. چاپ روی لیوان سرامیکی سفید به علت کیفیت بالا، با شستشو از بین نمی رود و دوام بسیار زیای دارد. از این مدل ماگ تبلیغاتی می توانید به عنوان یک هدیه به کارمندان و یا مشتریان و یا حتی برای پذیرایی از میهمانان مجموعه ی خود استفاده کنید.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

امروزه یکی از ابزارهای تبلیغاتی برای برند شما، لیوان تبلیغاتی کاغذی می باشد. از این لیوان اغلب در کسب و کارها، همایش ها و سمینارهای مربوطه استفاده می شود. لیوان کاغذی بیشتر مواقع برای نوشیدنی های گرم بسیار مناسب می باشد. چون در برابرحرارت از خود مقاومت نشان می دهد. چاپ روی لیوان های کاغذی به روش افست انجام می شود که تصاویر به صورت تمام رنگی روی تمام سطح لیوان کاغذی چاپ می شود. این لیوان قابل استفاده برای مراسم های رسمی و غیررسمی و همچنین قابلیت استفاده برای موسسات و اماکن پرتردد را دارد.

این لیوان تبلیغاتی در انواع مختلف درب دار، شات قهوه، لیوان کاغذی دوجداره و تک جداره و... تولید می شوند. شما می توانید لیوان ‎های اختصاصی را در سایزها و رنگ‎های مختلف طبق سلیقه خود سفارش دهید. اغلب فروشگاه ها، شرکت ها و ادارات به دنبال سفارش لیوان کاغذی تبلیغاتی هستند تا با تبلیغاتی یک بار مصرف، توجه مخاطبان بسیاری را را به برند خود جلب نمایند.

لیوان شیشه ای تبلیغاتی

لیوان شیشه ای تبلیغاتی

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و موثر در بازاریابی هر برندی، لیوان شیشه ای تبلیغاتی است. این لیوان با نام ماگ مات تبلیغاتی نیز شناخته می شود. همچنین شما می توانید نام برند، لوگو، شعار تبلیغاتی و هر اطلاعاتی که مربوط به برندتان می باشد به همراه رنگ سازمانی خود، روی آن چاپ کنید. امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ نیز برای تبلیغات برند خود از این لیوان ها استفاده می کنند. چراکه لیوان های تبلیغاتی اگرچه قیمت پایینی دارند اما یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغاتی و بازاریابی به شمار می روند و از سال ها پیش تا به حال محبوبیت خود را در بین کسب و کارهای بزرگ و کوچک حفظ کرده اند.

لیوان یخی در سایزها و مدل های مختلف و در حالت دسته دار یا بدون دسته تولید می­ شود. چاپ روی لیوان های شیشه ای تبلیغاتی با شستشوی ساده از بین نخواهد رفت. بنابراین یک گزینه ی عالی برای تبلیغات برندها محسوب می شود. روی این لیوان ها در مقابل لیوان شیشه ای معمولی، اثر انگشت کمتری به جای می ماند. امکان شستشوی لیوان های شیشه ای مات در ماشین ظرفشویی وجود دارد. بهتر است بدانید هیچ گونه گرد و غبار روی لیوان یخی نشان داده نمی شود. گفتنی است چاپ روی این لیوان سیلک UV است و قابلیت چاپ رنگی دور تا دور آن وجود دارد. در ادامه یکی دیگر از انواع لیوان تبلیغاتی پرکاربرد را معرفی می کنیم.

لیوان حرارتی تبلیغاتی

یکی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی که به نشان دادن برند شما نیز کمک می کند، لیوان حرارتی تبلیغاتی می باشد. لیوان حرارتی تبلیغاتی نسبت به حرارت واکنش نشان می دهد. این لیوان قابلیت نشان دادن تصویر، رنگ و طرح چاپ شده روی خود را بعد از گرم شدن دارد. این ماگ با حرارت و دمای بالای نوشیدنی کار می کند. به طوری که در ظاهر شما فقط یک ماگ ساده را می بینید. اما در صورت اضافه کردن انواع نوشیدنی های گرم به داخل لیوان شکل ظاهری آن نیز تغییر می کند. با انجام این کار می توانید نام برند خود و یا تصویر مخصوص خود را در ذهن مشتری همیشگی کنید.

لازم به ذکر است هیچ محدودیتی برای چاپ طرح و عکس دلخواه شما وجود ندارد. آرم، لوگو، نشانی، عکس، نقاشی و یا هر چیزی دیگری روی لیوان های حرارتی امکان چاپ دارد. این محصول عمر طولانی دارد و کیفیت عکس را برای چندین سال حفظ می کند. بهتر است بدانید اگر از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید، تبلیغات شما مدت زیادی نزد مشتری باقی خواهد ماند. از ویژگی های منحصر به فرد این لیوان می توان به طول عمر و ماندگاری بالا، قابلیت شخصی سازی و طراحی سفارشی، قیمت مقرون به صرفه و قابلیت شستشوی آسان نیز اشاره کرد.

فنجان و نعلبکی

یکی دیگر از انواع لیوان های تبلیغاتی، فنجان و نعلبکی تبلیغاتی می باشد. این هدیه تبلیغاتی از جنس سرامیک است. شما می توانید طبق سلیقه شخصی خود نام برند، لوگو و هر اطلاعاتی که برای تبلیغات مد نظر دارید، روی آن چاپ کنید. در چاپ آن محدودیتی برای طرح و رنگ وجود ندارد. گفتنی است که قطعا استفاده از این فنجان و نعلبکی در دفتر و محیط کاری زیبایی و اعتبار خاصی برای شما به ارمغان خواهد آورد. به علت ظرافت و کوچکی هم به عنوان فنجان چای خوری و هم قهوه خوری مورد استفاده می باشد. همچنین برای پذیرایی از میهمانان هر مجموعه، استفاده از فنجان و نعلبکی گزینه ی مناسبی است.

قیمت این فنجان تبلیغاتی به عوامل مختلفی مانند کیفیت چاپ، جنس، تعداد، انواع رنگ ها و... بستگی دارد. فنجان و نعلبکی تبلیغاتی اغلب در جنس های سرامیکی و یا شیشه ای تولید می شوند. صبح آگهی به شما کمک می کند تا در جهت رشد کسب و کارتان سرمایه گذاری کنید. همچنین اگر نیازی به مشاوره برای تهیه انواع هدایای تبلیغاتی از جمله فنجان و نعلبکی تبلیغاتی داشتید، میتوانید با مجموعه صبح آگهی در تماس باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/apmCiZUs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه