یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تبلیغات یکی از عناصر مهم بازاریابی است که می تواند به روش های مختلفی انجام شود. در مطلب امروز از پنل پیامکی سیگنال قصد داریم به روش های مختلف تبلیغات در بازاریابی انبوه، نیچ و منطقه ای به همراه مزایا و معایب هر یک بپردازیم.

تعریف بازاریابی انبوه، نیچ و منطقه ای

همانطور که می دانید بازاریابی برای محصولات یا خدمات می تواند به طرق مختلفی انجام شود.

بازاریابی انبوه

بازاریابی انبوه اغلب در مورد محصولات و خدمات ضروری که اکثر افراد جامعه به آن نیاز دارند، به کار می رود و در آن، بازار هدف کل جامعه است.

بازاریابی نیچ

بازاریابی نیچ بر جذب مشتری در گوشه خاصی از بازار تمرکز دارد.

بازاریابی منطقه ای

این روش بازاریابی، مخاطبینی که نزدیک به محل کسب و کار شما هستند را هدف قرار می دهد.

اهمیت تبلیغات در بازاریابی انبوه، نیچ و منطقه ای

دو مفهوم تبلیغات و بازاریابی در کنار یکدیگر معنا پیدا می کنند. بنابراین هیچ یک از این دو به تنهایی نمی توانند موثر واقع شوند.

اهمیت تبلیغات در بازاریابی انبوه، نیچ و منطقه ای

روش های تبلیغاتی در بازاریابی انبوه

تبلیغات در بازاریابی انبوه به روش های مختلفی انجام می شود که در زیر به آنها می پردازیم.

تبلیغات تلویزیونی و رادیویی

پخش تبلیغات در رسانه های صدا و سیما، پرطرفدارترین و رایج ترین روش تبلیغات در بازاریابی انبوه است.

تبلیغات روی پرده های دیجیتال (Digital Signage)

پرده های به فناوری های نمایشی مانند دیوارهای LED (یا دیوارهای ویدئویی)،مانیتورهای ال سی دی و پروژکشن برای نمایش واضح صفحات وب، ویدئوها، مسیرها، منوهای رستوران، پیام های بازاریابی یا تصاویر دیجیتال اشاره دارد.

تبلیغات در فضای مجازی (Social Media Advertising)

تبلیغات در فضای مجازی (Social Media Advertising)

فضای مجازی، بستری مناسب و پرمخاطب برای دیده شدن تبلیغات شرکت ها، محصولات و خدمات است.

تبلیغات ایمیلی (Email Marketing)

تبلیغات ایمیلی، یک کانال بازاریابی مستقیم است که به کسب و کارها اجازه می دهد محصولات جدید، فروش ها و به روز رسانی ها را با مشتریان موجود در لیست تماس خود به اشتراک بگذارند.

تبلیغات پیامکی (SMS Marketing)

تبلیغات پیامکی (SMS Marketing)

 نوعی روش تبلیغاتی است که در آن، کسب و کارها تبلیغات خود را با استفاده از پیام های متنی به مخاطبین ارسال می کنند.

روش های تبلیغاتی در بازاریابی نیچ

بازاریابی گوشه ای نیز از روش های مختص خود برای تبلیغات بهره می برد که در بخش زیر با آنها آشنا می شوید.

تبلیغات در مجلات و نشریات مرتبط با نیچ

ارائه تبلیغات در مجلات و نشریات مرتبط با محصول یا خدمت مورد نظر شما، یکی از استراتژی های رایج برای تبلیغات در بازاریابی گوشه ای است.

تبلیغات در وبسایت های مرتبط با نیچ

یکی دیگر از روش های تبلیغات در بازاریابی نیچ، سفارش تبلیغات که در وبسایت هایی است که در همان حوزه فعالیت دارند.

تبلیغات در رویدادهای مرتبط با نیچ

روش دیگر برای تبلیغ در بازاریابی نیچ، آن است که در رویدادهای مرتبط با حوزه فعالیت خود تبلیغ بدهید.

تبلیغات پیامکی (SMS Marketing)

در این روش نیز پیامک های تبلیغاتی به تلفن همراه مخاطبان ارسال خواهند شد.

روش های تبلیغاتی در بازاریابی منطقه ای

بازاریابی محلی یا منطقه ای نیز از روش های مختلفی برای تبلیغات استفاده می کند.

تبلیغات در روزنامه های محلی

شما به احتمال زیاد، چنین تبلیغاتی را در مجلات، روزنامه ها، هفته نامه ها و ماهنامه های محلی که مختص شهر یا محل زندگی خودتان هستند، مشاهده کرده اید.

تبلیغات در بیلبوردهای محلی

بیلبوردهای بزرگ و متنوعی که در خیابان ها، میادین، پل های هوایی و مراکز اصلی شهر می بینید، نمونه ای از تبلیغات به روش بازاریابی منطقه ای هستند.

تبلیغات در مراسم های محلی

شما می توانید کسب و کارتان را در مراسم های محلی تبلیغ کنید.

تبلیغات پیامکی (SMS Marketing)

پیامک هایی که ارائه خدمات یا محصولاتی را در اطراف محل سکونت ما تبلیغ می کنند، به بازاریابی منطقه ای مربوط می شوند.

مزایا و معایب هر روش تبلیغاتی

هر روش تبلیغاتی، مزایا و معایب خاص خودش را دارد.

مزایا و معایب تبلیغات تلویزیونی و رادیویی

سفارش تبلیغات در تلویزیون و رادیو، مزایای زیر را دارد:

  • اغلب بسیار خلاقانه هستند.
  • تبلیغ اثرگذاری بیشتری روی مخاطب داشته باشد.
  • تبلیغ شما در این رسانه ها توسط افراد بسیار بیشتری دیده و شنیده خواهد شد.
  • تبلیغات رادیویی و تلویزیونی از نظر بسیاری از مخاطبان قابل اعتمادتر هستند.

معایب:

  • به علت بالا بودن حجم تبلیغات پخش شده در این رسانه ها، مخاطب نمی تواند روی تبلیغ شما تمرکز کند.
  • تضمینی وجود ندارد که مخاطبانی که هدف تبلیغ شما هستند، لزوما تبلیغات شما را ببینند یا بشنوند.
  • به طور کلی هزینه تبلیغ در رادیو و تلویزیون بسیار بالا خواهد بود.

مزایا و معایب تبلیغات روی پرده های دیجیتال

این پلتفرم چند رسانه ای تبلیغاتی، مزایای متعددی دارد، از جمله:

  • هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای تبلیغات، اطلاع رسانی و پیام رسانی وجود ندارد.
  • محتوای پویا و جذاب پرده های تبلیغاتی می تواند در جذب مخاطب فوق العاده موثر باشد.
  • امکان مدیریت از راه دور پیام ها و تبلیغات نمایشگرها به صورت لحظه ای از مرکز کنترل وجود دارد.
  • یک روش مقرون بصرفه و در عین حال موثر است.
  • مشتریان بالقوه را به خوبی جذب می کند.

معایب:

  • هزینه اولیه لازم برای تهیه سخت افزار و نرم افزار نسبتا بالا است.
  • پرده های دیجیتال می توانند در برابر مشکلات فنی مانند نقص سخت افزار یا اشکالات نرم افزاری آسیب پذیر باشند.
  • آنها در برابر خطرات امنیتی نیز آسیب پذیر هستند.
  • تبلیغات با پرده های دیجیتال به مدیریت محتوا مداوم نیاز دارد.

مزایا و معایب تبلیغات در فضای مجازی

مزایای تبلیغات در فضای مجازی عبارتند از:

  • تبلیغات ارائه شده در فضای مجازی توسط افراد بسیاری دیده خواهد شد.
  • امکان ارتباط مستقیم با مخاطبان رسانه های اجتماعی امکان پذیر خواهد بود.
  • مخاطبان به طور مکرر در معرض دیدن تبلیغ و برند شما قرار می گیرند.
  • عملکرد تبلیغات در فضای مجازی قابل ارزیابی است.

معایب:

  • مخاطبانی که از برند یا محصول شما ناراضی هستند، می توانند این نارضایتی را در زیر تبلیغ شما با بقیه به اشتراک بگذارند.
  • باید به طور مکرر محتوا و تبلیغ تهیه کنید که کار زمانبری است.
  • برای مشاهده نتایج حاصل از تبلیغات در فضای مجازی باید صبور باشید.
  • درصد بالایی از جمعیت هدف مورد نظر شما ممکن است به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت نتوانند تبلیغات خدمات یا کالای شما را مشاهده کنند.

مزایا و معایب تبلیغات ایمیلی

ایمیل مارکتینگ مزایای متعددی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • به راحتی راه اندازی می شود.
  • امکان سفارشی سازی ایمیل ها وجود دارد.
  • دسترسی به این سیستم آسان است.
  • زمان، انرژی و هزینه کمتری برای آن صرف خواهد شد.
  • به گسترش ارتباط با مشتریان کمک می کند.
  • نرخ بازگشت سرمایه مناسبی دارد.
  • قابلیت اشتراک گذاری و انتقال ایمیل ها توسط کاربران برای سایر مخاطبین وجود دارد.
  • قابلیت پیگیری کردن ایمیل ها (مانند نرخ بازگشایی، نرخ کلیک و ...) وجود دارد .

معایب:

  • امکان اسپم شدن ایمیل های تبلیغاتی شما وجود دارد.
  • ممکن است ایمیل تبلیغاتی شما به مخاطب تحویل داده نشود.
  • اگر طراحی ایمیل به درستی انجام نشود، ممکن است ایمیل های تبلیغاتی شما در تلفن همراه، تبلت و ... به خوبی نمایش داده نشوند.

مزایا و معایب تبلیغات پیامکی

مزایای تبلیغات پیامکی:

  • این روش تبلیغات مستقیم و بدون واسطه است.
  • مقرون بصرفه است.
  • شما فقط هزینه پیامک های دریافت شده را پرداخت می کنید.
  • با استفاده از متن های خلاقانه می توانید تبلیغ منحصربفردی داشته باشید.
  • سرور پیامکی به صورت ۲۴ ساعته فعال است.
  • یک روش تأثیرگذار برای معرفی برند شماست.
  • امکان ارسال پیامک به تعداد بسیار زیادی از مخاطبان وجود دارد.
  • بی نیاز از اینترنت است.
  • می توانید مطمئن باشید که پیامک تبلیغاتی شما خوانده می شود.

معایب:

  • با پیامک فقط می توانید محتوای متنی ارسال کنید.
  • برای انتقال پیام خود فقط ۷۰ کاراکتر در اختیار دارید.

معرفی شرکت پیشرو در زمینه تبلیغات پیامکی (سیگنال)

پنل پیامکی سیگنال، یک سامانه پیامکی پیشرفته است که به شما امکان می دهد کسب و کار خود را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن به تعداد بسیار زیادی از مخاطبان معرفی کنید.

مزایا

استفاده از پنل پیامک سیگنال، مزایای متعددی دارد:

  • بهره مندی از مشاوره تخصصی یک تیم تبلیغاتی حرفه ای
  • ثبت نام رایگان و بدون هزینه
  • ارسال سریع و لحظه ای پیامک های تبلیغاتی
  • ارسال پیامک با تعرفه های مقرون بصرفه و کاملا مناسب در کنار کیفیت مطلوب

امکانات

امکانات پنل پیامکی سیگنال عبارتند از:

  • پیامک خدماتی: پیامک خدماتی غالبا برای کسانی ارسال می شود که خودشان برای ارسال این پیام ها درخواست داده باشند.
  • وب سرویس پیامکی: با بهره گیری از وب سرویس سیگنال قادر خواهید بود وبسایت یا اپلیکیشن کسب و کار خود را به سامانه پیامکی متصل کنید.
  • ارسال پیامک انبوه: پیامک انبوده یا بالک به معنای ارسال پیامک در تعداد بسیار زیاد برای افراد یا گروه هاست.
  • پنل نمایندگی پیامک: از دیگر امکانات سیگنال، اعطای نمایندگی پنل اس ام اس است.

پشتیبانی

واحد پشتیبانی سیگنال آماده پاسخگویی به سوالات یا درخواست های شما عزیزان خواهد بود. شما می توانید از طریق صفحه اینستاگرام، شماره تلفن ۳۲۰۰۸ – ۰۲۵ و یا ایمیل سیگنال به آدرس info@signalads.com با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

قیمت

سیگنال، منصفانه ترین تعرفه ها را برای تبلیغات پیامکی شما تعیین می کند. پنل پیامکی سیگنال، امکان انواع ارسال (ارسال پیامک تکی، ارسال پیامک انبوه، ارسال از دفترچه تلفن، ارسال از فایل، ارسال سریع، ارسال از نقشه) را با پایین ترین تعرفه فراهم می نماید.

درباره شرکت

سیگنال ادز، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ با راه اندازی یک پنل ارسال پیامک انبوه آغاز کرد. اکنون سیگنال با بیش از یک دهه سابقه درخشان توانسته است در حوزه بازاریابی پیامکی و تبلیغات به جایگاه قابل قبولی دست پیدا کند.

حرف آخر

با بررسی دقیق تر روش های مختلف تبلیغات به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که تبلیغات پیامکی از بسیاری جهات، بهترین گزینه است. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، انتخاب یک شرکت باتجربه و قابل اعتماد در این حیطه مانند شرکت سیگنال است؛ بدین ترتیب می توانید مطمئن باشید که تبلیغات پیامکی شما با کمترین هزینه، بالاترین کیفیت و بیشترین تأثیرگذاری انجام خواهد شد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WBZSaxg5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه