شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا

آخرین سقوط روبل و پزو نشان دهنده شکاف های موجود در بازار جهانی است. اخبار سقوط و وحشت بازار سهام، ضررهای مالی و ارقام منفی مالی هر روز به گوش جهان می رسد اما با این حال، پناهگاه های امن مانند بیت کوین و طلا همچنان تحت فشار هستند.

به گفته یکی از بانک ها، آخرین ریزش روبل روسیه و پزو آرژانتین شکاف هایی را در بازار جهانی نشان می دهد و همچنان با افزایش بازده خزانه داری و شاخص دلار، دارایی های بهشتی درک شده همچنان تحت فشار هستند و best crypto price alert app آمار و هشدارهای خوبی را ارائه نمی دهند.

حتی زمانی که نشانه هایی از شکاف در بازار جهانی به شکل نوسانات در ارزهای فیات کشورهای مضطرب ظاهر می شود، پناهگاههای امنی مانند بیتکوین و طلا در تلاش برای جمع آوری کشش صعودی خود هستند.

روز دوشنبه، ارزش روبل روسیه (RUB) در برابر دلار آمریکا به 102 کاهش یافت و به پایین ترین سطح از مارس 2022 رسید. این کاهش، زیان انباشته از ابتدای سال تا به امروز را به 33 درصد رساند که نشان دهنده نگرانی فزاینده سرمایه گذاران از کاهش درآمدهای انرژی Kremlin و اجبار آن است. بانک مرکزی نرخ بهره را از 8.5 درصد به 12 درصد افزایش می دهد، این اقدامی اضطراری در وضعیت کنونی است.

سقوط ارزش پزو آرژانتین

در همین حال، آرژانتین ارزش پزو خود را 18 درصد کاهش داد و به 350 در هر دلار در مقایسه با 287 دلار در جمعه گذشته کاهش داد. پزو امسال 98 درصد کاهش قیمت یافته است. اما این کاهش قیمت ها میتواند چالش و سؤال بزرگ ?will bitcoin go back up to 60k که یک پرسش جهانی در مورد بازگشت دوباره بیت کوین با بالای 60000 دلار است را پاسخ و جهت دهی کند؟

به گفته MUFG Bank، کاهش جدید در RUB و ARS نشان دهنده نشانه های اولیه استرس در بازارهای مالی جهانی است. از زمانی که فدرال رزرو در ماه مارس سال گذشته شروع به افزایش نرخ بهره کرد، بسیاری به دلیل ترس از اینکه چرخه به اصطلاح انقباضی چیزی را در بازار جهانی شکسته است، نسبت به دارایی های بهشتی متمایل شده اند.

اینطور نیست که کاهش ارزش ARS یا RUB بازتاب مستقیمی برای بازارهای گسترده تر داشته باشد، اما تحولات نشان میدهد که ارزش دلار آمریکا همچنان به سمت بالاتر حرکت می کند. درک هالپنی، رئیس بخش تحقیقات بازارهای جهانی EMEA و اوراق بهادار بین المللی، روز سه شنبه در یادداشتی به مشتریان گفت: کرکها و قطعا ARS و RUB حلقه های ضعیفی هستند.

گرچه تاکنون، نشانه های احتمالی، تقاضای کمی برای بیتکوین به منظور پناهگاه امن به همراه داشته است و انتظارات، نا امیدکننده است اما خبری در راه است...

ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار، که به دلیل عرضه محدود آن به طور گسترده طلای دیجیتالی در نظر گرفته می شود، بالای 29000 دلار بی حال باقی مانده و روند قیمت کسل کننده چند هفته ای خود را افزایش می دهد. بیت کوین یکی از بهترین پناهگاه های امن در طول بحران ارزی ترکیه در سال 2021 بود. در همین حال، طلا روز سه شنبه به پایین ترین سطح 7 هفته ای خود یعنی 1896 دلار در هر اونس رسید و در زمان انتشار این مطلب حدود 1905 دلار معامله شد.

هالپنی گفته است: اگر بازدهی ایالات متحده از اینجا به سمت بالاتر حرکت کند، احتمالاً شاهد ظهور «شکافهای» بیشتری خواهیم بود که میتواند پیامدهای بیشتری برای بازارهای گسترده تر داشته باشد. اطلاع زو دهنگام از این پیامدها و اتفاقات بازارهای مالی در Fundlan cryptocurrency magazine میسر است.

تشدید مداوم بازدهی اوراق قرضه دولتی ایالات متحده که بر اساس تورم و اسمی تعدیل شده است، یکی از عوامل کلیدی مسئول آخرین ریزش روبل و آرس و افزایش شاخص دلار باشد که مانع از صعود بیت کوین و طلا شده است.

بازده واقعی یا تعدیل شده بر اساس تورم اسکناس 10 ساله ایالات متحده به 1.83 درصد افزایش یافته است، بالاترین میزان از سال 2009، که جذابیت سرمایه گذاری در دارایی های با بازده صفر مانند طلا و بیت کوین را کاهش داده است. همچنین بازده اسمی 10 ساله جایگاه محکمی را بالای 4 درصد ایجاد کرده است. پس افزایش بیشتر بازدهی می تواند بازارهای گسترده تری را تحت تاثیر قرار دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lAwqvfu0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
علی :
10 ماه پیش
قشنگ پیش بینی کرده بودید عااالی بود
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه