یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

زیبایی، احساس ارزشی است که یک ماهیت دوست داشتنی برای همگان می باشد و در افسانه های قدیمی داستان های فانتزی زیادی درباره اکسیر زیبایی خوانده ایم که اگر این اکسیر در دنیای واقعی وجود داشت، بدون شک، همه ما دوست داشتیم از آن بنوشیم. خب، اگر از حق نگذریم، این اتفاق چندان هم فقط به دنیای افسانه ها تعلق ندارد و در دنیای مدرن امروز با پیشرفت هایی که در حوزه جراحی های زیبایی رخ داده، دستان هنرمند و ذهن خلاق بهترین جراحان زیبایی که الگوها و ایده های بی نظیر از آنها بیرون می تراود، زیبایی هایی را در چهره خلق می کند که چیزی کم از نوشیدن اکسیر زیبایی ندارد. قصد داریم با معرفی 5 نکته طلایی از زبان دکتر علی جاودانی ، کلید صندوقی که شیشه اکسیر زیبایی در آن است را به دست تان بدهیم تا به واسطه آن پنج نکته طلایی، با عمل بینی به دست ماهرترین جراحان بینی، موفقیت خود را در مسیر این عمل تضمین کرده و صاحب یک بینی زیبا شوید.

پنج نکته که احتمال موفقیت عمل بینی را 100% می کنند

1 . انتخاب جراح بینی

جراحی زیبایی رشته منحصر به فردی است که با به خدمت گرفتن تکنیک های پزشکی، قادر است جذابیت در نواحی از صورت و بدن را خلق کند و حقیقتاً پیشرفت هایی که امروزه در این حوزه رخ داده ولع ما را از جا نماندن از قافله زیباجویانی که خود را از فرصت جذاب شدن محروم نگذاشته اند، بیشتر کرده است. صرفنظر از اینکه قصد داریم این جذابیت را در کدام بخش از صورت یا بدن مان ارتقا دهیم، وسواس به خرج دادن در فاز انتخاب یک جراح خوب بینی ، اولین، مهم ترین ، تعیین کننده ترین و حساس ترین فاز محسوب می شود که نزدیک کردن رتبه موفقیت در نتیجه جراحی به عدد صد را تضمین می کند. برای مثال اگر قصد دارید تحت راینوپلاستی قرار بگیرید، انتخاب بهترین جراح بینی، ماموریت شماره یک شماست. هر قدر تحقیق خود را موشکافانه تر کنید طبعاً نتیجه بهتری را صاحب خواهید شد.

2 . مراقبت های بعد از عمل بینی

قدم بیرون گذاشتن از اتاق عمل ، به این معنی نیست که قصه جراحی بینی شما به صفحه آخر و پایان خوش رسیده است. قدم بیرون گذاشتن از اتاق جراحی، شروع فاز دوم ماموریت شماست که باید در آن حساسیت و دقت بالایی را به خرج دهید تا موفقیت شما به نقطه طلایی نزدیک تر شود. بعد از عمل، بینی تان ورم دارد و قرار دادن کمپرس یخ روی گونه ها بلافاصله بعد از جراحی تا 48 ساعت اول، کاری است که می تواند به میزان قابل ملاحظه ای، این ورم را کم کند. همچنین لازم است از انجام فعالیت های ورزشی و فیزیکی سنگین نیز تا زمان صلاحدید پزشک اجتناب کنید تا فشاری به بینی تان وارد نشده و خونریزی اتفاق نیافتد. موارد مربوط به مراقبت های بعد از عمل بینی، به این چند مورد محدود نمی شود و پزشک یا تیم او، فهرستی از این اقدامات را به تفصیل در اختیار شما قرار خواهند داد. شما می توانید اطلاعات بیشتر و موردنیاز خود را در مورد جراحی کردن بینی با مراجعه به این لینک ، جمع آوری کنید

3 . چسب زدن به بینی

زدن چسب به بینی بعد از برداشته شدن گچ، فاز طلایی دیگری است که برای برخی از ما دوست داشتنی و برای برخی دیگر، تجربه ای ناخوشایند است. صرفنظر از این موضوع، اجرای آن خصوصاً در برخی انواع ویژه جراحی بینی، الزامی است. چسب بینی علاوه بر اینکه یک علامت هشدار دهنده برای اعلام خطر کردن به اطرافیان برای مراقب بودن در زمان نزدیک شدن به بینی مان است، عامل کمکی برای کاهش ورم محسوب می شود.

4 . شستشوی بینی

بینی بعد از عمل پر از پس ماندهای جراحی مانند خون و مخاط خشک شده است که می تواند محیط پذیرایی برای برگزاری یک جشن بزرگ برای باکتری ها را فراهم کرده و منجر به بروز عفونت شود. برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، شستشوی بینی، اقدامی است که بعد از عمل، پزشک انجام آن را به بیمار توصیه کرده و لازم است با الگوی خاصی اجرا شود. محلولی که برای شستشوی بینی استفاده می شود را می توانید به راحتی با مقداری آب جوشیده خنک شده و یک قاشق چایخوری نمک در منزل تهیه کنید. با شستن بینی، تمام پس ماندهای بعد از جراحی از مجاری بینی تخلیه می شود و می توانید علاوه بر تجربه یک تنفس راحت تر از بروز عفونت نیز پیشگیری کنید.

5 . ورزش بعد از عمل بینی

ورزش یا ماساژ دادن بینی بعد از عمل بعنوان آخرین نکته کلیدی در نزدیک شدن به نقطه موفقیت صد در صدی، در همه انواع بینی کاربرد ندارد و معمولاً در بینی هایی از قبیل بینی های گوشتی که شدت ورم در آنها بالاست یا بینی هایی که در طول اجرای فرایند، استخوان ها برای شکل داده شدن، شکسته شده اند، توصیه می شود. ورزش دادن به بینی نیز باید با اصول خاصی انجام شود و در صورت اجرای نادرست، می تواند اثرات منفی به همراه داشته باشد. حتماً در این خصوص با پزشک خود مشورت کنید.

خب، اکنون که نقشه راه برای سفر در مسیر رینوپلاستی موفقیت امیز در دستان شماست و آماده اید تا در این جاده قدم بگذارید، با آرزوی موفقیت برای شما، امیدواریم صفحه آخر کتاب سفر جراحی بینی تان با پایانی خوش نوشته شود و سهم تان یک بینی زیبا و جذاب در چهره تان باشد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wRzgn6bj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه