دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایمنا، در آغاز سومین هفته از مردادماه، شاهد ثبات قیمت خودرو در بازار بودیم و قیمت ها تغییر چندانی نداشت. در واقع روند ثابت قیمت خودرو در روز شنبه، این انتظار را ایجاد کرد که قرار نیست محصولات افت وخیزهای قیمتی زیادی را تجربه کنند.

در اولین روز هفته، اقتصادی ترین خودرو در بازار یعنی کوییک S که به نوعی فیس لیفتی از پراید به حساب می آید، با قیمت ۳۵۵ میلیون تومان در بازار آزاد معامله شد. علاوه بر این شاهین که از محصولات پرطرفدار سایپا است، به قیمت ۵۸۰ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد. پژو ۲۰۶ تیپ دو که از خودروهای محبوب و اقتصادی در سبد محصولات ایران خودرو است، به قیمت ۴۸۵ میلیون تومان در بازار آزاد رسید.

در آغاز این هفته بازار خودروهای مونتاژی نیز همچون قیمت محصولات داخلی تغییری نداشت. برای مثال جک j 4 که ارزان ترین خودرو مونتاژی موجود در کشور است، بدون افزایش قیمت در بازار آزاد به نرخ ۷۴۰ میلیون تومان معامله شد. علاوه بر این ام وی ام x 22 دنده ای که یکی دیگر از خودروهای اقتصادی در سبد محصولات مونتاژی است به قیمت ۷۵۵ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

بررسی قیمت خودرو در پایان هفته سوم مرداد ماه

فیدلیتی پرایم ۵ نفره نیز در بازار آزاد قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومانی داشت.

پس از گذشت پنج روز از آغاز هفته قیمت خودروها در بازار با نوسان قیمت همراه بود. علت این نوسان قیمت را می توان انتشار خبر ترخیص اولین محموله خودرو اروپایی یعنی فیات ۵۰۰ و سپس تکذیب این خبر دانست که باعث شد تا بازار مجدد ملتهب شود. برای مثال پژو ۲۰۷i دنده ای که خودرویی محبوب در سبد ایران خودرو به شمار می آید امروز بیشترین افزایش قیمت را در بازار خودروهای داخلی تجربه کرد، قیمت این محصول پرطرفدار امروز با ۱۰ میلیون تومان رشد به قیمت نهایی ۶۴۰ میلیون تومان در بازار معامله شد.

در سبد محصولات شرکت سایپا نیز خودرو شاهین G با چهار میلیون تومان افزایش قیمت در بازار آزاد به قیمت ۵۷۷ میلیون تومان رسید. همچنین کوییک دنده ای S که به عنوان ارزان ترین خودرو سواری موجود در بازار شناخته می شود با سه میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۵۲ میلیون تومان رسید.

محصولات مونتاژی با تغییرات قیمت کمتری همراه بودند به طوری که قیمت خودرو جک J4 نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت و همان ۷۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد. علاوه بر این ام وی ام X۲۲ دنده ای از سبد مدیران خودرو امروز شاهد کاهش قیمت ۱۴ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته بود و به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان نزدیک شد.

همچنین فیدلیتی پرایم ۵ نفره امروز در صدر بیشترین کاهش قیمت قرار داشت و با ۳۰ میلیون تومان ریزش نسبت به روز گذشته به یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در بازار آزاد رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aFZwTAuV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه