شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید ملک در کردان

10 ماه پیش ( 1402/5/23 )
 

برای خرید ملک در کردان همیشه ، در هر ساعت و مکانی میتوانید به صورت آنلاین جدید ترین ملک ها و خانه فروشی در کردان را خیلی راحت از طریق سایت ملکیاران مرجع بزرگ خرید و فروش ملک در کردان و مناطق محبوب اطراف کردان مانند سهیلیه مشاهده کنید.

خرید ملک در کردان

خرید ملک در کردان

کردان از روستاهای ساوجبلاغ واقع در استان زیبای البرز بوده که در اصل از توابع چندلر است. این روستا 15 کیلومتر با کرج و 50 کیلومتر با تهران فاصله دارد. چندلر در نامگذاری های جدید به کوهسار تغییر نام یافته است. این بخش بیش از 5000 نفر جمعیت دارد که در زمان تعطیلات آخر هفته تقریباً دو برابر می شود.

سرمایه گذاری در کردان

اگر نگاهی به آگهی های مسکن چند سال پیش بیندازید، متوجه رشد چند صددرصدی ملک و املاک در کردان کرج می شوید. تقریبا تمام دارندگان خانه و ویلا در کردان سرمایه شان در پنج سال گذشته چندین برابر شده است. با وجود چنین آماری فقط می توان کسانی را با مشقت سرمایه ای فراهم کرده اند را دعوت به خرید ملک در منطقه کردان کرد. چرا که از بازگشت سرمایه در کردان می توان مطمئن بود.

بهترین املاک در کردان

اگر بخواهید خانه ای در کردان پیدا کنید، می توانید در محدوده گلسار، بلوار شهید کردان و بلوار امام خمینی کوهسار یا چندار قدیم، شهرک طاووسیه، شهرک افشاریه، بهترین املاک مسکونی را بیابید

زمین های کردان در حال رشد روزانه

سرمایه گذاری در کردان

به دلایل مختلف کردان در 35 سال اخیر رو به رشد رفته و هنوز می توان با قیمتی بسیار کمتر از لواسان و درکه در این منطقه ویلا خریداری کرد. کردان علاوه بر آب وهوای شمالی، پر باران و بافت گیاهی انبوه به عنوان قطب اقتصادی نیز فعال است و واحدهای آلومینیوم سازی، کارتن سازی، ریسندگی و مرغداری در اطراف آن جریان دارد.

جدیدترین خانه های فروشی در کردان

ما جدیدترین و متنوع ترین ملک های فروشی در کردان را داریم ، ما سالهاست که در کردان و مناطق اطراف کردان فعالیت میکنیم و تصمیم گرفتیم که به صورت آنلاین هم با یک سایت بروز و بزرگ که در اکثر مناطق کردان و اطراف ملک دارد ، در خدمت شما باشیم تا بدون صرف ساعتها زمان بدون اتلاف وقت ملک های فروشی در کردان را ببنید.

قیمت خانه در کردان کرج

قیمت خانه در کردان و همینطور خرید ویلا در کردان به پارامتر های مختلفی از جمله مجوز ساخت , متراژ و مساحت زمین , نوع و اندازه بنا , داشتن امکانات قانونی نظیر آب برق گاز , مختصات جغرافیایی , فاصله مکانی تا مراکز رفاهی و … بستگی دارد

آیا ملک های قابل بازدید هستند ؟

تمامی ملک های قرار گرفته در سایت ملکیاران در صورتی که به فروش نرفته باشد قابل بازدید است و تمامی اطلاعاتش ، اطلاعات دقیق ملک است که میتوانید جهت مشاوره و اطلاع بیشتر در صورتی که به دنبال خرید ملک در کردان و یا خرید وبلا در سهیلیه کردان هستین با ما تماس بگیرید.

از اینکه سایت ملکیاران را انتخاب کرده اید بسیار خواشحالیم ، امیداوریم که رضایت کافی داشته باشید ، در صورتی که سوالی در خصوص اطلاعات همین صفحه ، انتقاد و پیشنهادی دارین با ما تماس بگیرید .

خرید خانه در کردان

خرید خانه در کردان همینطور خرید زمین در کردان و مناطق اطراف کردان بسیار هم از لحاظ سرمایه گذاری و هم از لحاظ سکونت یا داشتن خانه ای برای تفریحات آخر هفته به این خاطر که کردان به واسطه آب و هوای بسیار خوب که در اغلب سال دارد ، طبیعت و شرایط جغرافیایی که مناسب برای ساخت ویلا ، ویلا باغ و زندگی آرام به دور از شلوغی ها و آب و هوای مناسب است بسیار عالیست.

موارد مختلفی می تواند بر روی عوامل تاثیر گذار باشد ، باید توجه داشته باشیم که این عوامل چه عواملی است به این خاطر که برخی از این علت ها می تواند وجود مشکلی در ساخت یا عدم محبوبیت و مرغوبیت آن مناطق و ملکه هایش باشد که مشاور املاک ملکیاران شما را راهنمایی خواهد کرد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PSnwSyM0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه