شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 بدون حضور در دوره ( مدیریت کسب وکار) MBA، بیزینس شما به درآمد نخواهد رسید!

اگر در حوزه کسب و کار مشغول به فعالیت هستید یا قصد ورود به این حیطه را دارید و به­ خصوص،حوزه مدیریت، مد نظرتان است؛ بی شک کلمه MBA به گوشتان خورده است! ام بی ای، دوره جامع و حرفه ای مدیریت است که گذراندن آن به شدت می تواند در رشد و ارتقا افراد تاثیر بگذارد؛ به عبارتی، بدون گذراندن این دوره­، تقریبا شما فلج­وار وارد دنیای کسب و کار می شوید؛ چراکه نکات طلایی و تکنیک های اساسی در بازار رقابتی کسب و کار را در این دوره خواهید آموخت؛ اما اگر بخواهید بهترین دوره MBA ایران را انتخاب کنید، باید به نکات مهمی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت توجه کنید تا در دایره معیوب آموزش گرفتار نشوید و در کوتاه ترین زمان ممکن، به تبحر لازم در دوره ام بی ای دست یابید.

 

 اگر می خواهید که در کسب و کار تان جزو 10 نفر اول باشید، این مطلب را از دست ندهید!

 

دوره MBA مدیریت کسب و کار

 

دوره MBA مدیریت کسب و کار چیست؟

دوره MBA یک دوره حرفه ای و متفاوت برای مدیریت کسب و کار و برند شما است که در این دوره، تکنیک ها و ترفند های مدیریتی را خواهید شناخت و با چالش های متفاوت آشنا می ­شوید،خلاقیت خود را در بیزنس و تجارت بالا برده و ایده های خود را اجرایی ، راه مقابله با بحران ­ها را می آموزید و با تفکرات جهانی این حوزه آشنا می­ شوید؛

همچنین در این دوره خواهید آموخت که منابع انسانی خود را به درستی مدیریت کرده، استراتژی و نقشه مسیر موفقیت کسب و کارتان را ترسیم نموده و با بازاریابی و فروش هوشمندانه موفقیت و سودآوری خود را در کسب و کارتان تضمین کنید.

بنابراین، دوره ام بی ای، یک دوره مدیریتی پیشرفته است که هر شخصی با هر مدرک تحصیلی برای رشد و ارتقای خود می تواند در آن شرکت کند.

 

بهترین دوره MBA

 

بهترین دوره MBA چه ویژگی های دارد؟

بسیار مهم است پیش از اینکه برای آموزش دورهMBA قدم بردارید، بدانید که بهترین دوره MBA چه ویژگی هایی دارد و انتخاب شما برای یک دوره ام بی ای برتر باید بر اساس چه المان­هایی باشد. یادتان باشد دوره­ای مناسب شماست که بتوانید در هر شرایط و زمانی آن را بگذرانید و محدویتی برای شرکت در آن نداشته باشید. برخی از مهم ترین المان ها برای انتخاب بهترین دوره ام بی ای عبارت اند از:

  1. اساتید برتر و عملگرا : یکی از مهم ترین عناصر برای انتخاب دوره MBA ، آموزشگاهی است که با اساتید مجرب و عملگرا همکاری کند؛ به این معنا که استادان آن، کسب و کار خود را داشته باشند تا بتوانند دوره ­ها را به صورت عملی و ملموس تدریس کنند و بتوانید تکنیک های آزمون شده را بیاموزید.
  2. کلاس های حضوری MBA : بسیاری از فراگیران تنها با حضور پیداکردن بر سر کلاس درس می توانند مفاهیم را یاد بگیرند و اجرایی کنند؛ از این رو، آموزشگاهی که دارای کلاس­ های حضوری باشد برای افرادی که تنها به این شیوه عادت دارند، مناسب است.
  3. کلاس های آنلاین MBA : برخی افراد برخلاف کسانی که به آموزش حضوری وابسته هستند، نه تمایلی به کلاس های حضوری دارند و نه زمانشان به آن ها اجازه می دهد که در دوره های حضوری MBA شرکت کنند؛ از این رو، برگزاری کلاس های آنلاین ام بی ای برای آن دسته از افرادی که به دلیل مشغله های کاری و زمانی، قادر به شرکت در کلاس های حضوری ام بی ای نیستند، یک مزیت به شمار می آید.

  4. کلاس های آفلاین MBA : یکی دیگر از گزینه های شگفت­انگیز برای فراگیران دوره های متفاوت آموزشی، دوره های آفلاین به شمار می آید. در این دوره ها، فراگیر می تواند به تمام منابع درسی به صورت جامع و مادام العمر دسترسی داشته باشد و هر زمان و در هر جایی که اراده کرد، آموزش را شروع کند. دوره آفلاین MBA نیز برای این دست افراد، گزینه عالی و منحصری محسوب می شود. در نظر داشته باشید آموزشگاهی را انتخاب کنید که کلاس های آفلاین MBA خود را پشتیبانی و منابع را به طور مستمر برایتان به روز رسانی کند.

  5. گواهی نامه معتبر: یکی دیگر از مهم ترین المان های گذراندن بهترین دوره MBA ، اخذ گواهینامه معتبر است. که مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشد از آنجایی که بازار جهانی این رشته بسیار داغ است، اخذ گواهینامه معتبر، دلیلی بر گذراندن حرفه ای و اصولی شما در این رشته است.

که قابلیت ترجمه رسمی از دارالترجمه را دارا باشد.

بنابراین در نظر داشته باشید که بهترین دوره MBA در ایران در موسساتی برگزار می شود که بتواند تمام نیازهای آموزشی را بسته به شرایط شما فراهم کند.

 

مدرسه کسب وکار گسترش مدیریت تهران

 

گسترش مدیریت تهران:

مدرسه کسب وکار گسترش مدیریت تهران با بیش از دو دهه فعالیت و برگزاری دوره های تخصصی مدیریتی با بهترینان حوزه کسب وکار و مدرک معتبر وزارت علوم تحقیقات و فناوری در پایان دوره به دانش پذیران و برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و مجازی یکی از بهترین و اولین موسسات آموزش عالی آزاد در کشور است و با به کارگیری جدیدترین متد های آموزشی کاربردی محور و علمی مهد آموزش بیش از هزاران مدیر در داخل و خارج از کشور بوده و همواره در راستای خدمت رسانی به هم وطن های عزیز در تلاش بوده و پذیرای تمامی مدیران و فعالین کسب و کار برای رشد و پیشرفت بوده و هست.

 سخن آخر :

با پیشرفت و رشد تکنولوژی در تمام زمینه­ ها، برای بهتر و حرفه­ای تر بودن باید به بخشی که در آن مشغول به کار هستید، کاملا و به شکل اصولی اشراف داشته باشید. به دلیل ارزش زمان و هزینه، در ابتدا انتخاب صحیح را داشته باشید تا بتوانبد بهترین نتیجه را به دست آورید. در نظر داشته باشید که اولین اشتباه در انتخاب دوره MBA ، تنها منجر به طولانی شدن مسیر آموزش شما می شود و ممکن است موقعیت های بسیاری را از دست بدهید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AE6uMqCh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
آلان :
6 ماه پیش
موسسه خوبی هم هست من دوره هاشون رو چند سال پیش شرکت کردم و کاملا کاربردی بودش برام.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه